RSS

Duzina de cuvinte- Reduceri, cheltuieli…

19 Sep

Nu sunt o shopping woman! Nu am fost niciodată și nici nu cred că voi deveni. A_001_187-autumn-background-with-shopping-woman-with-shopping-bags-vector-illustration
Am o lene de mă doare atunci când trebuie să merg să îmi cumpăr câte ceva.Nu am răbdare și nu cred că stau mai mult de o oră (dar e mult) într-un magazin.
Măi…dar îl am pe colegul asta al meu care de ceva timp mă cam târăște prin toate supermarketurile din jurul nostru.Cu el călătoresc zeci de kilometrii, doar ca să cumpărăm…lapte, de exemplu. Și apoi pe lângă lapte, mai vedem și o brânză, umbrele, bretele și alte chiloțării….
Are o răbdare omul asta, ceva de speriat…dacă ar putea, ar rămâne în orice magazin până l-ar da ăia afară, pentru că închid.
Se uită la toate boroghinele, îi place să privească orice articol, dar cel mai grav…îi place și să cumpere.
Când inițiază câte o deplasare, pot să pun rămășag că nu vin cu mâna goală. E imposibil!
Grație lui, în ultimul timp cam fluieră buzunarele mele, pentru că fără să vreau, mă îmbie prețurile. Au ăștia aici niște reduceri care chiar sunt reduceri.Aș vrea să rămân în stare latentă, dar nu pot.
Ultima dată am venit cu mașina plină, ce am cumpărat amândoi chiar a fost chilipir fără arvună. Am văzut un pulover (de firmă)…am ridicat arcada de mirare…costa inițial 50 de euro, l-am cumpărat cu 5 euro.
De la pulover am trecut la alte haine și am rămas în acel magazin cred că 5 ore, îmi vuia capul, dar nu m-am lăsat. Dar s-a meritat! Am multe cadouri super faine pentru fiul meu și pentru mine.
E omenesc să mergi la cumpărături, dar eu nu mai pot duce. Omul asta mă momește mereu, mă îmbie cu reducerile…încât nu mă pot abține și iar plec la cumpărături.
E clar, am nevoie de un arbitru…să îmi dea un cartonaș roșu…să mă scoată din circuit. În ritmul asta, o să plângă cardul….

 

Etichete: , ,

8 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Reduceri, cheltuieli…

  1. Carmen Pricop

    Septembrie 19, 2014 at 10:48 pm

    Nu da vina doar pe coleg. Şi comercianţii au partea lor de vină. Dacă n-ar face reduceri, o armată de colegi nu te-ar putea face să cumperi… 🙂

     
    • Scorpio

      Septembrie 19, 2014 at 10:52 pm

      Ba dau vina, ca el ma trage spre ele…ba ma mai si impinge de la spate sa vedem ce mai e nou… :))))

       
  2. roxdumitrache

    Septembrie 19, 2014 at 11:09 pm

    Pot veni eu? Când aud de reduceri la noi știu sigur că ori nu au măsura mea, ori reducerile sunt de râs.

     
  3. Adriana

    Septembrie 19, 2014 at 11:18 pm

    ..pot fi eu arbitru. Acuşica vin, doar să zici. Nu se cheltuie nimic in plus la mine nici de sunt mama reducerilor..

     
  4. vavaly

    Septembrie 20, 2014 at 12:04 am

    si eu la fel ca Adriana :)). si tot la fel, dar ca tine la capitolul timp petrecut la cumparaturi. n am rabdare si mi se amesteca ideile in cap. uit si de ce m-am dus daca stau prea mult. macar bine ca ai ce cumpara de pe acolo…

     
  5. motanul Pandalie

    Septembrie 20, 2014 at 9:54 am

    Miao, pentru mine, de când sunt motan, face cumpărături Fane al meu, cleptomanu’! Cu reducere… de 100%. 😀

     
  6. Drugwash

    Septembrie 20, 2014 at 12:16 pm

    Romance works in mysterious ways… 🙄
    Un weekend uşor şi plăcut, pe cît se poate! 🙂

     
    • Soglu Ioana

      Septembrie 20, 2014 at 1:39 pm

      Nu îmi place la cumpărături deloc! M-am dus sa îmi iau covor, nu am gasit si mi-am luat poncho. Cumpăr cel mai adesea după ce consult cataloagele magazinelor.

       

au urcat o treapta

 
