RSS

Provocarea de luni- Gustul toamnei

14 Sep

Toamna asta sunt indecisă. Nu știu ce gust are sau poate la care să mă opresc.Optimism_by_meppol
De obicei toamna are gust de gutuie coaptă. Are ,,gust” de bobocei de clasa întâi, plini de emoții și cocoșați de ghiozdanele prea grele pentru spatele lor micuț.
Are gust de magiun de prune și miros de crizanteme.
Gustul toamnei este de obicei dulce acrișor ca vinul, este crud ca miezul de nucă sau aromat ca roșiile adevărate.
Toamna asta sunt indecisă. Gustul este ușor înțepător sau poate umed ca ploaia sau poate rânced ca ce e în jurul meu.
Sau poate dimpotrivă, gustul toamnei mele poate este intens ca un sărut sau îmbietor ca o privire sau provocator ca un gest.
Toamna mea are gust de sărut deja pregătit.
Toamna mea are gust de priviri petrecute.
Toamna mea are gust de fapte.
Depinde de ce parte a paharului mă aflu.
Cuvinte puține ca și gândurile mele. Dar printre cuvinte se află ceea ce eu știu deja.
Și este de ajuns!

 

Etichete: , ,

5 răspunsuri la „Provocarea de luni- Gustul toamnei

  1. Claudia D.

    Septembrie 14, 2014 at 10:23 pm

    Îmi place amalgamul de gusturi descris aici 🙂
    Eu aș prefera intens-înțepător, cu aromă de struguri albi și vânt blând

     
  2. Drugwash

    Septembrie 14, 2014 at 10:34 pm

    Presimt că cineva o să muşte din piersică! 😀

     
  3. Carmen Pricop

    Septembrie 15, 2014 at 12:31 am

    indecisă, dar gustoasă toamna ta. 🙂

     
  4. Adriana

    Septembrie 15, 2014 at 9:41 am

    ..de ce oare imi sunt atat de cunoscute gusturile despre care ne vorbesti? Dar cum spuneam, an ciudat, toamnă ciudată…gust ciudat. Să iţi fie bine, oriunde, oricand..

     

au urcat o treapta

 
