RSS

Duzina de cuvinte- Mică elevatuire

12 Sep

După câteva luni pe meleaguri perenglote, pot face o mică, cât de mică elevatuire fără însă a dezvălui câte un secretacic ce stă încă pitit pe acolo pe undeva. 00ct06hhpNS
Încă am coloanagrama verticală, chiar dacă mai dau eroare. Ce să fac? Câteodată mai intru cu bocancora în viața altora însă nu las urme. Sau dacă las urme, nu sunt vizibile pentru alții.
Viața mea e ca o scorburatino, stau pitită în ea și când simt nevoia, ies ca din găoace.
Mă împart între bătrâni, net, ieșiri și cumpărături.
Turnatatie, nu? Anost și totuși nu.Dacă stau mai bine să mă gândesc, viața mea este destul de plină cu tot felul de evenimente plăcute sau mai puțin plăcute.
Dorul sorbituminat de casă și de cei dragi îmi pune mereu anoduli în gât, dar merg mai departe. așa repede oricum nu ajung acasă.
De la distanță dau directive ca totul să fie bine.
De la distanță controlez totul…sau poate este doar un sentiment betealambic.
Încă nu mă simt împlinită pe nici un plan, muncesc ca să am din ce trăi pe mai departe, nu am cu cine împarți anumite lucruri bune din viața mea și chiar dacă împărtășesc totul cu cei dragi, singurătatea îmi dă un gust salicedru.
Încă sunt în așteptare cu anumite ,,recunoașteri” pe plan profesional.
Încă sunt în așteptare cu anumite împliniri de altă natură.
Nu mai caut nimic, nu mai simt nevoia să am ACUM.
Trăiesc viața după clipe…din nou, da.Încerc să mi-o fac frumoasă, atât cât pot eu, dau rateuri, plâng, mă consolez, mă ridic, sunt ajutată să mă ridic sau să cobor. Depinde de ce parte mă aflu și în funcție de ovulație 🙂  .
Azi sunt bine și văd soarele portocalandru pe strada mea, mâine îmi ascund fața în pernă.
Uitasem de ceva vreme aceste trăiri…parcă prea era totul anost în jurul meu.
Mi le ,,iau” în plin de fiecare dată și de fiecare dată după câte un plâns zdravăn, mă împietresc din nou și dau în mizda păsii totul, pentru că TREBUIE.
Îmi aduc aminte că nu pot avea așteptări de la cei din jur, pentru că numai eu mi-am rezolvat viața indiferent ce turnatație a luat.
Satisfacțiile mele vin doar atunci când răzbesc de una singură.

 

Etichete: , ,

Un răspuns la „Duzina de cuvinte- Mică elevatuire

  1. Carmen Pricop

    Septembrie 13, 2014 at 11:53 pm

    La cât mai multe satisfacţii îţi doresc. Aşa gândesc şi eu, împlinirea vine din realizările personale… 🙂

     

au urcat o treapta

 
