RSS

Psiluneli-Fandacsie de septembrie

07 Sep

Azi am liber!1-Elena-Zhuravskaya
Trebuia și ieri să am dar m-au chemat la muncă și a trebuit să mă întorc înapoi dintr-un alt oraș în care tocmai aterizasem.
Deci azi am liber!
Zac pe canapea, cu o pastilă la activ pe post de leac pentru șale. Dor! Mi-am dat seama că sunt mai rablagită decât mă știam.
Am laptopul în față, sucul, ceva dulce, telecomenzile, pila de unghii și țigările, toate la îndemână.
Stau și mă uit la o emisiune de rahat, nu știu de ce mă uit….probabil ca să nu privesc în gol.
Mă împart între o convorbire pe net și un telefon așteptat și care nu mai vine.
Amândouă situațiile mă irită.
Prima pentru că nu își are rostul, e ceva ce apare după trei ani, acum nu își are rostul. Urăsc oamenii care mimează fericire și caută ,,companie” în altă parte. Nu își are rostul!
Mă amuză situația și dacă nu aș fi o duamnă, aș scrie cuvinte urâte dar la intelectul altora pot fi interpretate ca frustrări. Așa, mă amuz tastând…
Aș putea fi o scorpie, aș putea plusa, aș putea răni…dar aș răni pe altcineva care nu are nici o vină…pentru că nu știe ce dedesubturi sunt. Păcat de cei implicați sau mai puțin implicați!
A doua mă irită pentru că din nou îmi este insultată inteligența. De multe ori când taci, o faci pentru că așa este cel mai bine. Explicațiile duc câteodată la situații penibile, în care te prefaci că totul este în regulă și aștepți să vezi cine cedează.
Deja știu răspunsul, deja cunosc situația. Poate e mai bine așa!
Aș putea eu să sun, însă ar însemna să o iau de la capăt cu ,,mă fac că nu știu ce se întâmplă ”…
Dar știu!
Aș vrea să vă pot spune că această este o fandacsie de septembrie, dar din păcate nu este.
E doar o altă zi din viața mea ce încet încet începe să fie anostă și să se coloreze în gri.

 

Etichete: , , , , ,

3 răspunsuri la „Psiluneli-Fandacsie de septembrie

  1. Griska

    Septembrie 8, 2014 at 11:56 am

    Miao, nu-mi place ce ţi se-ntâmplă, like-ul e fiindcă povesteşti frumos.

     

au urcat o treapta

 
