RSS

Psiluneli- Cerc deschis

01 Sep

Trăiesc în continuare mișto. Și complicat…sau nu, depinde din ce parte privești lucrurile și cum le rumegi. 02
Trăiesc într-un cerc deschis…pentru prima dată deschis…din care fiecare poate pleca și se întoarce oricând.
Privesc viața prin ochi de femeie poate simplă dar sofisticată, destul de ,,ușor” de citit dar complicată.
Deja nu mă mai gândeam ce va fi în viitor, acum nu mă mai gândesc nici ce va fi mâine.
Viață este oricum destul de imprevizibilă și aici, totul se schimbă de la o zi la alta.
Trăiesc în continuare mișto.
Mănânc, beau, îmi permit să mă alint, mă iubesc eu pe mine, zâmbesc, râd, plâng, mă plimb, dansez.
Admir, alint, privesc, vorbesc, încerc să citesc dincolo de aparențe. Nu prea pot, e situație nouă, dar mă adaptez din mers.
Trăiesc într-un cerc deschis, care simt acum că nu mă strânge. Am libertatea mea de a face absolut tot ce vreau eu.
Învăț în fiecare zi câte ceva nou, accept în fiecare zi câte o provocare, accept că greșesc, mă analizez și învăț să nu mai despic fire. Sunt o elevă leneșă la acest capitol, dar mă străduiesc.
Am scris atât de puțin și totuși…am spus atât de multe…

 

Etichete: , ,

2 răspunsuri la „Psiluneli- Cerc deschis

  1. Drugwash

    Septembrie 1, 2014 at 3:15 pm

    Trăieşte. La maxim! Atît. 😉

     
  2. cita

    Septembrie 1, 2014 at 10:56 pm

    Buna seara, draga mea!
    Tu esti prin excelenta o natura care are nevoie de libertate! O lume incorsetata , care sa aibe tabuuri si sa traiasca dupa clisee te oboseste, iti imbolnaveste sufletul!
    Libertatea este esentiala pentru tine asa ca… sa te simti libera este un privilegiu de nepretuit!
    Oricat ai plati pentru a fi liber merita cu prisosinta!
    Ma bucur pentru tine!
    Geht weiter!

     

au urcat o treapta

 
