RSS

Psiluneli-O călătorie spre centrul inimii…

17 Aug

Inima cui? A ta? A lui? A mea? 0557
O călătorie spre centrul inimii care va bate din nou. Indiferent a cui va fi!
Inima mi-am împietrit-o din nou, ca și sufletul pe care l-am recriogenat până într-un viitor oarecum incert.
Inima îmi este din nou franjuri, peste franjurile pe care cu ceva timp în urmă pusesem plasturi de iubire.
Se va repara, dar de data asta va dura.

Nu mai cred în consolări ciudate, nu mai cred în va să vie, nu mai caut oricum și ce e mai grav, nici nu mai aștept.
Nu mai vreau!
M-am împietrit, mi-am împietrit inima pe un anumit fel de sentimente.
Făcând o călătorie spre centrul inimii mele, nu vei mai găsi decât milă și compasiune pentru cei din jur.
Dacă inima mea nu mai da impulsuri spre o oarecare dragoste, în schimb bate din plin pentru cei din jurul meu.
Bate când gândul mă duce la fiul și familia mea. Mi-e dor de ei, mi-e dor de Jami, de câinii care latră în spatele blocului și de căcații în care călcam când mergeam pe trotoarele stricate din oraș.
Mi-e dor până și de vecina care arunca gunoiul pe fereastră, aterizând exact sub geamul meu…
Azi am plâns!
A murit o pacientă care făcuse cu câteva zile înainte infarct.
Eu am fost cea care s-a dus la ea în cameră și am pregătit-o să meargă la spital. Îi era frică și îmi zicea …                     ,, Scorpio…de ce mi se întâmplă asta? Mi-e teamă, eu nu mă mai fac bine, eu o să mor…”
Am luat-o în brațe și am pupat-o cu drag, dându-i curaj că o să fie bine. A murit!
Știu, era bătrână, era inevitabil…dar mi-era dragă, era de treabă și vorbea cu drag cu mine.
Am plâns…deci am inimă și încă bate.
Colega care mi-a dat vestea a rămas șocată când m-a văzut că încep să plâng…dar m-a lăsat în pace.
Pentru astfel de treburi trebuie să mă uit în mine și în sufletul meu.
Ce vreau eu și ce mi-am dorit dintotdeauna, e o utopie.
Nu mai cred în ,,o să vină…ești fată bună și meriți ce e mai bun….” Nu mai cred în ,,capul sus că o să fie bine…”
Am văzut!
Când închid ochii, văd numai o față care rânjește fericită…nu mi-o pot scoate din față ochilor…
Nu mai vreau, nu mai cred. Mi-a fost de ajuns.
Am destul timp la dispoziție să mă fac din nou bine.
Sper doar ca departe de tot ce îmi este drag, să nu întru în depresie…

 

Etichete: , , , , , ,

5 răspunsuri la „Psiluneli-O călătorie spre centrul inimii…

  1. maya-maria

    August 17, 2014 at 10:16 pm

    Da, repetabil până la identificare cu excepția finalului. Fii fericită că mai ai timp să te faci bine.Eu nu mai am.

     
  2. Adriana

    August 17, 2014 at 10:45 pm

    ..mă omorâţi de tristete şi tu, şi Maya Călin. Se pare că trebuie sa asteptam vremuri mai bune..

     
  3. Drugwash

    August 18, 2014 at 9:26 pm

    Nu plînge – plecările sînt doar eliberări, spulberări de limite!
    Iar tu nu eşti niciodată departe de cei ce te păstrează în suflet. 😉

     
  4. Hapi

    August 18, 2014 at 11:01 pm

    Nu vei intra in depresie, Scorpiutzo, ai trecut prin prea multe si stiu, stiu pe pielea mea ca e soare si acolo unde esti tu. Din cand in cand.
    Uneori trebuie sa fim in anumite locuri ca sa invatam ceva si nedandu-ne seama- de fapt ii invatam si noi pe altii.
    Ein lächeln bitte 🙂

     

au urcat o treapta

 
