RSS

Duzina de cuvinte- Iar serioase…?

15 Aug

 

În ultimul timp am fost cam efervescentă și am cam dat-o după castani cu vorbele. 00022
Cred că ajunge pentru moment cu jocurile de lumini și umbre din jurul meu.
….
Încă nu am ajuns să merg să văd ce există în jurul sătucului ăsta uitat de lume. Bine, în afară de singura duminică în care am ajuns în Bremen și m-am plimbat 5 ore într-o piață de angheboate( ieftinături vechituri).
Am tot auzit că sunt o grămadă de lacuri pe aici, unde lumea se duce să înoate, să facă grătar, să mănânce wurst și să facă pipi în luminiș. A trecut vara și eu nu am ajuns să văd lacurile, sau să fac o baie la tălpi.Nu am cu cine, nu am cu ce și nu cunosc.
Mă simt ca un pește prins în năvod, zbătându-se să scape. Ce dracu să fac?
Nici să ies nu îmi vine, că pur și simplu nu am pe unde mă plimba. Dacă merg pe stradă, singurii pietoni ca și mine mai sunt turcii, destui pe aici.
Nu am prieteni! Am doar colegi…
Singurul prieten, îl pot numi așa, este colegul meu cu care în afară de singurul subiect eviscerat zilnic-jobul, mai vorbim de familii, mai fumăm câte o țigară și ne mai ținem de urât.
Colegii…colegele sunt ok, până ajungi la cuvântul nesimțire…acolo nu mai sunt ok, sunt nesimțite prin definiție și nație.
Preferă să nu se ajute între ele sub nici o formă, așa că ce să mai aștept să mă ajute pe mine…
Zîceați că nemții sunt un popor corect, muncitor și calculat?
Doar ziceați! Adevărul este că nu știu cum să fenteze mai mult munca și să tragă de timp.
Mă amuză cum căutarea unui program de dozaj al unui narcotic se transformă în discuții ample care necesită timp, alunecând în minute lungi de așteptare.
Mă amuză să o văd pe ,,șefa” de tură cum privește în gol ecranul, depășită de situație, în timp ce pacienta muribundă dar lucidă, i-a dat deja un ultimatum clar.
Mă amuză nesimțirea cu care ți se spune ,,vin imediat”, iar tu faci până la urmă treaba altuia, pentru că imediatul s-a urcat în corcoduș și nici de al dracu nu mai vrea să coboare de acolo.
Mă amuză ,,superioritatea” cu care ți se spune ceva sau ești privit de câte una care se crede mare asistentă dar nu are decât un curs de îngrijire bătrâni ( peste tine). Iar tu ai totuși, un rahat de diplomă de asistent medical…
Și nu tac și înghit, ci doar mă amuz…pentru că eu sunt încă în probe, dar nici fără mine nu pot momentan. Și la cum se preconizează viitorul destul de albăstrui, dacă noi cei doi români plecăm acum, azilul rămâne descoperit.
Dar nu, nu am de gând să plec, cel puțin nu acum…încă îmi este bine.
Mai grav este că oricât m-ar schimba de pe un etaj pe altul, bătrânii prind drag de mine și mă laudă. Iar asta îmi îngreunează oarecum relaționarea cu colegele, care au uitat că acești bătrâni nu sunt saci de cartofi ci oameni cu care trebuie să vorbești, să râzi, să cânți…
….
Am vrut să scriu ceva haios și frumos. Văd că iar am dat-o în serioase și triste.
Poate data viitoare îmi iese, ce ziceți?
Aaaa…și…,,La mulți ani, Măriilor!”

 
5 comentarii

Scris de pe August 15, 2014 în Fără categorie

 

Etichete: , , ,

5 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Iar serioase…?

  1. Drugwash

    August 16, 2014 at 6:33 pm

    Nu ştiu dacă ai posibilitatea, dar ţi-aş recomanda – în caz că nu l-ai văzut deja – filmul ‘Patch Adams’ cu regretatul Robin Williams. E făcut după o poveste adevărată. Măcar ca să ştii că nu eşti singura care consideră că e vorba în primul rînd despre oameni şi nu despre „a face mumos” la colegi. 😉

    Fă-ţi curaj şi mergi la un lac… Nu contează cum te vede lumea – contează cum te vezi (şi cum te simţi) tu însăţi! 😎 Viel Glück! 🙂

     
    • Scorpio

      August 16, 2014 at 9:10 pm

      Sar na! Nu l-am vazut…dar m-am uitat la trailer…misto. 🙂 Danke!

       
  2. SofiArt

    August 16, 2014 at 6:59 pm

    Alt mit dărâmat – mitul german.
    Am auzit că japonezii au stabilit standardul internațional în domeniul fair-play-ului. Dar nu știu dacă au nevoie de asistente sau de gheișe 🙂

     
    • ComiCultural

      August 17, 2014 at 1:00 pm

      SofiArt, parcă mi-ai fi citit gândurile, același comment mi-a venit și mie în timp ce parcurgeam postarea Scorpio72-ei, inclusiv faza cu gheișa. Îmi rămâi datoare cu un gest de reciprocitate 🙂

       
    • Scorpio

      August 17, 2014 at 10:27 pm

      E daramat de mult timp mitul…

       

au urcat o treapta

 
