RSS

Psiluneli- Amurgul tăcerilor

10 Aug

Am ales să tac!
M-am agitat inițial ca sifonul, m-am înfuriat, m-am întristat, apoi pur și simplu m-am amuzat.photoshop-manipulations12
Doamne, ce lume mă înconjoară…așa, în general? Și nu neapărat la propriu…
Am ales să tac, pe înserat…când afară bătea vântul și ploua a jale.
Amurgul tăcerilor…
Am ales să îmi iau sucul și floricelele lângă mine și să urmăresc teatrul cu actori destul de proști.
Câtă ipocrizie poate zace în cineva? Câtă???
S-a întors lumea cu susul în jos și cum se întâmplă deseori la mine, toate vin odată și nu pe rând.
Sunt sunată la mii de kilometri distanță de una dintre ,,râmele” care m-a făcut să fug la propriu de ea…Spune că îi lipsesc. Tu mie nu…târăște-te mai departe.
Mai mănânc din floricele, mai iau o gură de suc…trec mai departe.
Îmi este cerută ,,prietenia” de altă ,,râmă”, căruia nu îi plăcea decât să bifeze în agendă. Acum îi este dor de mine, m-a găsit… după patru ani. Mă întreabă ce mai fac, dacă sunt bine, dorește să vorbim. Când am vrut eu să vorbesc, nu am avut cu cine…
Stați să mai mănânc niște floricele!
Privesc ipocrizia crescută la maxim…unde foste dau like la foști, le place cum le stă lângă alta, făcându-se că uită experiența neplăcută. Dovadă de maturitate? Dovadă că viața merge mai departe? Nu! Pură ipocrizie.
Sucul…unde e sucul meu?
Zâmbesc cu amar în suflet, dar îmi indes în gură floricele și văd cum unora le place ce vede, după ce cu o zi în urmă îmi spuneau să țin capul sus, să rămân întotdeauna eu.
Dar sunt eu! Numai că nu știți voi cine sunt eu cu adevărat…
Și acum o precizare…
Nu, nu sunt ipocrită, știu când să mă opresc, știu ce înseamnă o despărțire, știu să fac diferența cu cine pot rămâne în relații bune pe mai departe sau să rup total totul. Cu Schatz, am rămas amică, tocmai pentru că ne-am despărțit de comun acord, știind că ne chinuim amândoi. Nu ne-am mințit o clipă.!Chiar și după despărțire ne-am ajutat amândoi, fiecare cu câte o vorbă bună sau mult mai mult…
La fel, știu să fac diferența între cine îmi vrea binele și cine face gesturi doar de complezență, ca să salveze aparențele și să nu lezeze ambii parteneri care tocmai s-au despărțit și cu care ești prieten.
Norocul meu este că nu este nimeni aproape, iar eu stau, mănânc floricele și privesc la scena care se derulează în față ochilor mei.
Amurgul tăcerilor…după care urmează răsăritul…răsăritul meu.

 

Etichete: , ,

6 răspunsuri la „Psiluneli- Amurgul tăcerilor

  1. alma nahe

    August 10, 2014 at 10:20 pm

    Un suc, repede un suc la Scorpio! Feticăăă, mănânci prea sărat! Și expandat! 🙂

     
  2. Drugwash

    August 10, 2014 at 10:47 pm

    Cînd nuca-i seacă, mai dihai sună cînd dă cu capu’ de perete, aşa că mai tăcem şi noi la vreme ;). Da’ nu fi egoistă, împinge castronu’ cu floricele încoa’! De suc n-am trebuinţă, prefer o bere. 😀

    Sănătoasă să fii, că pe restu’ le-oi rezolva tu! 🙂

     
  3. psi

    August 11, 2014 at 9:28 am

    exact: vine răsăritul tău! that’s my girl! aşa te vreau! 🙂

     
  4. cita

    August 12, 2014 at 11:24 am

    Cine nu stie ca scorpionul renaste si dupa ce crezi ca l-ai omorat… nu stie nimic despre viata!
    Rasarit frumos! si o imbratisare de la mine! Eu cred in puterea ta de a renaste!

     
  5. papagigli

    August 14, 2014 at 8:33 pm

    Scorpiuto, doream sa spun ca mi-e dor de tine si ca-mi lipsesti, dar acum mi-e putin teama sa nu-mi devoalezi complezenta 😆
    Gagico, orice ai face si ori cu cine-ai face-o, nu te opri din scris. Scrisul tau nu se poate lasa usor din mina, te asigur.
    pup you

     
    • Scorpio

      August 15, 2014 at 7:24 pm

      Papi si mie mi-e dor de tine. Cu scrisul un p;ic mai greu…dar incerc inca sa fiu pe aici…

       

au urcat o treapta

 
