RSS

Duzina de cuvinte- Lipsă…in lipsă

08 Aug

La ora la care scriu, mă gândesc dacă să mă transform în firmă de salubritate sau să rămân la jobul meu.1901550_661523347242107_1480597444_n
Mă gândesc dacă să curăț definitiv orice urmă de ,,mizerie” din jurul meu, pe principiul ,,afară e vopsit  un gard, înăuntru locuiește un inorog  naiv și bătut în cap”.
Sau pot să devin alchimist și să fac experimente chimice pe persoane fizice. Ar fi mișto!
Mă simt dezgustată, furioasă și mă simt proastă! Da, pe bune…cum dracu să simți anumite chestii, să ți se spună despre ele și tu să fii atât de sigură în naivitatea ta încât să negi că nu pot fi adevărate?
Mă simt mințită prin omitere și nepăsare de persoane dragi mie. Și sunt dezamăgită pentru că nu e una, două…sunt mai multe, care chiar dacă au știut anumite chestii, s-au ascuns de mine, pentru că eu eram ,,o străină”.
Am avut o senzație de deja-vu…exact așa s-a întâmplat cu fosta mea soacră…care atunci când am aflat adevărul despre fi-su, mi-a strigat în față ,,Mămică și eu ce să îți fac? Normal că țiu cu iel, că sângele apă nu se face…doar n-oi ține cu tine?? ”
Aș minți să spun că nu îmi pasă și nu doare. Ba da, doare când încă ai sentimente, când știi că nu ai avut un gând văratic ci a fost ceva adevărat pentru tine, când știi că ai iubit cu adevărat.
Doare al dracului când nu știi de ce ,,pleacă” de lângă tine, nu ai răspunsuri, iar tu ești departe și nu ai nici o putere.
Doare al dracului când știai că august trebuia să fie o alipire între noi, să fie luna în care ne-am fi revăzut…
Și doare al dracului când vezi fără să vrei, (pentru că pentru asta există lista de prieteni, nu?) că EL sau el -minimalizat, își face minunatul concediu într-o altă țară, alături de probabil noua ,,achiziție”.Și te freci la ochi crezând că e o nălucire, că nu vezi bine…dar vezi perfect. Tu ești deja lipsă…De peste tot, de pe toate rețelele și bineînțeles…din ,,inima” lui…dacă o fi avut.
Și da, doare sălbatic și intens, pentru că în două luni nu poți șterge ceea ce încă simți, pentru că ești încă în proces de vindecare și pentru că încă nu îți arde de alt vindecător.
Și cel mai mult te doare că încă nu știi ce te DOARE cel mai tare…că ai fost mințită, că ai fost uitată prin omisiune, că există nepăsare, că ești dezgustată de cei din jur pe care i-ai considerat apropiați încât măcar să îți ia vălul de pe ochi.
Un singur lucru mă bucură…viitorul lui e incert…și asta o spun pentru că Eu știu. Eu îl cunosc!
Pe el-minimalizat, bineînțeles…nu pe viitor!

 

Etichete: , , ,

12 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Lipsă…in lipsă

  1. maya-maria

    August 9, 2014 at 9:01 am

    Dă-l în papuci de inorog!
    Să-și rupă…cornul sau mă rog
    cu ce-o împunge,
    că n-are pic de stare
    și nu îi mai ajunge,
    atâta vânătoare.
    Drum de întors, cam…nu-i.
    deci, dă-l în papuci, iar când îl prinzi
    să-i faci și un cucui.

     
    • Scorpio

      August 10, 2014 at 8:41 pm

      :)) maya…eu sunt inorogul….

       
      • maya-maria

        August 11, 2014 at 8:02 am

        :)) fie, dar eu tot vreau să spui tu că…ți se rupe. Să ai o săptămână plină de zâmbet!

         
  2. dagatha

    August 9, 2014 at 4:58 pm

    Hm….
    trebuie şi la tine o curățenie generală!!!
    Şi, evident, o îmbrățişare!!! ♡

     
  3. psi

    August 10, 2014 at 5:18 pm

    mă enervează puţin reacţia ta. dar om vorbi noi despre aceasta în alt context şi în alt mediu.
    sincer: meriţi mai mult! ştima amândouă că meriţi mai mult decât să te amărăşti…

     
    • Scorpio

      August 10, 2014 at 8:38 pm

      reactia mea a fost doar in urma minciunii si falsitatii din jurul meu….in rest, nu regret nimic.

       
  4. Adriana

    August 10, 2014 at 7:12 pm

    Demult tare, că asa mi se pare acum, era in viata mea un bărbat ce îi zicea tatălui meu ”tata socru”, şi tare mă enerva lucrul acesta. Mă ceruse el, ne amăgeam noi şi cum ne-cum ne-am despărtit. Nu trece o saptamana şi mă duc cu tata la mine acasă să aduc un tv. Se stricase al lor. Pe drum, aproape de casa lor …omul, ce pană mai ieri nu contenea sa vorbească de nunti şi socrii, mergea de mana cu o femeie ce nu impresiona cu nimic dar tocmai ce-l impresiona pe tata de neplăcere. Eu, in masină, am amutit. 7 zile îi luase sa se …vindece. L-am auzit pe tata spunand: ”şi totuşi, ce a vrut de la noi, tăticule”. Eram femeie in toată firea, mi-am muscat buzele de nervi şi am jurat că el nu va sti cat de mult m-a lovit cu durerea tatălui meu. Doi ani mai târziu l-am intalnit pe Mihai, asa ca iti doresc să nu dureze atat si să gasesti omul potrivit, acela ce merită orice gand de al tau spre el. Te imbratisez…tare.

     
    • Scorpio

      August 10, 2014 at 8:40 pm

      Adriana, nu sufar dupa el…stiam ca nu mai merge. Sufar pur si simplu in urma reactiilor lui, reactii la care sincer nu ma asteptam, tocmai pentru ca aveam asteptari. Felul cum s-a despartit de mine, cum s-a furisat, cum a ,,taiat” totul pe furis, cum a facut totul pitit….asta m-a infuriat…si multe altele.

       
      • Adriana

        August 10, 2014 at 8:44 pm

        …sigur că nu suferi după el, de asta am şi lăsat comentariul de mai sus pentru că mi-am recunoscut în zbaterea ta propriile zbateri. Dar am adus şi un gând bun şi vreau să cred în el, vreau să cred că vei găsi ceea ce ţi-e potrivit şi vei uita furiile provocate…

         
        • Scorpio

          August 10, 2014 at 8:50 pm

          Mai e o oarecare continuare diseara…si sper apoi sa nu mai pomenesc de aceasta poveste din viata mea. A avut destul loc pe blogul meu, prea mult…gata!

           

au urcat o treapta

 
