RSS

Duzina de cuvinte- Idei

25 Iul

Merg pe catalige,1048
degete cârlige,
un gest o să fac,
din gură nu tac.

Un grăunte de adevăr e pe undeva în tâmpenia de mai sus. dar trebuie să mă gândesc care…Sau va las pe voi să răsturnați cuvintele ca să găsiți simbioza dintre cele patru cuvinte.
Nu știu dacă să mă plâng sau să mă laud cu ceva.
Dau înconjur la tot ce mișcă în jurul meu, dar din păcate în jurul meu nu prea mișcă.
Nu am găsit un Herr ca să îi cer un inel și să mă pot logodi cu el (auziși Psi și Dragoș?) și nici nu mă îndeamnă ghesul să îl caut din lipsă de Herr-i.
Am o sumedenie de moși băloși pe aici, dar nu îmi pot jertfi inima pe ei, nu mă lasă sufletul…când mă gândesc la ,,bieții” lor copii care abia așteaptă ei ca să moară moșii să le ia averea…eu nu mai am loc.
Ca să nu aveți un șoc, va spun doar că mai bat câmpii pe aici, dar sunt bine.
Cam pe ce plan vreți voi.
Viața mea e frumoasă pentru că i-am dat eu voie să fie frumoasă. Nu a fost nici o renunțare, trecutul e în urmă, o reminescență a ceea ce am vrut să fie frumos. Infim, nu neg, dar a fost.
Let’s play la viață…și cu trupu-mi fusiform vă învălui în mister și vă las să cugetați la versurile mele pline de …înțelepciune!

 

Etichete: , ,

5 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Idei

  1. Drugwash

    Iulie 25, 2014 at 10:17 pm

    Auzirăm, auzirăm… 🙂 Numa’ că HerRingu’ tre’ să vină el la tine, precum Făt-Frumos călare pe-un merţan cal alb, nu tre’ să-l cauţi tu. Cine ştie, poate vreun nepot de-al vreunui pacient, fermecat de felul tău de a fi, îţi va aşeza inima sa (şi contul din bancă) la picioare. 😀

    Dacă eşti bine, atunci avem şi noi un motiv de zîmbet. 🙂 Viel Glück! 😉

     
  2. psi

    Iulie 25, 2014 at 10:17 pm

    fatăăă… eu am zis că o să vie. ţ-am zis să-l caţi? las că nemţii îs mai tăntălăi, aşa, da apare el, şezi blândă. am vorbit io la împărăţie. vezi de uliţele din bremen… oare or fi muzicanţii p-acolo?

     
    • Scorpio

      Iulie 25, 2014 at 10:23 pm

      fataaaaaa, io nu caut nik. Doar ma uit lung dupa…nimic.
      Am vazut un muzicant, acordeonist…era romanash :))))

       
      • psi

        Iulie 25, 2014 at 10:59 pm

        pfff, nici muzicanţii din bremen nu mai sunt ce-au fost? :))))

         
  3. Carmen Pricop

    Iulie 26, 2014 at 12:35 pm

    Let’s play, then! 🙂

     

au urcat o treapta

 
