RSS

Duzina de cuvinte- Nebunii

19 Iul

Doișpe cuvinte ciudate și-o minune
Te-au adus la mine…iar…
O să mă chinui un pic și o să vi le ofer în dar…

– Câteodată mă gândesc că am nimerit într-o hazna, la cât rahat adun zilnic.
– Mă mai uit câteodată în jur, doar doar oi vedea vreun holtei mai harătos, dar majoritatea celor întâlniți au față de hârciog. Pe bune!
– Știați că moșii și babele care au dinți perfecți, adecă placă în gură…deci au o dantură care te duce cu gândul la perfecțiune, au o halenă care pe mine mă doboară și la propriu și la figurat?
– Am o pacientă, Hermes se numește…este operată la picior iar de câteva luni bune, operația nu i se închide pentru că organismul nu mai răspunde la nici un antibiotic.
– Mă uit pe horn în căutare de răspunsuri afumate, poate găsesc vreun hristov pitit care să îmi dea răspunsuri de mult găsite…
– Am cumpărat o conservă de hering în sos tomat, am mâncat-o cu poftă și apoi am zis că mor cu deștele băgate pe gât…
– Caut pe la magazinele astea halviță și baclava, dar să dea dreacu dacă am văzut pe aici.
– Hălădui prea mult și deja am început să ruginesc. Mein Hertz ticăie hormonal și e timpul să rotesc ochii…
Iaca și darul! E ne-bun, nu? 🙂

 
 

Etichete: ,

3 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Nebunii

  1. Drugwash

    Iulie 19, 2014 at 8:01 pm

    Dein Herz ticăie pe frecvenţa de 50 Hertz a reţelei cu fiecare deşt băgat în priza deşteptării la realitate. Auzi urletele? Bat cîmpii prea tare. 🙂

    Lasă heringii – sper să găseşti cît de curînd un Herr care să-ţi ofere un Ring aşa ca în poveşti. And they lived happily ever after. Am zis! 😉

     
  2. vavaly

    Iulie 19, 2014 at 11:04 pm

    ce bine zice amicul Dragos :).
    duzina asta nu putea iesi decat asa . macar ai gasit ptr diecare cuvant cate un corespondent real.

     
  3. psi

    Iulie 20, 2014 at 11:06 am

    herr und ring… ja, ja! 🙂

     

au urcat o treapta

 
