RSS

Duzina de cuvinte- Rugul vrăjitoarelor

13 Iun

Ceara mă-sii de treabă!
După ziua de ieri și de fapt după săptămâna asta ce tocmai se încheie, nu mai am sentimente atât de bune.
Praf și pulbere se alege de părerea mea de bine ce am avut-o la început.
Cunoșteam foarte bine ce fel de oameni sunt în ,,occidentul” asta minunat. Ce ,,fiare” zac în ei!
Ce boală au pe Ausländer-i…
Am crezut pentru o clipă că zâmbetul afișat de toată lumea, acel zâmbet de început care a durat o lună și de fapt încă mai durează, nu ascunde altceva.Cu toate că eu cunoșteam foarte bine acel zâmbet…
Dar ascunde indiferență și nepăsarea și ascunde ostilitatea pentru tot ce e străin. Nu trebuie să fii mai bun ca ei, nu trebuie să demonstrezi nimic, nu trebuie să fii lăudat….pentru că asta îți atrage antipatii, antipatii care oricum erau, că doar nu ești de-al lor.
Cum să te aștepți ca să fii ajutat? E mai simplu să fie patru inși într-un singur loc să se ajute între ei, iar tu să inebunesti de unul singur cu zece apatici pe cap. De ce să îți fie ție mai ușor? Cine ești tu?
Credeam că numai la noi sunt grupulețe grupulețe între colegi. Aici e o cloacă, bună adunătoare de frustrați care zâmbesc tot timpul…mă uit, chiar și ei între ei își zâmbesc și apoi se bârfesc.
Mi s-a înmuiat și ultimul sentiment de bunătate, băga-i-aș în mizda păsii…
Când am ajuns aici, colegul meu m-a avertizat și bănuiam că un sâmbure de adevăr există în ce spune, dar nu credeam că voi descoperi atât de repede.
Ne credeau pe noi (eu și el, românii)…niște boboci bătuți în cap care nu vor face față….și nu și-au dat seama că au în față niște războinici de temut.
Din păcate, profesionalismul și bunătatea față de pacienți, respectul și lauda pacienților, ne pune direct pe rugul vrăjitoarelor.
Și asta este doar începutul…
Tablourile de final nu știu care vor fi, este prea devreme să mă pronunț.
Tot ce știu pentru moment este că ieri a fost pentru prima dată când am clacat și mi-am înghițit lacrimile de neputință…am plecat capul și am tăcut….
Pentru moment!

 

Etichete: , , ,

18 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Rugul vrăjitoarelor

  1. Adriana

    Iunie 13, 2014 at 10:26 pm

    …te tot citesc de cand ai plecat şi fug la ultimele cuvinte cand parcă mi-e teamă să nu văd si mai multă durere. Scorpio, nu vei capitula, poate vei mai claca, ştiu, dar e greu să înghiţi lacrimi amare departe de o lume care nu te poate alina şi mângâia. Îţi ţin pumnii şi mă voi ruga sa iasă soarele si pe strada ta. E musai. Te pup şi te imbratisez in asa fel incat sa iau eu vreo doua lacrimi de la tine. Curaj.

     
    • Scorpio

      Iunie 13, 2014 at 11:27 pm

      Am zile bune si zile proaste. Ieri a fost o zi groaznica…si da, ieri mi-am inghitit lacrimi de neputinta. Azi…azi in schimb mi-am oprit lacrimi de bucurie amestecata cu tristete. Urmeaza sa scriu despre…

       
  2. psi

    Iunie 13, 2014 at 10:32 pm

    rezistă scorpionule! ştim amândouă că poţi. va fi şi respect de la hitleriştii ăia, răbdare! aminteşte-ţi de cei dragi ţie, pentru care ai plecat: sergiu, jami… tu.

     
    • Scorpio

      Iunie 13, 2014 at 11:28 pm

      Rezist, am noroc momentan cu colegul meu…ne ,,avem” unul pe celalalt, e un om deosebit si un profesionist.

       
  3. abisurile

    Iunie 13, 2014 at 11:05 pm

    Invidiosi exista peste tot. Ce-ti bati capul cu ei? Vezi-ti de calea ta, esti capabila si asta conteaza. Cel mai greu este cu… lipsa umarului. Cel putin mie asa mi s-a parut. Odata cu umarul a venit si increderea.

     
    • Scorpio

      Iunie 13, 2014 at 11:29 pm

      Invidiosii te coboara si indeparteaza, chiar daca cei care te platesc de fapt sunt batranii din azil.
      Insa cum ei nu conteaza, esti la mana nepasatorilor.
      Si da, lipsa umarului se simte….

       
      • abisurile

        Iunie 13, 2014 at 11:30 pm

        N-o sa-ti ridice nimeni statuie. Comporta-te cum iti face placere, traieste clipa, asta conteaza. Cauta un umar.

         
        • Scorpio

          Iunie 13, 2014 at 11:32 pm

          🙂 am incredere in mine…umarul lipsa e pentru altceva, nu pentru incredere… :)))

           
          • abisurile

            Iunie 13, 2014 at 11:33 pm

            Pai totul e pe drumul bun, mai exista si zile mai gri…

             
  4. Drugwash

    Iunie 13, 2014 at 11:19 pm

    Asta e dovada educaţiei cu biciul pe spinare pe care ne-o tot dau ca exemplu „inteligenţii” generaţiei care vor să ne „formeze” şi pe noi după exemplul vestic. Eradicarea sentimentelor pozitive şi reprimarea celor negative, totul dus pînă la limita transformării omului în maşină de executat ordine. În lupta asta nu avem voie să cedăm. Dacă ne pierdem umanitatea, viaţa nu mai are sens. Ei probabil şi-au dat seama de asta, goliciunea sufletească pe care au acceptat-o cuminţi se răzbună, iar răutatea şi frustrările adunate în timp se revarsă împotriva celor ca tine, ca noi, care ne-am păstrat intacte sufletul şi voinţa. Şi-au ales greşit subiecţii, nu noi i-am subjugat psihic – asta trebuie să înţeleagă. Dacă mai sînt capabili.

    Capu’ sus şi garda sus! Eşti mai bună decît ei! 😉

     
    • Scorpio

      Iunie 13, 2014 at 11:31 pm

      Au o mare goliciune sufleteasca. Am intalnit printre ei si profesionisti carora le pasa si o fac cu mult profesionalism, insa tot ,,reci” sunt.
      Ma doare foarte mult ca acesti batrani au atata nevoie de o vorba buna si o atingere pe mana….doare mult…

       
      • Drugwash

        Iunie 13, 2014 at 11:41 pm

        Un robot funcţionează ireproşabil, dar metalul nu tresare la atingere. Dacă nu contracarăm fenomenul de robotizare, omenirea va pieri în logică binară, eliminîndu-ne unii pe ceilalţi precum piesele de pe tabla de şah. Am senzaţia că noi sîntem generaţia cheie şi depinde de noi dacă la vremea cînd vor fi bătrîni precum cei pe care-i îngrijeşti, copiii noştri vor simţi nevoia unei apropieri umane, sufleteşti sau se vor stinge la fel de goi precum adulţii vestici de acum.

         
  5. gabi8154

    Iunie 14, 2014 at 12:35 pm

    Puteai trai toate astea si in Romania, pe bani mai putini. Nu esti copil, stii ce le poate pielea oamenilor! Am trecut prin asta de cand sunt in Irlanda, sunt mancata, cum se spune. Cu rabdarea, treci marea. Vei fi mandra de tine cand toate astea vor ramane in urma. Pariaza pe propria-ti persoana, ai sa castigi! Bafta multa, fata, hai ca poti! Iti doresc tot binele din lume, Scorpiuto. 🙂

     
    • Scorpio

      Iunie 29, 2014 at 8:36 pm

      Gabitza…stiu…stiam, dar ma dezobisnuisem de stilul lor.

       
  6. roxdumitrache

    Iunie 14, 2014 at 10:53 pm

    De curand am aflat ca se fac si la noi cursuri de smile. Adica de zambit. Fals si frumos. Si acum ma intreb de ce ar trebui sa mi se predea un astfel de curs? Sa stiu cum sa strang de gat pe cineva cu zambetul pe buze? Sa-l ucid cu un raspuns insotit de un zambet larg? Sa-i inghet poate orice chef de a ma mai intreba ceva, cu un zambet profesional? Sper sa treci peste aceste momente

     
  7. mixy

    Iunie 15, 2014 at 6:23 pm

    Credeam ca zambetele false sunt produse numai in caz de constipatie.

     

au urcat o treapta

 
