RSS

Psiluneli-Gândurile sunt libere

08 Iun

Gândurile sunt libere ca și păsările, clipele, stelele și soarele.Ankai Zhuravleva 3
Mă pot gândi că ai pierdut iubirea pe drum? Da!
Pot visa să fiu acceptată așa cum sunt eu fără schimbări? Normal!
Pot spera la o viață mai bună? Logic!
Bineînțeles, doar e la liber!
Gânduri adunate în mănunchi sau la kilogram, aruncate în sacoșa minții și cărate spre o viață posibil mai bună.
Idei, visuri, sentimente…gânduri.
Gândurile sunt libere să circule, să te facă să visezi să îți redea optimismul.
Pot să te bage și într-un hău din care te chinui apoi să ieși, nevăzând nici o soluție.
Dacă ai prea multe, le poți împrumuta și apropiaților, doar sunt libere. Și multe!
Gândurile mele sunt acum libere și le îndrept spre fiul meu de care îmi este dor, spre Bubuț…la care mă gândesc în fiecare zi dacă este bine acolo unde este(pentru că nimeni nu îmi mai poate da o informație despre el)…le îndrept spre părinții mei cărora le urez să rămână sănătoși în limita normalului bolilor pe care le au, gânduri libere trimit spre Jami…mi-e dor de torsul și iubirea lui simțită….gândurile mele libere și bune le trimit spre cel care a fost odată…sunt gânduri pozitive care poate îl vor ajuta să realizeze ce își dorea atât de mult.
Gândesc liber și fără ifose, gândesc liber și normal și las gândurile mele să zboare libere spre tot și nicăieri…
Acum sunt doar eu și gândurile mele libere.

 

Etichete: , ,

3 răspunsuri la „Psiluneli-Gândurile sunt libere

  1. Drugwash

    Iunie 8, 2014 at 9:59 pm

    Fiecare avem nevoie din cînd în cînd de cîte un asemenea moment de intimitate. Şşşşşt… 🙂

     
  2. Sonia

    Iunie 9, 2014 at 1:07 pm

    Poate acest gen de gânduri, care zboară singure și ne fac să sperăm la tot ceea ce este mai bun, sunt motorul vieții. Îngrădindu-le n-am fi decât niște persoane pline de tristețe și de frustrări. Mi-e frică că ar putea exist un moment în care să pierd această libertate.

     
  3. vavaly

    Iunie 9, 2014 at 11:07 pm

    ce frumoase sunt gandurile tale trimise catre toti cei dragi ce-ţi sunt sau ţi-au fost odată…
    gândurile nu cunosc bariere, distanţe sau vame, nu au nevoie de bilet de avion sau bani pentru a circula.
    de aceea îţi trimit şi eu un gând bun de aici, de la mine.

     

au urcat o treapta

 
