RSS

Azi am fost îngenunchiată!

19 Mai

Azi am fost îngenunchiată!
Am sperat până în ultima clipă ca rugile mele să fie ascultate și într-o ultimă opțiune, să se facă ceva ținându-se cont de cuvintele și dorința mea.
Nu au contat! Ura pentru un animal a fost mai presus decât orice, nepăsarea a fost primordială.
Mi-am jurat ultima oara ca nici un bărbat să nu mai facă să curgă lacrimi pe obrajii mei.
În ultimile luni am stat mereu să mă gândesc dacă se merită, dacă sentimentele mele puternice primesc răspuns, dacă dorințele mele sunt măcar auzite dacă nu ascultate.
Am dubii, așa cum am avut și altădată.
Am fost ,,acuzată” că nu m-am rupt de trecut și că nu pot trăi prezentul, dar poate că am refuzat prezentul tocmai pentru că aveam îndoieli.
Dacă simți asta, nu te poți minți.
Azi am plâns din nou, pentru a câta oară…și nu știu dacă se mai merită.
Dacă cineva nu ține cont cât de puțin de ceea ce îți dorești tu cu adevărat, nu cred că mai ai pentru ce să lupți.
În inima mea se dau mari bătălii…ea bate încă și iubește, dar capul dă tonul rațiunii.
Nu mi-e bine și senzația de deja-vu nu îmi dă pace.
În viața mea nu mai există Bubuț și mi se reproșează că o pisică îmi dictează sentimentele în relația mea.
Din viața mea nu mai face parte acum Bubuț și tot în viața mea trebuie să îmi fac ordine.
Știu că timpul le va rezolva pe toate, dar acum sunt plină de furie, dezgust și dezamăgire. Și asta e cel mai grav!
Pot trece peste faptul că mi-a fost dat motanul, am fost de acord cu asta într-o ultimă instanță, însă nu pot trece peste faptul că nu s-a ținut cont de dorința mea de a fi dus înapoi în familia de unde l-am adoptat.
Iar asta mă afectează foarte mult și îmi afectează mult relația. O relație care acum e în pioneze…era oricum de ceva timp.
Dacă sunt catalogată drept o nebună cu pisici care pune mai mult preț pe niște animale decât pe dorințele partenerului (care oricum nu coincid cu ale mele) accept criticile. Doar că începuturile au fost false și mi s-a lansat ideea că pisica și apoi pisicile din viața mea nu sunt o problemă.
Iată că este și se amestecă și cu alte lagune din relație.
Mă iertați pentru incoerență, dar mă doare sufletul.
Trebuie să mă gândesc foarte bine dacă omul care m-a dezamăgit merită în continuare șanse. Eu știu doar că nu sunt fericită și că am plâns mult în această relație.

 
 

Etichete: , , ,

12 răspunsuri la „Azi am fost îngenunchiată!

  1. alma nahe

    Mai 19, 2014 at 12:54 pm

    E un drum mai greu, poate ocolitor, dar ești pe drumul tău! Asta să îți repeți mereu. Unui om îi accepți firea, nu i-o ierți. Nu știu ce să zic mai multe, ca să te aline cumva măcar cuvintele. Mai ales că ești acolo și te lupți pentru un drum al tău, până la urmă. Poate că nu numai tăcerea rezolvă. De fapt, de cele mai multe ori am observat că nu și în celălalt, căruia îi e adresată acea tăcere, căci are timp să-și construiască un alt scenariu, cu mult diferit de întâmplări și nu se-alege cu niciun învățământ din asta. Așa că…orice-ar fi, strânge din pumni și mergi mai departe, cu gândul, cu fapta…

     
  2. Matilda

    Mai 19, 2014 at 1:38 pm

    Nu pot să dau like, fiindcă nu-mi place ce ţi s-a-ntâmplat. Îmi pare rău pentru tine, pentru dezamăgirea ta, pentru Bubuţ…
    Şi nu pot nici să dau sfaturi – se spune că sfaturile sunt un dar periculos. Dar părerea mea sinceră, spusă la rece şi la modul general (fără a cunoaşte amănunte specifice, care uneori pot schimba multe), este că o relaţie care te face să plângi nu merită să continue.

    Îţi doresc să treci cu bine peste toate şi să poţi lua cea mai potrivită hotărâre.

     
  3. vavaly

    Mai 19, 2014 at 2:04 pm

    offf… decizii si decizii. dar subscriu celor spuse de Matilda. iti doresc sa iei decizia cea mai buna!

     
  4. Dana Lalici

    Mai 19, 2014 at 2:51 pm

    Inteleg printre randuri mai bine decat crezi. AM devenit inteleapta dupa divort si prea tarziu…
    In casnicie l-am pus pe primul loc pe EL. Si abia dupa pisica mea draglasa, familia, jobul, pasiunile…tot. Nu dintr-o data, ci putin cate putin. In fiecare zi mai mult insa, cate un repros, de fiecare data mai puternic, sprancene ridicate, critici la adresa a tot ce imi era drag, ironii…pana cand tot ce mai puteam face era sa incerc sa ii fiu pe plac, indiferent de ce eram eu…si tot nu era bine. Te imbratisez, fii puternica si…crede-ma, singuratatea nu e atat de rea incat sa merite, pentru a nu o privi in fata, sa te pierzi pe tine. Un om bun, te va iubi cu tot ce esti tu…inclusiv un suflet de pisica. Mie mi-au trebuit 35 de ani sa cunosc unul. Dar se poate…

     
  5. luciastroila

    Mai 19, 2014 at 3:29 pm

    Nu o sa-ti dau like, o sa-ti spun ca nu animalele sunt problema, ci oamenii pe care ii primesti in viata ta. Animalul se educa, omul nu. Am facut candva greseala sa aleg omul nu animalutul pe care-l iubeam si care ma iubea mai mult decat dobitocul care a profitat de boala care ma tinea tintuita la pat ca sa-l scoata in strada. De motanul acela imi e dor si acum, cu dobitocul doar am pierdut ani pretiosi din viata. Alege-ti oameni care sa aiba aceleasi preferinte cu tine, care sa te iubeasca asa cum esti, cu toate „ciudateniile” tale. Abia atunci vei fi fericita. Trebuie sa fii tare si sa te pui pe tine deasupra tuturor relatiilor, pentru ca viata ta conteaza asa cum e ea, nu cum vor altii sa o conduca. Fruntea sus!

     
  6. Sonia

    Mai 19, 2014 at 7:29 pm

    Mi-e greu să spun ceva, pentru că pur și simplu nu știu ce. Așadar își voi spune doar atât: te îmbrățișez!

     
  7. psi

    Mai 20, 2014 at 12:53 pm

    eu regret doar faptul că… atunci când ţi-am spus ce ţi-am spus, am avut dreptate.
    şi tare aş vrea să te iubeşti pe tine mai mult.

     
  8. dagatha

    Mai 20, 2014 at 7:29 pm

    😦
    Mereu facem alegeri. Nu contează dacă sunt bunhe sau nu, contează să alegem, nu să-i lăsăm pe alții să o facă pentru noi.
    Viața asta este și așa scurtă și plină de mizerii…Merită să ne-o facem frumoasă sau…măcar liniștită…
    O îmbrățișare de la mine! 🙂

     
  9. roxdumitrache

    Mai 20, 2014 at 11:14 pm

    Eu spun ca intr-o relatie intri cu tot neamul tau cel viu si adormit, deci si cu mate si catei. Cand unul dintre ei nu este acceptat, mai devreme sau mai tarziu, apar suferintele. Daca incep si renuntarile atunci, nu mai este o relatie bazata pe reciprocitate. Unul va lua mereu si celalalt va tot da, pana cand va ramane secatuit de tot: de pofta de viata, de zambet, de fericire. De tot ce insemna pana atunci traire. Nimeni nu ar trebui sa fie obligat cand intra intr-o relatie sa renunte la ceea ce iubeste. Cand renuntam la iubirile noastre, la acele lucruri care ne fac mai buni, mai frumosi, mai intelegatori, renuntam la o parte din sufletul nostru. Si astfel incet, incet ramanem goi, pustii. Imi pare tare rau ca suferi.

     
  10. Hapi

    Mai 23, 2014 at 12:13 am

    ” Dacă cineva nu ține cont cât de puțin de ceea ce îți dorești tu cu adevărat, nu cred că mai ai pentru ce să lupți.” Ai zis ceva aici.
    Si eu iti spun sincer si simplu: pentru Dumnezeu, e doar o pisica, Daca omul pe care il iubesc ar avea 3 paianjeni si un sarpe si ar vrea sa locuiasca la mine sa stii ca l-as lasa!
    Prioritizeaza Scorpio chiar daca, departe fiind STIU cat e de greu sa faci asta.

     
    • Scorpio

      Mai 23, 2014 at 2:32 pm

      Hapi, dedesubturile nu le afisez aici…si nu are legatura cu o pisica…
      Dar…dar m-a cunoscut avand asa ceva si fiind de acord sa mai luam una pe care sa o crestem impreuna.
      Insa repet…citatul scris de mine si citat de tine, ascunde altceva….

       
  11. blo

    Iunie 6, 2014 at 9:39 pm

    :* cred ca te inteleg. asta a fost paiul care a rupt spatele camilei.
    draga mea draga, sper sa-ti fie mai bine, sa nu mai plangi. eu nu o mai fac. americanii zic „don’t get mad, get even”. eu cred ca singurul mod in care poti sa te razbuni, este sa ai grija de tine si sa faci sa-ti fie bine! ma uit acum la ex-ul meu, si il vad din ce in ce mai deprimat pentru ca ma vede din ce in ce mai independenta. si chiar daca nu-s chiar senina si nu mi-e bine asa cum ar trebui sa imi fie, stiu ca sunt pe drumul cel bun.
    hai, curaj! mergi inainte si daca te pot ajuta cu ceva, scrie-mi pe mail.

     

au urcat o treapta

 
