RSS

Duzina de cuvinte- Nou, vechi

17 Mai

Am timp destul…m-am trezit la 4.30 dimineața…sunt schimbul unu. Sunt singură pe tura mea și am o oarecare incertitudine că nu mă voi descurca. Fac cafeaua, amestec o linguriță de zahăr și un strop de lapte și încerc să mă gândesc ce mai animă azi tura mea.
Fumez două țigări și îmi beau cafeaua în liniște, apoi îmi îmbrac uniforma și mă duc la oglindă.
Pentru o pată de culoare, îmi fac conturul ochilor cu albastru…pentru că sunt prea albă și la propriu și la figurat.
Plec la muncă și ajung în trei minute. Șefa de tură face pe gazda și aduce din nou o stacană plină cu cafea.
Începe harababura, prea puțin personal totuși, e un om la zece pacienți și până la ora opt jumătate trebuie să îi aduc pe toți la micul dejun.
E greu, azi am o zi ciudată, pacienții sunt parcă împotriva mea, parcă s-au vorbit azi toți să fie ,, Gică contra”.
Nu am pe cine alege să mă ajute, creierii mei sunt băgați deja într-un alambic și simt că scot fum pe urechi.
Îmi aleg totuși o atitudine pozitivă, nu am încotro când îi văd atât de neputincioși și cum zâmbesc la mine când eu le zâmbesc. Se simt băgați în seamă și vor să vorbească cu mine chiar dacă pe majoritatea nu îi înțeleg pentru că nu mai pot vorbi coerent.
Nu știu cum a trecut ziua, nu am simțit…într-un final am terminat și am fost și ajutată. Ba la final am învățat și să lucrez pe calculator cu sistemul de înregistrare a datelor zilnice ale pacienților.
A mers de data asta…mă simt cocoșată, însă sunt mulțumită că a mai trecut o zi în care am reușit
să mai învăț ceva.

 

Etichete: , ,

13 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Nou, vechi

  1. cita

    Mai 17, 2014 at 5:26 pm

    Bravo, scorpiuto! Nu te lasa! Cauta ceva frumos in uratul oricat de urat si in greul oricat de greu!

     
    • Scorpio

      Mai 17, 2014 at 9:41 pm

      Asta incerc sa fac! Trebuie sa gasesc si ceva frumos printre tot ce ma inconjoara….

       
  2. Drugwash

    Mai 17, 2014 at 5:42 pm

    Hai că se poate! Mai iese soarele şi pe strada ta, măcar c-o rază-două. 🙂
    Weekend odihnitor! 😉

     
    • Scorpio

      Mai 17, 2014 at 9:42 pm

      se poate intotdeauna, numai sa vrem noi…
      lucrez toate wekendurile

       
      • Drugwash

        Mai 17, 2014 at 9:46 pm

        Duminica e inclusă şi ea în weekend (cel puţin în mintea mea). Măcar atunci să te odihneşti, gîndeam. Sper că nu lucrezi şi duminicile, că asta ar fi sinucidere.

         
        • Scorpio

          Mai 17, 2014 at 10:02 pm

          🙂 pai nu ti-am raspuns mai sus? ba da! am liber in alta zi a saptamanii…o zi pe saptamana.

           
          • Drugwash

            Mai 17, 2014 at 10:23 pm

            Aşa-s io, încet la minte. Iertare… 😳

             
  3. roxdumitrache

    Mai 17, 2014 at 5:52 pm

    Parca se vede o raza de soare? Ador zilele in care la sfarsitul lor, pot spune ca stiu cum si de ce a trecut. Se pare ca pana la urma ai avut o astfel de zi. iti urez sa fie tot mai multe!

     
    • Scorpio

      Mai 17, 2014 at 9:44 pm

      Mereu e cate o raza de soare. Nu ma mai gandesc prea mult si trece repede.

       
  4. Carmen Pricop

    Mai 17, 2014 at 8:13 pm

    Nu e uşor. Îţi admir puterea şi optimismul!

     
    • Scorpio

      Mai 17, 2014 at 9:45 pm

      Nu, nu e usor. Dar e necesar cand nu ai incotro. 🙂

       
  5. Radu Thor

    Mai 18, 2014 at 6:03 pm

    Cred că este a treia oară când o citesc! Mi-a plăcut din prima! 🙂

     
  6. vavaly

    Mai 19, 2014 at 2:07 pm

    aseara m am gandit la tine vazand un reportaj pe tema la tv. multa putere trebuie sa mai ai sa faci munca pe care o faci. ne gandim la tine. cu drag.

     

au urcat o treapta

 
