RSS

În pregătiri…

16 Apr

Astăzi am observat că nu am mai scris de două săptămâni. bagaj
Nu s-a întâmplat niciodată să las blogul așa în derivă…
Dacă stau să mă gândesc, de acum încolo o să cam tot lipsesc de pe aici, din lipsă de timp.
O să fac o apologie la ce s-a mai întâmplat, pentru că voi încerca să țin apoi, în limita timpului disponibil, un jurnal de la fața locului.
Deci…
Am terminat școala și m-am mutat din orașul meu natal, plecând după omul iubit și în speranța că pe lângă asta, capitala îmi va oferi un loc de muncă pentru un post de asistentă medicală.
Vax!
Școlile postliceale medicale scot elevi pe bandă rulantă, însă noi…debutanții ne izbim apoi de lipsa de experiență cerută și de lipsa locurilor de muncă mai mult sau mai puțin blocate.
Șpaga încă se practică la scară mare ca și pilele. Rar reușești să capeți un loc de muncă pe bune. Este părerea mea și mi-o susțin.
Din august 2013 de când am terminat școala, am umblat să mă angajez. Am depus zeci de Cv-uri în două orașe…nimic.
Un singur telefon am primit din capitală dar, în momentul în care persoana de sex feminin de la capătul celălalt a auzit că nu am experiență și a aflat vârsta mea….mi-a închis telefonul în nas.
Nu am dorit asta în mod expres (cu toate că planul meu inițial a fost să mă întorc din Austria ca să fac școala de asistente și să plec înapoi să profesez) dar se pare că asta mi-a fost din nou soarta.Să plec!
Așa că în urma unui anunț pe o rețea de socializare, am luat legătura cu cineva și am fost să susțin un interviu în limba germană, direct cu angajatorul.
Odată luat interviul, care s-a desfășurat pentru mine mai mult ca o discuție foarte liberă, au început alergările pentru definitivarea actelor necesare plecării în străinătate.
A fost o alergătură epuizantă, dar în final am rezolvat totul. Nu pot să nu amintesc pe doamna de la Ministerul sănătății, care a fost o drăguță și mi-a eliberat Certificatul de conformitate în doar o oră. Am avut un noroc porcesc și îi mulțumesc pentru gest.
Așa că în curând, vă voi da vești despre activitatea mea din Germania.
Nu va fi ușor, trebuie să învăț multe și în plus pe lângă echivalarea studiilor, să susțin examenul de limba germană de nivel B2, fără de care nu pot profesa pe adevărata meserie de asistent medical.
Îmi pare rău că țara noastră nu dă nici o șansă tinerilor absolvenți, cât și celor care au trecut de o anumită vârstă.
Poate că țara care mă va adopta pe o anumită perioadă, va fi mai înțelegătoare…nu știu.
Iar voi dragii mei, va trebui să vă ,,înarmați” cu răbdare pentru transmisia de la față locului.

 

Etichete:

22 de răspunsuri la „În pregătiri…

  1. Sonia

    Aprilie 16, 2014 at 9:33 pm

    Baftă multă. Și încredere în tine. Poate cândva țara ta te va prețui așa cum trebuie. Eu sper lucrul ăsta.

     
  2. Soglu Ioana

    Aprilie 16, 2014 at 9:35 pm

    Am citit cu multă emoție cuvintele tale. Succes, liniște, împliniri și bucurii îți doresc. Numai bine.

     
    • Scorpio

      Aprilie 16, 2014 at 9:46 pm

      Ioana, multumesc.Si de tine, de voi sa aud numai de bine.

       
  3. ComiCultural

    Aprilie 16, 2014 at 9:41 pm

    Cunosc bine ceea ce spui, am o cunoștință în Anglia, asistentă medicală. Altă realitate. Succes!

     
  4. Vero

    Aprilie 16, 2014 at 9:45 pm

    Succes!

     
  5. Drugwash

    Aprilie 16, 2014 at 9:55 pm

    Îţi ţin pumnii să meargă totul bine şi să ai o şedere cît mai plăcută acolo! Important e să te acomodezi, să te simţi bine acolo unde eşti şi să dai randament maxim. Multă baftă şi spor! 😉

     
    • Scorpio

      Aprilie 16, 2014 at 9:59 pm

      Dragos pana si eu o sa imi tin pumnii… :)))

       
      • Drugwash

        Aprilie 16, 2014 at 10:06 pm

        Ţine-i, ţine-i bine să nu-ţi scape în vreo moacă de neamţ! 😆

         
  6. vavaly

    Aprilie 16, 2014 at 10:08 pm

    mult succes iti doresc si multa putere sa treci peste toate. ma bucur ca ai scris randurile astea. gandurile noastre spre tine vor ajuta, sunt sigura. asteptam vesti bune.

     
    • Scorpio

      Aprilie 17, 2014 at 10:39 pm

      Sper sa dau vesti bune….trebuie!

       
  7. Poteci de dor

    Aprilie 17, 2014 at 11:20 am

    Multă baftă! Să fie bine!

     
  8. Carmen Pricop

    Aprilie 17, 2014 at 5:08 pm

    Mult noroc şi succes!

     
  9. mixy

    Aprilie 17, 2014 at 8:45 pm

    Multa, multa, multa bafta! Si o imbratisare serioasa! 🙂

     
    • Scorpio

      Aprilie 17, 2014 at 10:40 pm

      Multumesc pentru imbratisare.

       
  10. cita

    Aprilie 20, 2014 at 9:25 pm

    Sa-ti fie bine, draga mea. Astia nu stiu ca esti scorpion si pe ei nu-i invinge nimic? Tu ai stofa de invingator. Usor nu e nimic dar sa-ti fie si greu si pe gratis… nu este deloc vesel! Asa ca… da-i inainte ca sigur reusesti! Drum bun si succes!

     
    • Scorpio

      Aprilie 21, 2014 at 2:21 pm

      Cita, multumesc din suflet….si iti doresc si eu numai bine si sanatate.

       
  11. Hapi

    Mai 2, 2014 at 8:38 pm

    Tin pumnii. Intrebari? Un privat message pe FB si putem vorbi.

     

au urcat o treapta

 
