RSS

Jamică

30 Mar

Mi-e drag de el de nu mai pot. în fiecare an am scris cuvinte frumoase ce nu credeam că voi scrie vreodată despre vreo pisică. 00003 (1)
Mi-a fost alături în singurătățile mele.
Mi-a alinat dorul de fiul meu, alinandu-și și el dorul de el, cu mine.
A fost mereu prezent pe lângă mine sau în poala mea, atunci când eram supărată sau îmi era rău.
Devenise un tot și nu se mai dezlipea de mine, urmărindu-mă prin casă.
Îmi sărea în brațe și dormea acolo. Îmi torcea până când adormea.
Asta a fost perioadă de glorie, când eu și Jami eram zi de zi unul lângă altul.
Și acum mă iubește, toarce la mine, stă să îl perii, vine după mine pentru o mângâiere…doar că se întâmplă mai rar.
Stau și mă gândesc dacă se va mai apropia de mine în viitor, așa cum o face acum…
Pentru că la rândul meu voi fi plecată ceva timp.
Dar știu că îl iubesc și nu îmi pot imagina cum ar fi să nu mai fie.
Până atunci…îi spun la mulți ani lui Jami al meu, puță de maimuță, cocoică, puță, țiți.
La mulți ani pentru cei 4 ani ai lui!

 
10 comentarii

Scris de pe Martie 30, 2014 în Masculul Alfa

 

Etichete: ,

10 răspunsuri la „Jamică

  1. Vero

    Martie 30, 2014 at 11:14 am

    Mulţi ani trăiască Jami!!!

     
  2. Drugwash

    Martie 31, 2014 at 2:47 am

    Să-ţi trăiască sănătos şi fericit mîţu’! Şi tu la fel, pe lîngă el!

     
  3. mixy

    Martie 31, 2014 at 10:35 am

    Mai ce baiat mare! 🙂
    La multi ani!

     
  4. Dan

    Aprilie 1, 2014 at 12:10 pm

    Să-ţi trăiască. Al meu doar ce s-o prăpădit săptămâna trecută după ce zilnic, timp de 7-8 zile am tot bătut cabinetul veterinarului. Sfatul medicului m-a băgat rău de tot în ceaţă fiindcă puteam bănui o mie şi una de chestii, numai asta nu. De vină e hrana „specială” pentru pisici care e prea bogată în proteine şi le afectează rinichii.

     
    • Scorpio

      Aprilie 1, 2014 at 7:25 pm

      Ce hrana? Eu chiar ii dau hrana speciala, pentru ca are probleme cu rinichii de la 8 luni. De cand l-a sondat atunci si a facut tratament, nu s-a mai repetat…
      Jami mananca numai Royal Urinary.

       
  5. Silavaracald

    Aprilie 2, 2014 at 5:09 pm

    Ehei, Jamilică se comportă ca un adolescent căruia i-ar fi drag să mai fie cocoloșit, ca în copilărie de mumă-sa, dar i-e jenă de ce ar zice lumea văzându-l așa mămos… ;))

     
    • Scorpio

      Aprilie 5, 2014 at 10:53 am

      E cocolosit in continuare, e iubaret, e cuminte. Iar mie imi va fi dor enorm de el…

       

au urcat o treapta

 
