RSS

Duzina de cuvinte- Bâzdâgăi

28 Mar

 

.Pfff…în ultima perioadă, mi-am bătut tălpile pe calapod ca să le înmoi după atâtea drumuri făcute.
Creierul meu, întins pe un calandru nu prea mai răspunde așa cum ar trebui.
Dar trebuie să mă credeți pe cuvânt că v-am citit Psilunelile. Pe toți v-am citit abia azi (când vin Duzinile)… la care am putut, am dat like, la care nu…doar am citit. De comentat, nu am comentat la nimeni, nu mai am putere să înmoi stiloul în călimară și să îmi las amprenta pe la voi.
Nu îmi mai las amprenta nici la mine, deci….calm…o să încerc să mă redresez, cu toate că la ce se anunța, dacă voi reuși să scriu o dată pe săptămâna, mă voi considera o norocoasă.
Zilele acestea am tot tradus și citit și răscitit, până mi-am calcifiat și ultimele resturi de gândire logică.
În momentul în care nu am mai putut gândi logic, le-am dat la dracu(hârtiile oficiale) și mi-am calibrat iar creierul cu ceva muzică.
Am fost la Ministerul Sănătății să depun un dosar necesar mie și am constatat că de fapt trebuia să îl depun în orașul meu, oraș din care tocmai sosisem cu o zi  înainte.
O căldură plină de draci mi-a cuprins calota capului și a trebuit să plec din nou de urgență, înapoi în orașul de baștină. Nu am mai avut timp de copil și de motanul meu calin, am făcut țac- pac și am zburat înapoi în București. Cu copilul de la care îmi luasem bai-bai cu o zi înainte, am vorbit doar la telefon, între două mașini de transport.
Să vă mai zic că drumul de întoarcere a fost cum numai mie mi se poate întâmpla…cu cinci ,,bruneți” grași și burtoși care s-au urcat în ,,caleașcă ”, unul în spatele meu, restul în stânga? Vreți să știți cum puțea a transpirație și ce căldură era în mașină? Nu vă zic…
Să vă mai zic că în fața mea era o puștoaică ce a ascultat muzică de pe telefon fără căști(trei sferturi de oră) până am cedat nervos și i-am spus să și-l bage în…? Nu vă mai zic…
Să vă mai zic că șoferul, un moșuleț pe care moartea sigur îl căuta pe acasă și el fugise la volanul mașinii….a condus tot drumul cu 50 km la oră, chiar și în afara localității? Nu vă mai zic…
Mă simt prinsă ca între tentaculele unui calamar, una îmi dă drumul să respir, alta mă apucă și mă strânge de gât.
Mă uit pe calendar și număr. Încă mai am de strâns, de adunat, de făcut, de căutat și cumpărat.
S-o merita?
Înțelegeți ceva sau deja am luat-o razna?

bâzdâgăi= draci

Au scris    psi , Adrianacita,  AdrianaTadicherishSoniaLaura Lalydia naicu

 

Etichete: , , ,

10 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Bâzdâgăi

  1. Drugwash

    Martie 28, 2014 at 11:03 pm

    Te-mpiedici tu de nimicuri de-astea de-ale vieţii…? Dă-i înainte fluierînd!

     
    • Scorpio

      Aprilie 5, 2014 at 10:54 am

      Dau inainte, dar fluier a paguba.

       
  2. cita

    Martie 28, 2014 at 11:26 pm

    Nu te demobiliza ca fara sacaieli… nu merge! Trebuie sa transpiri ca sa simt ca ai facut ceva! Succes!

     
  3. Sonia

    Martie 29, 2014 at 4:59 pm

    Dă-i peste tentacule calamarului și mergi înainte. Să ai spor și nervii tari.

     
  4. psi

    Martie 29, 2014 at 7:57 pm

    keep calm grl! 😉

     
  5. Silavaracald

    Aprilie 2, 2014 at 5:17 pm

    Îi fi mers vreo 4-5 ore cu specimenele, dar eu am făcut un drum cu autocarul de 18 ore într-o companie așa de selectă. La care se adăuga un puradel de câteva luni care se distra doar dacă bătea cu un linguroi în masa rabatabilă (singura din autocar) din fața lui… 😦

     
    • Scorpio

      Aprilie 5, 2014 at 10:55 am

      Acum am mers 2 ore. Stai sa vezi cand o urma drumul de 30 de ore…atunci cred ca plang pe bune.

       

au urcat o treapta

 
