RSS

Psiluneli- De ce scriu

23 Mar

De ce e cerul albastru? De ce plâng copii mici? De ce oamenii nu pot zbura?
De ce scriu?
De ce-uri pentru unii normale pentru alții fără logică.
Hmmm…cred că scriu din frustrare că nu am avut curajul să-mi termin caietul de dictando plin cu poezii, că romanul de dragoste scris trei sferturi a sfârșit aruncat la gunoi, că poveștile de viață ale mele zac în trei jurnale groase, în bibliotecă.
Mi-am dorit(visând) să mă descopere cineva și să devin o scriitoare de succes.
Bullshit!
De când mă știu am scris. Am zeci de foi pline cu tot felul de gânduri sau rime…
Jurnalele mele stau în bibliotecă, răsfirate un pic de fiul meu, care plictisit de ele s-a lăsat pagubaș.
Poate tocmai că scriu, mă ajută să mă înțeleg. Recitesc câte ceva din cele scrise, pe blog sau în jurnale și îmi dau seama dacă am greșit atunci sau am făcut bine.
Este un fel de autoevaluare a mea.
Scriu să mă descarc. Scriu ca să mă cunosc.
Scriu să refulez, ca să nu înjure bădăranca din mine.
Scriu ca să mă dau mare și lumea să mă laude.
Scriu ca să mă plâng și lumea să mă consoleze.
Scriu ca  să nu mă autocenzurez.
Scriu ca să mă aflu în treabă și când nu mă aflu în treabă , nu scriu.
Scriu când am ceva de ,,spus” și nu pot urla.
De ce scriu?
Scriu în speranța că atunci când voi avea bani cât să îi arunc fără să îmi pese, să îmi public memoriile.
Deocamdată scriu!
Se pare că voi avea în continuare destul material de studiu cât să pot spera să mă propulseze în sus și să fac să explodeze numărul cititorilor.

 

Etichete: , ,

23 de răspunsuri la „Psiluneli- De ce scriu

  1. mihaela

    Martie 23, 2014 at 10:09 pm

    sa scrii pentru a-ti povesti viata, probabil asta facem toti 🙂

     
    • Scorpio

      Aprilie 5, 2014 at 10:56 am

      Scriu franturi din viata. Daca mi-as povesti viata, ar deveni povestea betseller.

       
  2. psi

    Martie 23, 2014 at 10:22 pm

    poate că după ce te aşezi câr de cât vei public, deşi eu cred că o faci deja, aici.
    chiar ţi-ai dorit să devi o scriitoare de succes? 🙂

     
    • Scorpio

      Aprilie 5, 2014 at 10:57 am

      Da! Si sa ma arate lumea pe strada cu degetul,,ia uite si pe nebuna aia”…

       
  3. Sonia

    Martie 23, 2014 at 11:19 pm

    Eu nu cred că scrii din frustrare. Scrii pentru că îți place și pentru că ai descoperit că și altor oameni le place scrisul tău.

     
    • Scorpio

      Aprilie 5, 2014 at 10:58 am

      Recunosc ca am scris si din frustrare, dar nu mereu. Nu suntem perfecti.

       
  4. cita

    Martie 24, 2014 at 12:07 am

    Draga mea… ma recunosc in cele scrise de tine aici… am mai adaugat si eu ceva si… poate din noi doua iese una buna! Ce zici? 🙂

     
    • Scorpio

      Aprilie 5, 2014 at 10:58 am

      Va iesi una si jumatate. Sa fie mai cu mot.

       
  5. roxdumitrache

    Martie 24, 2014 at 12:57 am

    Doamne, cate motive ai sa scrii! E clar, fara scris nu poti sta si deci te vom citi in continuare!

     
    • Scorpio

      Aprilie 5, 2014 at 10:58 am

      Si nici pe jumate nu am povestit…

       
  6. racoltapetru6

    Martie 24, 2014 at 7:04 am

    Vreau să fiu și eu printre cititorii care explodează. Să facem BUUUUM! 🙂

     
  7. 1lauralaly

    Martie 24, 2014 at 10:53 am

    Motive ai, material ai, talent ai, asa ca e totul acolo. Scrie , pentru ca se vede ca iti place.

     
    • Scorpio

      Aprilie 5, 2014 at 10:59 am

      Si sa vezi cat material de stiudiu voi avea in continuare.

       
  8. filedinpoveste

    Martie 24, 2014 at 11:03 am

    Eu scriu ca să-mi amintesc peste ani ce emoţii aveam, cum gândeam, ce mă frâmânta. Uneori scriu şi amintiri din copilărie pe care mi le amintesc şi aş vrea ca scriind despre ele să nu le uit niciodată

     
    • Scorpio

      Aprilie 5, 2014 at 10:59 am

      Eh…astea nu ai cum sa le uiti.

       
  9. vavaly

    Martie 24, 2014 at 5:31 pm

    ce franc ai scris :). o multime de motive sa tot scrii . subiecte vor fi mereu.

     
  10. Carmen Pricop

    Martie 25, 2014 at 12:00 am

    scrii şi dăruieşti! 🙂

     
    • Scorpio

      Aprilie 5, 2014 at 11:00 am

      Daca si place darul…e bine.

       
  11. Andrei

    Martie 25, 2014 at 9:49 pm

    Cerul este albastru pentru ca este culoarea penultima din cele 6 care ne este permisa sa o vedem, copii mici plang pentru ca sunt ingroziti sa vada ceea ce vad cand vin in lumea asta, iar tu scrii asa frumos pentru ca Dumnezeu este prea milostiv cu noi si ingaduie unui trimis ca tine sa faca ceea ce foarte bine faci !!!

     
    • Scorpio

      Aprilie 5, 2014 at 11:00 am

      Si Andrei comenteaza ca sa ma ,,perie” ! :))))

       
  12. Crisego

    Aprilie 5, 2014 at 6:37 pm

    As adauga eu un punct, plecand de la „de ce-ul meu”: Scriu ca sa nu innebunesc, ca sa pot urla toate cuvintele pe care nu le pot urla vocal…

     

au urcat o treapta

 
