RSS

Duzina de cuvinte-

21 Mar

Dacă tot mă văitam că am ajuns ca o focă de rotunjoară, iată că a venit momentul în care să știu că sigur revin 1939473_675658049147975_2064319251_nla forma inițială.
Făr’ să mai am încotro, convinsă nu sută la sută dar pentru că trebuie și nu mai am alternative urgente, mă pregătesc să îmi fac bocceluța și să o întind. Din nou!
Printre multe variante și alternative am găsit una la care am apelat și care a fost și singura ce mi-a răspuns.
După interviul cu domnii nemțălăi, forul meu interior mi-a șoptit că pare să fie ok.
Nu știu cum mă simt, simt de fapt că destinul îmi joacă o farsă și se preface darnic.
De data aceasta o să fiu la dracul în praznic, departe de copil, iubit, dormitor și motani.
O să fiu chiar singură printre străini și știu de pe acum că îmi va fi greu și dor. Greu!
Într-o lună mă voi învârti printre moșuleți și băbuțe mai mult sau mai puțin sănătoși mental. Voi avea mult de studiat și de învățat pentru că va trebui să dau examene și să îmi echivalez studiile. Va fi foc, va fi stresant și epuizant, dar voi încerca de data aceasta și pe bune să urc o treaptă pe scară vieții. Este timpul!
Este timpul să îmi pun uniforma de doc și să încep să fac ceva.
Aștept un ultim document și apoi totul va prinde formă.
Dacă nu voi cădea lată și îmi va merge laptopul de rahat…și netul bineînțeles, va voi ține la curent printr-un jurnal de la fața locului.
Știu cum e acolo. Am fost! Mulți visează mirajul occidentului. Eu am tras mereu înapoi.
Acum mă simt ca o bărcuță în derivă…eu încerc să rămân la mal…dar vântul mă impinge departe….

Au scris psi,  oglinda lui erisedSoniaLaura Lalydia naicuMatildaadicherishAdrianavantdetoamnaRaduThorcitaMayaAlma Nahevavaly

 

Etichete: , ,

22 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-

  1. Sonia

    Martie 21, 2014 at 10:20 pm

    Îți doresc succes. Și putere multă să învingi dorul și să urci treaptă cu treaptă. Poate o fi un nou început pe care de fapt îl așteptai și doar acum a venit vremea lui?
    Și îmi doresc să ai net și să meargă laptopul tău, ca să ne spui că ești bine.

     
    • Scorpio

      Martie 22, 2014 at 1:19 pm

      Sper sa fie bine, ca de greu sigur va fi.

       
  2. Adriana

    Martie 22, 2014 at 12:24 am

    Succes în tot ce vei face! Doamne ajuta!

     
  3. Drugwash

    Martie 22, 2014 at 2:20 am

    Să fie „productiv” şi fără prea mult stres. Baftă şi s-auzim de bine!

     
    • Scorpio

      Martie 22, 2014 at 1:20 pm

      Ce zici tu e lucru mare. Sper sa nu vin intr-o doaga de acolo…

       
  4. racoltapetru6

    Martie 22, 2014 at 8:24 am

    Dacă ai o ancoră bună și un sol țeapăn, nici o furtună nu-ți va duce barca! 😉

     
  5. alma nahe

    Martie 22, 2014 at 9:54 am

    Vânt la pupă! 😉

     
    • Scorpio

      Martie 22, 2014 at 1:20 pm

      Mmmm, ce bine ar fi fost sa fiu ancorata aici si nu sa astept vantul…

       
  6. cita

    Martie 22, 2014 at 11:32 am

    Dumnezeu sa te insoteasca! Priveste partea plina a paharului! Sa-ti fie bine!

     
    • Scorpio

      Martie 22, 2014 at 1:21 pm

      Cita, incerc! Nu prea imi iese.

       
  7. vavaly

    Martie 22, 2014 at 6:49 pm

    ma bucur pentru tine si nu pot sa iti urez decat mult mult succes. imi dau seama ca nu e usor, ca lasi acasa repere dragi, dar nu se stie niciodata cum viata ti-i poate aduce aproape.
    inca o data mult succes si putere. de putere imi imaginez ca ai cea mai mare nevoie :).

     
    • Scorpio

      Martie 23, 2014 at 10:05 pm

      O sa incerc sa ma bucur si eu.

       
  8. psi

    Martie 22, 2014 at 8:03 pm

    drum bun. mă aşteptam cumva la vestea asta…. ai grijă de tine, suflete. fără încercări, doar cu paşi mici…

     
    • Scorpio

      Martie 23, 2014 at 10:05 pm

      Simt ca ma strange cineva de gat…nu ma pot invata cu ideea…

       
  9. Andreotti

    Martie 22, 2014 at 10:15 pm

    O să fii bine, știu eu! Tu nu ești doar o cățărătoare ci ești și o învingătoare! 😉

     
    • Scorpio

      Martie 23, 2014 at 10:06 pm

      Omu’ imi spune ca sunt negativista. Chiar nu gandesc pozitiv.

       
      • Andreotti

        Martie 23, 2014 at 11:33 pm

        Eh, lasă că nu-i rău nici așa…dacă gândești mereu pozitiv, tinzi să te culci pe-o ureche și să nu mai caști bine ochii 🙂

         
  10. Andrei

    Martie 23, 2014 at 9:38 pm

    ..Si eu cred ca vei ajunge la bun liman Scorpiuta! Face parte din natura ta!..Iti doresc insa si acel dram de noroc de care toti avem nevoie!!!..Sa ai multa bafta „ochi frumosi”!

     

au urcat o treapta

 
