RSS

Duzina de cuvinte- Despre mine, despre tine, despre voi cu kile noi

14 Mar

Gata, am trecut de boierni, a venit desispita cu căldură și cu soare. Bine, la început a fost ploină dar și-a dieta-distrusarevenit.
Îmi revin și eu și îmi bag nasul în șifonier. Stativit, stă să cadă pe mine de țoale multe , mari și mărunte.
Răscolesc printre ele, nu că nu aș avea, dimpotrivă e prea mult…dar degeaba.
Trupul meu de destulpină s-a transformat ușor în unul staturat cu mult strat. Pe borcantar nu m-am mai urcat de mult…de săptămâna trecută , când era să leșin văzând că îmi dă cu starest.
Mă uit în șifonier și măsor tricourile mele mulate. Acum dacă le port sigur sunt tricouri cu colaci.
Iau o pereche de blugi și încerc să îi indes pe mine. Dacă până mai acum câteva luni îmi încăpeau pe trupu-mi de silfidă, acum intră doar pe un crac. Până la genunchi și se opresc.
Curu’ meu nu mai e plagat și a devenit deja bocnas.
A venit desispita dar eu nu prea mai sunt ,,ispită”.
În loc să mai mănânc di tăte, acum trebe să bag boroghine sănătoase.
Eu stau și mă gândesc că de vină o fi și metabolismul….sanchi. Lipsă de mișcare, de mers, de umblat, de sport, de…s…port…se vede în corpul meu deja plicter. Adecă plictisit deja de el. Și eu de el. Și el de mine. Și!
În loc să plec la agățat, o să rămân la desagățat.
Omu’ cică ,,ești bine”…sunt bine….dar cred că nu vrea să fie decât diplomat.
Deja când mă aplec să mă încalț, simt că îmi intră burta în gură. Eu, care nu am avut burtă decât când am fost gravidă, în rest era lipită de șiră.
Nu știu care este soluția…de fapt știu, că dacă primesc undă verde…în două luni o să ajung țipar. Dar asta e altă poveste….

Ps. 1- nu sunt decât cinci…cinci nenorocite de kilograme în plus pe care le simt cu toți porii…
2- nu sunt eu în poză!

Au scris psi  RaduThorDanLaura LalyVladenAdrianaTAdrianaRaluca M.Mariana

 

Etichete: ,

29 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Despre mine, despre tine, despre voi cu kile noi

  1. Drugwash

    Martie 14, 2014 at 10:42 pm

    Carevasăzică acum eşti o femeie… împlinită! 😀 Las’ c-abia ai motiv să mai schimbi garderoba, că s-or fi înverzit ţoalele alea prin şifonier. 😛

    Weekend plăcut! 😉

     
    • Scorpio

      Martie 20, 2014 at 8:54 am

      Eram mai ,,grasa”.Am slabit. Mi-am schimbat gaderoba aproape toata.Am donat saci cu toale.Am pastrat totusi cateva din spirit de solidaritate. M-am ingrasat din nou.Acum ma uit lung la hainele de silfida si nu stiu daca sa le dau sau nu.

       
      • Drugwash

        Martie 20, 2014 at 9:25 am

        Nu te pripi decît dacă simţi nevoia să împrospătezi conţinutul şifonierului. Şi dacă îţi permiţi asta, bineînţeles. Altfel, nu se ştie cînd revii la stilul „scîndurică”. 🙂

         
        • Scorpio

          Martie 20, 2014 at 9:37 am

          Nu ma pripesc. O sa redevin scandura fara sa vreau, mai devreme decat mi-as dori.

           
          • Drugwash

            Martie 20, 2014 at 9:51 am

            Nu întreb, că mi-e teamă de ce-aş putea afla. Prefer să-ţi urez de bine, pe toate planurile şi aşa să şi fie.

             
          • Scorpio

            Martie 20, 2014 at 9:53 am

            VA fi doar stres si munca multa.

             
          • Drugwash

            Martie 20, 2014 at 10:18 am

            M-am liniştit, se putea şi mai rău. Să fie baftă, spor şi… cît mai puţin stres! 😉

             
  2. psi

    Martie 15, 2014 at 10:02 am

    ţiparule, nu te cred! ai pus şi tu un kil, două… dar ştiu că o să revi la forma ta, doar te alinţi acuma… 😛

     
    • Scorpio

      Martie 20, 2014 at 8:54 am

      Cinci. Cinci care imi intra in gura cand ma aplec sa imi leg sireturile. 🙂

       
  3. Adriana

    Martie 15, 2014 at 8:09 pm

    Te alinţi, dar asta e de bine! Eu nici nu mai ştiu ce „sănătoase” să mănânc să scap de kilograme. Dar nu mă mai plâng că sigur apar cele ce pot mânca de toate şi nu pun nimicuţa pe ele. Norocoasele. Nu şi eu! Dar asta e!

     
    • Scorpio

      Martie 20, 2014 at 8:55 am

      Nu ma alint. Chiar eram fericita ca am scapat de 8 kg. Aratam ca o scandura. am pus din nou 5 si par balon.

       
  4. roxdumitrache

    Martie 16, 2014 at 12:21 am

    Am pe frigider un magnet pe care il ador: „Doamne, daca nu poti sa ma faci pe mine mai sclab, macar fa-i pe prietenii mei mai grasi!”. Uneori imi este teama ca poate chiar se indeplinesc rugamintile!

     
  5. cita

    Martie 17, 2014 at 10:08 am

    Frantuzoaicele au o reteta imbatabila contra kilogramelor: FOAMEA! Fac astea o foame… cum nu va inchipuiti. Doar cele care sunt de alte origini se apuca de alte regimuri. Frantuzoaicele adevarate… nu mananca. Ceea ce este insa surprinzator e faptul ca, in vizita, nici una nu se arata a fi la regim si nici nu vorbesc despre cure sau alte minuni. Servesc ce le oferi si crezi ca asa mananca ele de obicei!!!
    Totusi eu asa stiu ca exista perioade in care organismul trece prin schimbari…
    Nu te nelinisti! Vorba fostei mele colegi: exista barbati carora le plac si femeile plinute, nu numai scandurelele! 🙂

     
    • Scorpio

      Martie 20, 2014 at 8:56 am

      Nu pot face foamea. Am incercat, dar devin o fiara care tremura. Am nervi, draci si nu ma pot controla….sunt rea de foame.

       
  6. Raluca M.

    Martie 18, 2014 at 11:37 am

    Un sens dat duzinii care ma macina si pe mine de vreo cateva saptamani. Colaceii mei isi revin la viata si nu stiu cum sa le dau in cap: sa tin dieta frantuzoaicelor sau sa reincep sa merg mult si pe jos?

     
    • Scorpio

      Martie 20, 2014 at 8:56 am

      Mergi pe jos. Bine, asta ar trebui sa fac si eu, dar e mai bine sa iti spun tie! 🙂

       
  7. Dan

    Martie 18, 2014 at 2:54 pm

    Păcat că nu ești tu în poză … 😦 Sânii arată bine de tot. 😆

     
    • Scorpio

      Martie 20, 2014 at 8:57 am

      Pai mai poti vedea sanii de burta aia vorbitoare? 🙂

       
      • Dan

        Martie 20, 2014 at 9:19 am

        Eşti, fără niciun dubiu, 100% femeie. Dacă ai fi fost bărbat, te asigur că sânii erau primul lucru pe care i-ai fi văzut. 😆

         
        • Scorpio

          Martie 20, 2014 at 9:38 am

          Dane, eu ma uit la popou prima data la o femeie…si nu sunt barbat. Si daca as fi, la fel.

           
  8. adelinailiescu

    Martie 19, 2014 at 12:08 am

    Daca tot voiai o poza cu mine puteai sa ceri si-ti dadeam una mai clara, sa se vada bine si celulita!Si albul nici nu ma avantajeaza… :))

     
  9. mixy

    Martie 19, 2014 at 10:44 am

    Mi se face foame numai când mă gândesc să dau 5 kg jos… ce ţi-e cu scufiţa asta…

     
    • Scorpio

      Martie 20, 2014 at 8:58 am

      Mixy, nu mananc mult insa recunosc ca nu mai fac momentan miscare aproape deloc.

       
  10. Andrei

    Martie 19, 2014 at 10:38 pm

    alea 5 kg s-ar putea sa te faca mai sexi decat te flagelezi tu (te cam alinti, cred !)
    Pentru convingere: proba costum de baie! …ce zici?..

     
    • Scorpio

      Martie 20, 2014 at 8:59 am

      Daca pun costumul de baie, nu arat numai burta vorbitoare (ca in poza) dar si fundul pepene. Deci…nu!

       

au urcat o treapta

 
