RSS

Ce frumoasă ești…

02 Feb

…când sufletul tău zboară vibrând , pe culmile fericirii. unu
Ce frumoasă ești atunci când îi zâmbești suav și cu subânţeles…
…Când șoaptele lui se plimbă pe la urechea ta și pielea ți se înfioară.
Ești frumoasă femeie, atunci când ochii tăi cer dorință și trupul îți este fierbinte.
Când te privești în oglindă și în oglindă surprinzi o altă privire, care nu este a ta…privire care te măsoară cântărindu-ți linia gâtului…,,frumoasă ești, femeie!”
Ce frumoasă ești când știi că ești iubită. Când te simți dorită și apreciată, când știi că iubești și dorești, când poți vorbi și când ești ascultată.
… când stai îmbrăcată în fața lui și el te dezbracă încet cu gândul, privindu-ți întâi sânii, apoi linia șoldurilor și curba coapsei.
Ce frumoasă ești îmbrăcată în pijamale , cu ochii cârpiți de somn, atunci când îl întâmpini dimineața cu o cafea aburindă.
Și da…ești frumoasă chiar și atunci când ești nervoasă și te superi, pentru că el știe să te împace, strângându-te la piept.
Ce frumoasă ești tu femeie, atunci când ești iubită!

 
22 comentarii

Scris de pe Februarie 2, 2014 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: , ,

22 de răspunsuri la „Ce frumoasă ești…

  1. littlebutterfly

    Februarie 3, 2014 at 12:49 am

    superb… si eu imi doresc sa ma simt frumoasa… de abia astept…

     
    • Scorpio

      Februarie 8, 2014 at 11:40 am

      Pai nu esti deja?

       
      • littlebutterfly

        Februarie 8, 2014 at 11:44 am

        Nu ma simt.., cel puțin nu cum as vrea eu…

         
        • Scorpio

          Februarie 8, 2014 at 11:45 am

          La asta nu am cu ce sa te ajut…si eu am probleme :))))

           
          • littlebutterfly

            Februarie 8, 2014 at 11:47 am

            Cred ca toate avem probleme sa ne simtim frumoase, intr-un anumit punct… E ceva normal :))))

             
  2. Adriana

    Februarie 3, 2014 at 8:45 am

    …măcar atât să simţim în viaţa asta. Frumuseţea mea în ochii bărbatului meu. A fost o vreme când asta a fost tot ce îmi doream pentru viitor. Am primit. Scrierea ta imi aduce aminte de asta. Oare nu mai pot cere nimic acum?

     
    • Scorpio

      Februarie 8, 2014 at 11:41 am

      Adi…eu doar tac. E mai bine.

       
  3. psi

    Februarie 3, 2014 at 12:12 pm

    doamne, cât dor este în cuvintele tale! și ce-aș mai vrea să se stingă!

     
    • Scorpio

      Februarie 8, 2014 at 11:41 am

      Poate se va stinge…poate…

       
  4. ComiCultural

    Februarie 3, 2014 at 5:56 pm

    nu cere… și ți se va da
    oferă… chiar dacă nu vei primi
    dorește… dar nu face din dorință rațiunea ta de a fi
    înțelepciune de budoar, atâta s-a putut la ora asta…

     
    • Scorpio

      Februarie 8, 2014 at 11:42 am

      Hm! E usor din afara sa privesti si sa spui…,,ofera, chiar daca nu vei primi”.
      Ia incearca tu asta o buna perioada de timp si vezi daca mai ai aceeasi parere.

       
      • ComiCultural

        Februarie 8, 2014 at 1:35 pm

        Nu am scris ”a oferi” la infinit fără să aștepți să primești. După 2-3 oferiri fără răspuns, muți oferta către altcineva.
        ”A oferi” fără să ceri explicit, la asta mă refeream. În dragoste, am primit aproape întotdeauna când am știut cum să determin subliminal să mi se ofere. Firește că vreau să primesc. Dar eu trebuie să știu cum să-i induc partenerei dorința să îmi ofere. Nu cer. Doar pretind implicit. Și nu reproșez dacă nu primesc. Înțeleg că nu sunt ”ofertant” și caut altceva.
        Mult de scris pe tema asta….

         
  5. SimonaR

    Februarie 3, 2014 at 6:55 pm

    Ce frumoasă ești, femeie, când scrii așa! Ești foarte frumoasă!

     
    • Scorpio

      Februarie 8, 2014 at 11:43 am

      Simona, multumesc. da…când scriu asta…ma simt si eu la fel.

       
  6. Dan

    Februarie 3, 2014 at 7:38 pm

    Mi-a plăcut mult. Dar nu știu ce să spun… 😳

     
  7. dagatha

    Februarie 3, 2014 at 11:43 pm

    ce frumos ai scris despre femeia frumoasă…
    Vorba lui Dan…nu știu dacă ceva ce aș spune ar putea fi potrivit…

     
    • Scorpio

      Februarie 8, 2014 at 11:44 am

      Doar când este vazuta…de cine trebuie. Sau poate sunt doar gânduri ce si le-ar dori realizabile….

       
      • dagatha

        Februarie 8, 2014 at 7:55 pm

        🙂
        da…văzută de cine trebuie…

         
  8. Hapi

    Februarie 11, 2014 at 6:08 pm

    Cu-adevarat iubirea se vede pe chipul celei care o poarta. Mai mult la femei decat la barbati

     
  9. gabi8154

    Februarie 13, 2014 at 5:06 pm

    Femeie frumoasa, iti doresc dragostea de care ai nevoie! Si atunci… vei straluci!

     

au urcat o treapta

 
