RSS

Hop, hop și de patru ori ura!

19 Ian

Hai di capu’ meu!
Mă puse dracu’ să intru pe blog la arhive și constatai cu uimire că din nou…dar din nou, am uitat!
E clar, nu mai pun seama pe necazuri, pe stres, pe dor sau nervi!
Bătrânețea frateee, bătrânețeaaaa!!!
Deh, dacă am mai îmbătrânit cu un an, ce să fac???
Îmi aduc aminte de începuturi și de cât de neștiutoare eram (nu că nu aș fi și acum).
De scrierile mele cu iz de amintiri, de poveștile lui Habarnam și Știetot…și de cele cu Jegărel . Pe celelalte nu le mai înșir, de Jekylla și Hydea, sigur ați auzit, iar cu Schatzi meu a început de fapt blogul.
Nu știu, aveam alt spor, totul curgea de la sine, scriam des, scriam aproape în fiecare zi.
Îmi este dor de acele zile și sinceră să fiu nu mă împiedică nimic să reiau…dar muza mea a plecat în țările calde (cred) și îmi mai trimite salutări cam odată pe săptămână.
În mare…să îmi trăiască și să meargă mai departe!
Iar eu să încep să iau Lecitină, că nu mai ține.blog-1 an-la multi ani

 
33 comentarii

Scris de pe Ianuarie 19, 2014 în De-ale mele...personale

 

33 de răspunsuri la „Hop, hop și de patru ori ura!

  1. Sonia

    Ianuarie 19, 2014 at 5:03 pm

    Să trăiască și să crească. Iar muza să se întoarcă definitiv acasă. Că i-o fi cât a vagabondat. Iar tu… să fii sănătoasă și inspirată. Să ai idei faine și cititori harnici la comentat.
    La mulți ani, vouă!

     
  2. dordefemeie

    Ianuarie 19, 2014 at 5:12 pm

    La multi ani blogului tau si tie 🙂

     
  3. Kadia

    Ianuarie 19, 2014 at 5:35 pm

    La mulți ani și cât mai multe articole, povești, personaje și întâmplări memorabile!

     
    • Scorpio

      Ianuarie 19, 2014 at 7:21 pm

      Kadia, astept…muzoiul. :))

       
  4. psi

    Ianuarie 19, 2014 at 5:48 pm

    la mulţi ani! 🙂 şi îţi doresc să ţi se întoarcă muza grabnic.

     
  5. dagatha

    Ianuarie 19, 2014 at 5:49 pm

    La mulți ani, bloguleț cățărător! 🙂
    Și eu am uitat de aniversare 😀

     
    • Scorpio

      Ianuarie 19, 2014 at 7:23 pm

      La multi ani si blogului tau, Dagatha.

       
      • dagatha

        Ianuarie 19, 2014 at 11:43 pm

        Mulțumeeeeesc! 😉
        Am făcut 3 în noiembrie…

         
  6. SimonaR

    Ianuarie 19, 2014 at 6:27 pm

    La multi ani bloguleeeet! stai ca am impresia ca si eu mi-am uitat aniversarea 😀

     
    • Scorpio

      Ianuarie 19, 2014 at 7:24 pm

      Sar’na! Pai, la multi ani si blogului tau.

       
      • SimonaR

        Ianuarie 19, 2014 at 11:01 pm

        L-am ratat :))) a fost pe 12

         
  7. Andreotti

    Ianuarie 19, 2014 at 6:27 pm

    Mulți ani inspirați înainte!!

     
  8. roxdumitrache

    Ianuarie 19, 2014 at 6:52 pm

    La multi ani, cataratorule!

     
    • Scorpio

      Ianuarie 19, 2014 at 7:25 pm

      La multi ani cățărătoareo!

       
      • roxdumitrache

        Ianuarie 19, 2014 at 8:15 pm

        Asa este, iarta-ma! Din viteza am gresit.

         
        • Scorpio

          Ianuarie 19, 2014 at 8:24 pm

          Nuuu…ti-am urat eu tie! Si voi sunteti impreuna cu mine. 🙂

           
          • roxdumitrache

            Ianuarie 19, 2014 at 8:51 pm

            Asa este! Cataratori si calatori, luam cu asalt lumea si viata.

             
  9. Drugwash

    Ianuarie 19, 2014 at 7:01 pm

    Stăpîna să aibă înainte ani mulţi şi frumoşi, din care să dăruiască blogului şi implicit nouă cu drag şi inspiraţie!

    La Mulţi Ani vouă împreună! 😉

     
  10. Radu Thor

    Ianuarie 19, 2014 at 7:04 pm

    Cu ocazia asta poate se întoarce muza în dublu exemplar! La mulţi ani!

     
    • Scorpio

      Ianuarie 19, 2014 at 7:26 pm

      E gravidă???? :)))) Mulțumesc.

       
  11. irenadaiana

    Ianuarie 19, 2014 at 7:08 pm

    La multi ani Scorpiuto i tie si blogului tau. Cat despre inspiratie si muze cred ca-i chestie de zodie ca nici eu nu prea mai am… 🙂

     
    • Scorpio

      Ianuarie 19, 2014 at 7:26 pm

      offf…lasă că ne vin nouă iar ideile…

       
  12. Hapi

    Ianuarie 19, 2014 at 7:56 pm

    La multi ani! Eu imi amintesc textele despre Schatzi si Austria…..motoare, etc

     
    • Scorpio

      Ianuarie 19, 2014 at 7:59 pm

      🙂 Vrrrrmmmm, vrrmmmmm. Mersic Hapi.

       
  13. maya-maria

    Ianuarie 19, 2014 at 8:47 pm

    La mulți ani!Cățărătorii tăi să urce tot mai sus pe piscurile inspirației cel puțin de zece ori pe atât!

     
  14. racoltapetru6

    Ianuarie 20, 2014 at 7:56 am

    Muza nu te-a părăsit niciodată, doar mai lua câte o pauză! 😉 La mulți ani sănătoși și plini de creativitate!

     
  15. coolnewz

    Ianuarie 20, 2014 at 2:32 pm

    stai linistita ca si eu am uitat si aniversarea de 2 si aia de 4 ani 🙂
    la multi ani deci!

     
  16. Silavaracald

    Ianuarie 20, 2014 at 10:24 pm

    Chiar au trecut 4 ani?!!! Când, soro?
    Of, că și blogurile îmbătrânesc, nu doar noi… 😀
    La mulți ani amândurora! :-*

     

au urcat o treapta

 
