RSS

Un Crăciun semi-grinch-os

25 Dec

Dragii mei…e Crăciunul. 70
Știu, am spus că sunt Grinch…Cred că am exagerat, nu pot fi chiar atât de rea.
Adică m-am chinuit și am aranjat cu iubu atât cât am putut, casa.
Nu avem brad, dar am atârnat luminițe, betele, globulețe, ba am aranjat chiar și o coroniță.
Bubuț nu prea a părut interesat de mișcările de prin casă,insă mai nou e interesat să facă vocalize, a descoperit că poate striga după gagici (că a cam venit vremea) și o face din toată vocea lui de motănel. Sau ne-a colindat și nu ne-am dat noi seama…
Am sărmălit, am ciorbărit, sălățit…și am cedat din cauza de răceală-gripă, ce dreacu o fi.
Am vrut să mai fac și cozonaci, dar din cauza de amețeli, muci și dureri de cap, am cedat prin a îi cumpăra.
Sincer, ar putea lumea să mă confunde cu renul Rudolf, din motive de șters la nas și pot face chiar pe moșul, de la atâta behăit-tușit ,,ho, ho, ho”.
Dacă stau bine să mă gândesc și anul trecut cam tot pe acolo am fost, a fost cu și apoi am avut un 
Crăciunul asta stăm acăsică, apoi o luăm iar pe la părinți cu vizitele și umflatul burților.
Ce pot să va urez?
Să aveți un Crăciun liniștit, cu pace în sufletele voastre și cu cei dragi alături.
Și dacă nu îi aveți alături, sunați-i! Nici nu știți cât face un telefon, o vorba bună, un semn de la voi pentru ei…cei dragi vouă.
Aseară am stat mult de vorba cu fiul meu. Era singur, trist…dezamăgit de cei din jur.
L-am încurajat cât am putut, i-am dat câtă putere am putut avea eu, cât să aibă și el și să mai reziste…
I-am spus că visul pentru care a plecat să nu îl transforme într-o povară și a spus că va încerca să îmi urmeze sfatul.
Iar la final îi urez și lui …,,Crăciun liniștit, dragul meu fiu!”

 
32 comentarii

Scris de pe Decembrie 25, 2013 în De-ale mele...personale

 

Etichete: , ,

32 de răspunsuri la „Un Crăciun semi-grinch-os

  1. Drugwash

    Decembrie 25, 2013 at 1:15 am

    Moşu’ ăsta o să se transforme în farmacist, dacă mai are de adus multă sănătate pe colo şi pe dincolo! 😛 Ia fă-te bine în regim de urgenţă, că nu se poate s-o dai de gard doi ani la rînd! 😉

    Să vă fie bine vouă, aproape şi departe, cu sănătate, bucurie şi speranţă! Crăciun fericit!

     
    • Scorpio

      Decembrie 25, 2013 at 3:53 pm

      Dragos, Craciun fericit! Deja behai mai bine, m-am bagat pe pastile cu vin. :)))))))

       
      • Drugwash

        Decembrie 25, 2013 at 4:22 pm

        Numai antibiotice să nu fie, că ai îmbulinat-o! 😆 În rest, in vino veritas! Hai să ne fie cu bucurie, Scorpiuţă dragă! Huguleţ! 😉

         
        • Scorpio

          Decembrie 25, 2013 at 6:02 pm

          Nu-s antibiotice, sunt doar pentru behaiala.

           
          • Drugwash

            Decembrie 25, 2013 at 9:31 pm

            Poate-i un semn că trebuie doar să taci şi să zîmbeşti din toată inima… 😉

             
  2. Vero

    Decembrie 25, 2013 at 2:24 am

    Crăciun fericit! Şi multă sănătate!

     
    • Scorpio

      Decembrie 25, 2013 at 3:53 pm

      Vero, multumesc. Craciun fericit si tie si familiei.

       
  3. Adriana

    Decembrie 25, 2013 at 10:14 am

    Stiu că-s patetică…dar te iubesc, Scorpio…pentru multe, si nu le voi enumera acum, dar pentru sinceritate si suflet deschis sigur. Prefer inzecit …oameni…aparent duri ca tine, decat cuvinte mieroase pe care atunci cand TREBUIE nu le mai auzi. Iti doresc …doar bine!

     
    • Scorpio

      Decembrie 25, 2013 at 3:55 pm

      Adriana si tu mi-esti draga mult, mult. La mine cuvantul iubire e sacru si nu il folosesc in alt context decat cel dat. Mi-as dori sa te cunosc… si cine stie, poate ca voi reusi vreodata. Craciun fericit!

       
  4. Poteci de dor

    Decembrie 25, 2013 at 10:16 am

    Sănătate multă!

     
    • Scorpio

      Decembrie 25, 2013 at 3:56 pm

      Multumesc frumos. Sarbatori fericite!

       
  5. Sonia

    Decembrie 25, 2013 at 10:42 am

    Să te faci repede bine. Crăciun liniștit și fericit!

     
    • Scorpio

      Decembrie 25, 2013 at 3:56 pm

      Sonia, sunt pe drumul cel bun. Craciun linistit!

       
  6. racoltapetru6

    Decembrie 25, 2013 at 12:38 pm

    Eu ți-am mai zis! Sper să se și împlinească! 🙂

     
    • Scorpio

      Decembrie 25, 2013 at 3:57 pm

      Asa sa fie! Craciun fericit!

       
  7. maya

    Decembrie 25, 2013 at 8:01 pm

    Crăciun fericit, draga mea!

     
    • Scorpio

      Decembrie 30, 2013 at 11:19 am

      Maya, multumesc. La multi ani!

       
  8. vavaly

    Decembrie 25, 2013 at 10:41 pm

    Sanatate, odihna, liniste, vitamina C si relaxare. Cam asta ar fi reteta pentru Craciunul asta pe care ti-l doresc. Ma bucur ca esti mai bine cu zambetul :).

     
    • Scorpio

      Decembrie 30, 2013 at 11:19 am

      A trecut. Si raceala si Craciunul.

       
  9. dagatha

    Decembrie 26, 2013 at 1:00 am

    Aoleeeeu! Şi tu cu viruşi????
    Apoi…Rudolfina…Crăciun fericit! 🙂 cu multe gânduri bune 🙂

     
  10. Traian

    Decembrie 26, 2013 at 12:32 pm

    Maaa… io nu-ti sunt drag? Macar un pic…

     
    • Scorpio

      Decembrie 30, 2013 at 11:20 am

      Adevarul e ca ai niste ochi rotunzi si umezi, de mai mare dragul… :)))

       
  11. Radu Thor

    Decembrie 27, 2013 at 10:00 am

    Vinul e un antigripal puternic! Sănătate!

     
    • Scorpio

      Decembrie 30, 2013 at 11:21 am

      Radu…vin, tuica, grappa, visinata…o fi de ajuns?

       
  12. psi

    Decembrie 27, 2013 at 12:34 pm

    sărbători cu bine să ai, draga mea. şi mulţumesc mult de tot pentru gândul tău bun.
    te îmbrăţişez cu drag.

     
    • Scorpio

      Decembrie 30, 2013 at 11:21 am

      Si eu te imbratisez Psi a mea.

       
  13. Andrei Răduţu

    Decembrie 27, 2013 at 4:24 pm

    Sarbatori fericite si sa auzim de bine 🙂

     
    • Scorpio

      Decembrie 30, 2013 at 11:22 am

      Sarbatori linistite, Andrei!

       
  14. Hapi

    Decembrie 28, 2013 at 11:11 pm

    A fost un Craciun mai tulburat pentru multi dintre cunoscutii mei si vad ca si pentru unii din blogosfera. Si evident ca recunosc- si pentru mine
    La multi ani Scorpiutzo

     
    • Scorpio

      Decembrie 30, 2013 at 11:22 am

      Hapi, sa ne citim cu bine in continuare. La multi ani!

       

au urcat o treapta

 
