RSS

Duzina de cuvinte-Distanța dintre doua cuvinte

20 Dec

Gata, fac recurs!
Tot anul am scris un mesaj, două, nouă…doar doar m-oi înțelege eu pe mine, tu pe mine, eu pe tine… distanta-dintre-2-cuvinte
Am pus abțibilduri pe mine, doar doar voi deveni vizibilă, dar nu mi-am semnat decât sentința la scris.
Am creionat noduri pe care am crezut că tu le vei desface și poate că ai făcut-o.Câteodată m-ai scos din acest desiș încurcat numit trăiri, senzații, cunoaștere, necunoaștere și m-ai aruncat în viață cu și mai multă putere.
Și îți mulțumesc!
M-ai scos dintre întortocheatele crengi ale copacului nedreptății și mi-ai arătat calea cea bună.Prin ochii tăi de cititor!
Mi-ai aruncat discul învingătorului și nu a depins decât de mine, dacă l-am prins sau scăpat pe jos.
Prin tine, gustul ușor salin al deznădejdii s-a disipat și am putut zâmbi și merge mai departe.
Și îți mulțumesc!
Mi-ai aprins un lampadar al ideii pe mai departe și mi-ai arătat calea pe care tu ai crezut că este bună. Uneori mi-ai deschis ochii și ți-am mulțumit de departe, alteori te-am negat…Ce știi tu?
Altădată mi-ai creionat un grafic și mi-ai oferit două asimptote, în speranța că ne vom întâlni sau măcar ne vom apropia cât mai mult.Uneori ai reușit și am rezonat cu tine, așa cum tu ai rezonat cu mine.
Și pentru asta îți mulțumesc din nou!
Tu, CITITORULE….m-ai ajutat mai mult decât crezi în a mă cunoaște pe mine, în a relaționa cu tine și în a mă deschide.Atât cât mi-am permis, am făcut-o.
Așa că voi merge mai departe în speranța că după punct va fi întotdeauna, de la capăt.
Și pentru asta nu îți pot spune decât un MULȚUMESC!

Pe restul Duzinarilor ii gasiti in tabel la psi. Iar eu va voi citi pe luni din motive de calatoreala.

 

Etichete: , , ,

13 răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Distanța dintre doua cuvinte

  1. psi

    Decembrie 20, 2013 at 10:36 pm

    eu îţi mulţumesc… pentru tot. chiar şi pentru că, uneori, când îţi văd zbaterea de pasăre îmi vine să te cert… şi tac. 🙂

     
    • Scorpio

      Decembrie 20, 2013 at 10:44 pm

      Psi a mea, multumesc si eu pentru ceea ce esti! Zbaterea e in continuare, dar nu ma las….

       
  2. alma nahe

    Decembrie 20, 2013 at 10:42 pm

    Așa se încheie (la șiret!) anul! Într-o notă pozitivă! Curtea (de păsări) se ridică în picioare, mulțumesc și eu! 😉

     
    • Scorpio

      Decembrie 20, 2013 at 10:43 pm

      Alma… :)))) asteapta si postarea de duminica si apoi sa zici… :))))
      Asta chiar e frumoasa!

       
  3. Drugwash

    Decembrie 20, 2013 at 10:55 pm

    Să ne citim cu bine, pe rînduri sau printre, şi de acum încolo! 😉

     
  4. SimonaR

    Decembrie 21, 2013 at 1:45 am

    Mulțumesc eu că-mi deschizi de fiecare dată „ușa” 😀 (zice cititorul)

     
  5. Sonia

    Decembrie 21, 2013 at 10:03 am

    Și eu îți mulțumesc Scorpio. E un punct doar cât să ne tragem sufletul și să ne gândim la cei care me sunt alături. Apoi de la capăt. Cum altfel? 🙂

     
  6. Adriana

    Decembrie 21, 2013 at 10:52 am

    Fara vorbele tale parca nu as fi completa, mi-aduci aminte de mine …cea care inca sunt, dar sta pitită prin alte intamplari. Multumesc că imi dai senzatia că sinceritatea inca exista.

     
  7. Resurse Creative

    Decembrie 21, 2013 at 1:04 pm

    Îți mulțumim și noi pentru duzine și texte extraordinare ce mereu ne binedispun!

     
  8. Radu Thor

    Decembrie 21, 2013 at 1:10 pm

    Foarte frumos! Mă întreb mereu de unde le scoateţi? 🙂

     
  9. vavaly

    Decembrie 21, 2013 at 6:27 pm

    eu personal ma bucur daca am pus un cuvant la temelia recursului tau. si daca un gand lasat in forma scrisa tie a adus o raza de soare iar ma bucur. sa iti fie bine, asta iti doresc!

     
  10. Lolita

    Decembrie 22, 2013 at 1:53 pm

    Mulţumesc şi eu pentru aceste gânduri frumoase şi pentru că eşti!
    Sărbători cu bine îţi doresc! 🙂

     
  11. Dan

    Decembrie 22, 2013 at 2:50 pm

    Or avea şi cititorii meritul lor dar nu uita că ei există numai fiindcă tu exişti.

     

au urcat o treapta

 
