RSS

Psiluneli-Echilibristică într-un pahar cu vise

08 Dec

Vise de tot felul, la pachet, colorate, minunate, împachetate sau voalate. Vise întortochiate, cântărite, prea 0839cuminți sau dimpotrivă prea murdare.
Vise pătrate, în alb sau negru sau înșiruite.
Am mers pe marginea lor, m-am aruncat în ele, le-am numărat, mi le-am amintit, reamintit, le-am uitat, le-am dorit sau dimpotrivă am strigat la ele să fugă de mine.
Echilibristică într-un pahar cu vise sau dimpotrivă căzătură în hăul coșmarurilor.
Reale sau doar dormite. Vise…
Visez colorat de cele mai multe ori, visez mult (așa cred eu) sau poate doar o fracțiune de secundă.
Sunt și un cub și demon , dar și prințesă.
Sunt cântăreață, o pisică sau poate doar o iluzie apărută în calea cuiva.
Încerc să nu mă uit pe fereastră de cum mă trezesc ca să îmi aduc aminte tot ce visez. De multe ori îmi aduc!
De multe ori mă urmărește câte un vis, întinzându-se pe mai multe nopți. Îmi induc asta, dacă mi se pare ceva important.
Câteodată am vise premonitorii…și nu îmi plac. Mi-e frică de ele și încerc să nu mă gândesc sau prefer să nu spun cuiva ce am visat, pentru că știu că așa va fi…
M-am visat moartă de câteva ori. Am visat  că persoane apropiate au pățit câte ceva și am încercat să le avertizez voalat…La câteva a mers, altele au râs de mine. De atunci țin pentru mine. Doar copilului meu îi spun câte ceva, pentru că el chiar mă ia în serios, după ce i s-a confirmat că am dreptate și nu bat câmpii.
Mi-ar plăcea să am vise casnice, banale…dar visele mele sunt ciudățenii înșirate.
Câteodată stau și mă gândesc ce semnifică, dar în ultimul timp, ca să nu mai îmi storc creierii degeaba sau ca să nu mai descopăr vreun sens negativist, am renunțat.
De o bucată de vreme, nu le mai dau importanță și am observat că am început să le uit.
Poate că este mai bine așa.
Despre echilibristica într-un pahar cu visuri, data viitoare.

Au scris psi©, dor, Carmen Pricop, Lili3d, Vero, Vienela, Adriana, Adrian, ch3815h, gândurilunatice, simonaR, filedinpoveste, Alina, Abisuri, D’Agatha

 

Etichete: , , , ,

29 de răspunsuri la „Psiluneli-Echilibristică într-un pahar cu vise

  1. Carmen Pricop

    Decembrie 8, 2013 at 10:09 pm

    Eu de mult nu mai visez decât trează. Mi-e dor de un vis colorat pe care să-mi doresc dimineaţa să-l continui încă un pic. Poate ar trebui să dorm mai mult, dar şi aşa mi se pare prea scurtă ziua.
    O săptămână frumoasă, cu vise superbe să ai! 🙂

     
  2. Drugwash

    Decembrie 9, 2013 at 4:03 am

    Eşti o comoară la casa omului! Îmi visezi şi mie ceva? Da’ să fie de bine! Sau… să-mi fie de bine? 🙄 😀

     
    • Scorpio

      Decembrie 9, 2013 at 4:55 pm

      Stiam ca sunt o comoara la casa omului…o comoara neaflata :)))) .Da’ viseaza singur lenesule…ehhh

       
      • Drugwash

        Decembrie 9, 2013 at 5:05 pm

        Nah, de visele mele sînt sătul, vreau unele proaspete. 😛 Facem schimb? Azi-noapte am visat că se dădea la mine un urs brun fără chip; n-avea ochi, n-avea urechi, n-avea bot – doar un cap bont. Na poftim, vise de idiot! 😆

         
        • Scorpio

          Decembrie 9, 2013 at 5:13 pm

          Sic! Ale mele sunt mai ciudate!

           
          • Drugwash

            Decembrie 9, 2013 at 5:22 pm

            Ehehe… Ce-mi trebuie mie vis, cînd sînt cap-pătrat din născare? 😆

             
  3. dordefemeie

    Decembrie 9, 2013 at 7:15 am

    Visele premonitorii nu cred ca vin degeaba, poate ar trebui sa le dai mai multa atentie…

     
  4. Vienela

    Decembrie 9, 2013 at 9:02 am

    Eu prefer sa dorm cu fata spre geam, ca prima raza de lumina a zilei sa alunge orice vis, sa imi pot trai ziua fara teama si fara sperante desarte. Este o metoda ce da roade… Cele mai multe vise tresar speriate si dispar inainte ca eu sa le pot retine. Mai greu este cand ma trezesc prea devreme, cand este inca intuneric. 😉

     
    • Scorpio

      Decembrie 9, 2013 at 4:56 pm

      Vienela, mie imi place sa visez, indiferent de vis.

       
  5. filedinpoveste

    Decembrie 9, 2013 at 12:00 pm

    Şi mie-mi place să visez, câteodată nu vreau să mă trezesc doar pentru că visez frumos, iar ceasul spulberă magia somnului.
    Am călătorit în somn mai mult de cât am cătătorit în realitate şi tare bine şi frumos e.
    Am visat că-s cineva, am visat că sunt actor dintr-un film important! E plăcut să visezi.

     
    • Scorpio

      Decembrie 9, 2013 at 4:57 pm

      Exact asta spuneam mai sus, imi place sa visez.

       
  6. abisurile

    Decembrie 9, 2013 at 1:54 pm

    Visele patrate sunt preferatele mele, au colturi de care sa te apuci daca te ia valul.

     
    • Scorpio

      Decembrie 9, 2013 at 4:58 pm

      Nu am glumit, m-am visat…patrata, eram de fapt un zar, nu iti pot descrie senzatia ciudata pe care am avut-o, nici macar nu o pot explica si povesti.

       
      • abisurile

        Decembrie 9, 2013 at 5:00 pm

        Un zar ??? E perfec, o groaza de posibilitati !

         
      • alma nahe

        Decembrie 9, 2013 at 6:14 pm

        posibilităţi de dat „de-a dura”… 😉

         
  7. psi

    Decembrie 9, 2013 at 2:43 pm

    despre echilibristica într-un pahar cu vise era astăzi şi nu altă dată. puteai face o pauză dacă voiai, nu era musai să scrii dacă muza s-a dovedit a fi capricioasă… precum iarna 😉

     
    • Scorpio

      Decembrie 9, 2013 at 4:08 pm

      Pai si nu am scris azi?

       
      • alma nahe

        Decembrie 9, 2013 at 6:17 pm

        Da’ măi, ai scris az!
        Da’ psi©a jucăuşă cum o ştim, se ia de ultimul rând, pe care eu l-am înţeles ca fiind o ironie, dar cine ştie cum l-o fi ochit ea… 🙂

         
  8. Andrei

    Decembrie 9, 2013 at 9:28 pm

    Esti prea puternica sa crezi in bazaconiile astea! Cred doar ca ele te amuza !

     
  9. Adriana

    Decembrie 9, 2013 at 9:31 pm

    Multă vreme am avut vise premonitorii…până când nu am mai dat importantă. Acum stiu că pentru mine un cosmar inseamnă să imi apară in vis nu o intamplare, ci un om nedorit. Nu vreau intrusi in viata mea nici in viata de zi cu zi dar mai ales noaptea. Ziua măcar imi pot directiona…visarea. Ca de obicei mă regăsesc teribil de mult in ce spui. Prea mult….

     
  10. lili3d

    Decembrie 9, 2013 at 9:44 pm

    Poate că e mai bine să nu le dăm importanță, oricum, nu cred că putem schimba ceea ce se va întâmpla.

     
  11. Silavaracald

    Decembrie 11, 2013 at 12:27 pm

    Sunt singura care nu prea visez? Adică, nu mi le aduc aminte….
    Compensez însă ziua. 😀

     
  12. Servrad

    Decembrie 12, 2013 at 9:15 am

    Foarte tare. Pacat ca am cam uitat cum este sa visam frumos.

     
  13. Hapi

    Decembrie 12, 2013 at 11:08 pm

    Uneori visez atat de intens, frumos si” real” incat as arunca pe geam desteptatorul.
    Alteori abia astept sa ma trezesc si de obicei visele acelea alambicate nu mi le mai amintesc

     

au urcat o treapta

 
