RSS

Duzina de cuvinte- Paleta de idei colorate

29 Noi

Mi-e dor de puful gălbui al gutuilor culese…îmi aduce aminte de copilărie, de bunica… David Kracov

Singurul moment în care am admirat toamna, a fost plimbarea pe aleile grădinii botanice, unde m-am bucurat de paleta de culori roșiatice ale frunzelor și de covorul ruginiu, pe care am sărit cu bucurie, șotronul.

A nins! Tot feisbucul este plin de petale albe așezate pe stradă, mașini, copaci sau pe pleoapele copiilor, singurii care se bucură de fulgii de zăpadă, într-un oraș cenușiu.
Totuși…

Totuși m-am așezat pe zăpada proaspăt căzută și privind bolta albastră din care cerneau fulgii de zăpadă, m-am jucat cu ei, încercând să îi sărut. Nu au vrut, se topeau de emoție…
 

Violet! O culoare controversată pe care eu o iubesc și pe care o port cu mare drag. Mai ales că îmi stă și bine cu ea…

,,Ai sufletul de smoală.”…îmi spune cineva. ,,De unde știi tu? Nu vezi că nu este înnegrit ci străveziu?”

Aș vrea să zâmbesc trandafiriu, dar nu pot decât să schițez o grimasă wild. Poate că e mai bine așa…pe momet. Tot eu sunt! Până la urmă, nu zâmbetul ci ochii sunt oglinda sufletului.

Am dat undă verde la toleranță. Să văd cât mă ține!

sursa pozei- David Kracov

Au scris  Psi, Dor, VienelaAdriana, Dictatura Justiţiei, Maya, Adrian, Anacondele, Carmen Pricop, Ch3815h Hipertensiv  , Alma Nahe

 

Etichete: , ,

36 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Paleta de idei colorate

  1. dordefemeie

    Noiembrie 29, 2013 at 10:19 pm

    Pe la noi nu a nins… nici nu tin neaparat sa se intample asta, dar fii-miu ma intreaba in fiecare zi, daca dupa ploaie va veni si zapada….

     
    • Scorpio

      Decembrie 1, 2013 at 5:10 pm

      A nins, nu m-a dat pe spate :)) dar s-a pus ceva pe masini, atunci.

       
  2. Dan

    Noiembrie 29, 2013 at 10:38 pm

    Ai scris frumos. Io sunt blocat. Cred că o să chiulesc. M-am împotmolit în trandafiriul ăla şi nu mai pot ieşi. Rozul e o culoare care nu îmi place nici să mă pici cu ceară. 😦

     
    • Scorpio

      Noiembrie 29, 2013 at 10:43 pm

      Nuuu…Dan…si eu m-am poticnit tot la ala, dar am reusit sa il ,,bag” in ma-sa. :))) Hai ca poti!!!

       
      • Dan

        Noiembrie 29, 2013 at 10:47 pm

        Ufff… mai încerc.

         
        • alma nahe

          Noiembrie 30, 2013 at 12:01 am

          Trandafiriu zănatic, ți-s valurile calde… :)) Dane, te urmăresc peste tot pe parcursul duzinii ăsteia. Să te ții!

           
          • Dan

            Noiembrie 30, 2013 at 12:18 am

            Nu iasă nimic, măăăi… Dacă îmi scot scutire de la medicul de familie pe motiv că-s discromat, merge ? 🙄

             
          • alma nahe

            Noiembrie 30, 2013 at 12:23 am

            Pe ce motiv? Trandafiriu? 😆

             
          • Dan

            Noiembrie 30, 2013 at 12:34 am

            Habar nu ai unde mă trimite pe mine cu gândul trandafiriul ăla … 👿

             
        • Scorpio

          Decembrie 1, 2013 at 5:10 pm

          Asa…si a iesit, ai vazut?

           
          • Dan

            Decembrie 1, 2013 at 5:27 pm

            A ieșit … ce a ieșit. Da’ io îs mulțumit. Se putea și mai rău. 😆

             
  3. Andrei

    Noiembrie 29, 2013 at 11:00 pm

    Asa este! Ochii iti „tradeaza” sufletul ! Am eu un feeling cand iti spun „ochi frumosi”. Si chiar ii ai !!!

     
  4. Andrei

    Noiembrie 29, 2013 at 11:22 pm

    Suflet de smoala nu cred ca ai !
    …Ochi frumosi, da!
    Atunci, conform conditiilor initiale,cum poate fi sufletul ?…
    Eu zic : o oglinda a ochilor! (tai) ! Nu?…
    Ps: dupa teatrul Bulandra, Gradina Botanica, cred eu, este cea mai „oxigenata” zona! …Si propice pt. trecerea la culoarea argintie…

     
    • Scorpio

      Decembrie 1, 2013 at 5:12 pm

      am, nu am…nu stiu…ma mai gandesc.

       
  5. Drugwash

    Noiembrie 30, 2013 at 1:01 am

    Tema mea de Windows (creaţie proprie) e violet/mov/fuchsia/ceva. Smoala e doar un bun izolator pentru ceva fragil şi sensibil de dedesubt. Cine să înţeleagă asta…? 😉

     
  6. ch3815h

    Noiembrie 30, 2013 at 2:47 am

    si la tine a venit cumva iarna, e bine! ca e sarbatoare, magie, uneori si frig, cadouri, de-astea! 🙂

     
    • Scorpio

      Decembrie 1, 2013 at 5:13 pm

      a venit cumva. cu o raceala mica si cu frig.

       
  7. racoltapetru6

    Noiembrie 30, 2013 at 9:01 am

    Mereu ne amintim de bunici și-i asociem cu tot felul de poame, bucate sau miresme. Oare noi cu ce vom fi asociați?

     
    • Scorpio

      Decembrie 1, 2013 at 5:13 pm

      Eu o sa fiu bunica noncomformista. :)))

       
  8. vavaly

    Noiembrie 30, 2013 at 9:38 am

    e buna toleranta, mai ales in prag de iarna… poate tine macar de cald :). iar suflet negru ca smoala nici in visele cele mai negre nu cred ca ai. eu iti doresc un weekend in culori trandafirii!

     
    • Scorpio

      Decembrie 1, 2013 at 5:14 pm

      incerc sa fiu toleranta in fiecare zi. nu imi iese mereu.

       
  9. Andrei

    Noiembrie 30, 2013 at 11:35 am

    Asa este ! Nu degeaba iti spun eu tie”ochi frumosi” !!!

     
    • Scorpio

      Decembrie 1, 2013 at 5:14 pm

      si eu imi spun ,,ochi frumosi” .

       
  10. abisurile

    Noiembrie 30, 2013 at 2:37 pm

    Albul centralizeaza toate culorile , asta trebuie sa fie explicatia. Ce bine ca ninge. Aici ploua. Numai gri.

     
    • Scorpio

      Decembrie 1, 2013 at 5:14 pm

      a nins, s-a dus…o sa mai vina.

       
  11. Sonia

    Noiembrie 30, 2013 at 5:22 pm

    La mine nu a nins și nici undă verde nu a primit toleranța peste tot. Aștept cu nerăbdare și prima zăpadă și ziua când vom fi cu toții mai îngăduitori.

     
    • Scorpio

      Decembrie 1, 2013 at 5:16 pm

      Sonia, inchide ochii si fa-te ca nu vezi…decat ce observi prin obiectivul foto. :)) Acolo totul e frumos.

       
  12. lili3d

    Noiembrie 30, 2013 at 11:30 pm

    Ce romantică ai fost!…

     
  13. Carmen Pricop

    Decembrie 1, 2013 at 8:02 pm

    Eu vreau amânare la iarnă… şi să ştii că am scris asta în culmea toleranţei! :))

     

au urcat o treapta

 
