RSS

Psiluneli- Un vis, o cale, un om…

18 Noi

Un vis mi se arată din ce în ce mai des…Sunt singură într-un viitor care nu vrea niciodată să mi se arate, măcar my-time-pageun pic conturat acolo.
Visul meu a fost să fiu liniștită și să îmi văd copilul împlinit, iar eu să am pe cine sprijini capul, când mă întorc acasă de la muncă.
Visul meu a fost să am o familie și un loc al meu căruia să îi spun casă.
Sunt într-o casă în care mă învârt ca o fantomă și mă întreb care este rostul meu în ea?
Mă simt ca o fantomă, pentru că mă simt invizibilă… Sau poate doar mi se pare…
Visul meu a fost să fiu iubită și să am cui oferi iubirea mea. Dar omul din fața mea nu știe a îmi arăta asta și din păcate, nici nu știe să primească.Sau poate cer eu prea mult …
Calea mea s-a vrut dreaptă de fiecare dată, din păcate drumul meu a fost mereu plin de suișuri și coborâșuri.
Calea mea nu a fost niciodată lină….cineva a vrut de fiecare dată să îmi arate cât de grea e viața…
Un om….posibil ca acest om să nu existe pentru mine. Un om care ar trebui să fie destul de puternic încât să îmi facă față, să mă accepte cu defectele mele și modul meu ciudat de a iubi, unul destul de afectuos, pentru că am atâta de oferit.
Un om care să țină cont de părerea mea și să comunice cu mine, chiar și atunci când nu știe cum să o facă…
Simt dezamăgire. Ar fi trebuit să fie altceva, dar nu sunt tocmai fericită în acest moment.
Mă întreb dacă eu am vreun rol în toată povestea asta sau dimpotrivă, fiind în rolul principal, trebuie să închei piesa pe care o joc?
Mi-aș dori un alt final….dar nu este doar după mine.
Ieri an făcut un an. Un an în care mi-am dat seama de multe și din păcate nu toate bune.
Încerc să pun în balanță să văd în ce parte se înclină…dar deja știu răspunsul, pentru că din păcate am mai trăit odată asta…

Întotdeauna am un vis, aștept o altă cale și văd un om…doar un om și omul sunt doar eu.

Au scris   psi.. , ch3815h, dor,

 

Etichete: , , ,

14 răspunsuri la „Psiluneli- Un vis, o cale, un om…

  1. ch3815h

    Noiembrie 18, 2013 at 9:01 am

    iti doresc sa poti incepe si apoi si continua saptamana cu optimism si cu zambet motivat de satisfactiile mici si mari ca urmare a implicarii in tot ce intreprinzi. toate bune! urca precum cataratorii! 🙂

     
  2. dordefemeie

    Noiembrie 18, 2013 at 9:07 am

    Se vor rezolva toate, calea te va duce exact la visul tau…

     
  3. vavaly

    Noiembrie 18, 2013 at 9:40 am

    uneori rabdarea rezolva astfel de probleme. alteori e mai bine sa inchizi o usa pentru a putea face loc pe alta usa acelor lucruri si sentimente pe care le doresti. cert este ca e greu de spus din afara ceva care sa ajute. decizia e numai a ta.

     
  4. psi

    Noiembrie 18, 2013 at 1:06 pm

    eu tac. nu spun nimic.

     
  5. Carmen Pricop

    Noiembrie 18, 2013 at 8:18 pm

    Nu vreau să mă pretind atotştiutoare, îmi spun doar părerea personală. Eu aş căuta în mine până aş găsi locul acela în care e atâta linişte încât ştiu că îmi sunt suficientă, că nu am nevoie de altcineva de care să depindă starea mea de bine interior. Apoi aş privi în jur şi aş pune în balanţă binele şi răul pe care-l poartă cu el cel de lângă mine. Dacă binele e mai mult şi dacă răul nu e atât de rău încât să nu-l pot tolera n-aş închiea piesa. Aş lua ce mi se dă şi m-aş bucura, m-aş feri de ceea ce nu-mi place, m-aş arunca în numai în acele lupte ce nu pot fi evitate… De fapt, chiar aşa încerc să trăiesc şi de cele mai multe ori îmi iese… Dar nici eu n-am ajuns uşor aici. Dacă am vorbit prea mult te rog să mă ierţi. Îţi urmăresc de un timp bucuriile şi supărările în tăcere. Sper să-ţi fie de ajutor ce am scris aici. Numai bine îţi doresc! 🙂

     
  6. Adriana

    Noiembrie 18, 2013 at 8:54 pm

    …esti scorpion! Fără iubire nu poti supravietui! Cauta in tine. Niciodata nu e tarziu sa incepi ceva, dar nu lăsa momentul să-ţi cuprindă inima….dar ….de fapt…tu vei sti cel mai bine….

     
  7. Andrei

    Noiembrie 18, 2013 at 9:43 pm

    Oamenii nascuti sub zodia scorpionului, mai ales femeile sunt aparte! Trebuie,cred eu,sa te gandesti ca ne nastem singuri si plecam singuri din aceasta viata..Restul sunt conjuncturi la care facem fata cum putem (de la o alta scorpiuta citire)
    O seara frumoasa Ochi frumosi !

     
  8. alma nahe

    Noiembrie 19, 2013 at 1:26 am

    Uite, de aceea privesc prin perdeau poemelor mele nefericirea-mi. Și uneori, fericirea-mi. Fiindcă ce ai scris aici nu e deloc ficțiune și nu știu a comenta. Sper să ai parte de răspunsurile pe care le cauți. Dar în niciun caz nu le vei găsi la noi. Fiindcă, da, te vom îmbărbăta, dar atât! Vorbim în curând, ți-am promis…am ceva zile aglomerate acum, dar cât de curând…

     
  9. Vienela

    Noiembrie 19, 2013 at 10:56 am

    Abia cand vei putea face pace cu tine, aceste framantari vor scadea in intensitate si tu vei putea vedea mai clar. Au dreptate cei care au comentat mai sus… Nu putem da sfaturi… Te inteleg, te sustin si atat…

     
  10. Drugwash

    Noiembrie 19, 2013 at 3:34 pm

    Vise sau visuri…
    Vine o vreme cînd viaţa ne doboară şi avem nevoie de cineva să ne facă o frecţie şi să ne prepare un ceai… sau doar să ne fie alături cu o vorbă bună.
    Gîndeşte-te la asta…

     
  11. lili3d

    Noiembrie 20, 2013 at 7:11 pm

    Se întâmplă… din nefericire. Cu toții ne dorim ceea ce și tu îți dorești. Și eu trăiesc aproape același lucru. Dar trebuie să mulțumesc pentru că am scăpat de ceva cu mult mai rău și-mi spun că nu poate fi mai rău decât a fost (contrar legilor lui Murphy).

     
  12. Scorpio

    Noiembrie 21, 2013 at 9:48 am

    @All…v-am citit pe toti, chiar daca nu am raspuns nimanui! Va multumesc pentru cuvintele voastre…

     
  13. Silavaracald

    Noiembrie 22, 2013 at 11:48 am

    Nici eu nu spun nimic, doar stau lângă tine, umăr la umăr. 😦

     

au urcat o treapta

 
