RSS

Psiluneli- Îmi plac oamenii

11 Noi

Îmi plac oamenii.Surpinzator dar nu sunt atât de sociabilă pe cât se pare. De fapt…sunt, dar nu știu cum să explic.
Să zicem că e un fel de pândă (de, dacă m-o fătat mama scorpion…) unde vânez gesturi, greșeli, priviri, strâmbături și cuvinte. Face parte din mine și chiar dacă nu vreau eu,  cam dau cu bâta în baltă, pentru că nu mă pot abține să nu  ,,corectez”…
Îmi plac oamenii….nu îmi plac oamenii….îmi plac oamenii, dar doar cei care îmi plac mie.
Dacă simt o vibrație, o rezonanță între mine și ei, o energie pozitivă, clar îmi plac.
De fapt, asta o simt după maxim zece minute de vorba sau de studiu aprofundat în tăcere.
Îmi plac oamenii, dar la început sunt rezervată. Viața mi-a demonstrat că nu trebuie să mă iau neapărat după prima impresie, care poate fi greșită, cu toate că de fel simțurile nu m-au înșelat niciodată și este de ajuns să privesc pe cineva în ochi sau să îl (o) provoc într-o discuție, ca să îmi dau seama dacă se leagă plăcutul sau mă zburlesc.
Da….mă zburlesc. Ați văzut câinii sau pisicile atunci când se simt amenințați sau nu le convine de cel din fața lor? Li se înfoaie blana de pe ceafă. Ei…cam așa este la mine…în momentul în care simt că cel din fața mea nu este ok, mă ia cu niște furnicături pe ceafă și mi se zburlește părul la spate…cam așa simt. :))
Îmi plac oamenii care îmi plac mie. Pe femei le simt după gesturi…pe bărbați îi citesc după privire.
Mai rău este că atunci când le-ai spus adevărul despre ei, chiar și de la prima discuție…evită să mă mai întâlnească.
Poate de aceea nu sunt înconjurată de prea mulți oameni ,,frumoși”. Dacă stau bine să mă gândesc, nici nu am nevoie de o grămadă mare în jurul meu, dacă nu e de calitate.
Îmi plac oamenii care îmi plac mie, iar pe mine nu mă plac oamenii cărora le-am citit sufletul fals.

Au scris  psi, dor, mixnet, carmen pricop, vavaly, Ioana Soglu, alma nahe, Mitzaa, Matilda (de s?mbata), roxana, Matilda, Vienela, ch3815h

 

Etichete: , ,

12 răspunsuri la „Psiluneli- Îmi plac oamenii

  1. racoltapetru6

    Noiembrie 11, 2013 at 7:52 am

    Și mie îmi plac oamenii, dar mai ales „oamenele”! 😉

     
  2. dordefemeie

    Noiembrie 11, 2013 at 8:24 am

    E bine ca asa esti inconjurata doar de oameni frumosi…

     
  3. psi

    Noiembrie 11, 2013 at 9:47 am

    🙂 dacă tu nu eşti sociabilă, eu ce să mai spun? că îmi plac singurătăţile din care evadez rar?
    am încetat de multă vreme să privesc oamenii după ce îmi place mie…

     
  4. Silavaracald

    Noiembrie 11, 2013 at 12:23 pm

    Îmi plac oameni, dar așa… mai de la distanță. 😀

    Glumesc. Dar și nu. Adevărul e că-i las pe din ce în ce mai puțini să se apropie de mine. Ne scutim astfel reciproc de decepții. 🙂

     
    • Scorpio

      Noiembrie 11, 2013 at 1:41 pm

      Sa stii ca am observat ca in ultimul timp procedez si eu la fel.

       
  5. alma nahe

    Noiembrie 11, 2013 at 2:38 pm

    Mie îmi plac oamenii cărora le plac oamenii. 😆

     
  6. vavaly

    Noiembrie 11, 2013 at 4:21 pm

    daca astea sunt trasaturi de scorpion inseamna ca si eu sunt un scorpio deghizat in taur. glumesc, desigur, dar am in jurul meu multime de scorpioni si ii stiu prea bine. dar, la fel ca si tine, si eu ma zburlesc si sunt sceptica la inceput. obisnuiesc sa spun ca sunt ca o pisica ce intai cerceteaza, mai pune o labuta, indecisa daca sa se gudure sau sa scoata ghearele :). dar pana la urma suntem oameni si traim cu oamenii. e bine sa ne mai si placa 😛

     
  7. Carmen Pricop

    Noiembrie 11, 2013 at 5:21 pm

    Pe mine m-a făcut mama Fecioară, şi de aceea am darul chiţibuşatului şi-al corecturii. Am învăţat să mai tac din observaţii, ca să nu devin antisocială complet… 😆
    Iar de zburlit, la fel mă zburlesc şi eu… 🙂

     
  8. Andrei

    Noiembrie 11, 2013 at 10:27 pm

    Cred ca mult prea tarziu am vazut si invatat de prietenii mei de la locul meu de week-end,o pisica obisnuita,frumoasa si desteapta si un lup de vreo’ 60 de kg,cum trebuie sa iubesti!!!… Cand ma intalnesc cu ei,la orice ora ajung, ma simt mincinos cand imi aduc aminte ca am spus vreodata „te iubesc” !!!…

     
  9. roxdumitrache

    Noiembrie 11, 2013 at 11:30 pm

    Timpul este cel care ne ajutã sã ne cunoaştem “plãcerile”. Când aceste plãceri sunt întâlniri cu alţi oameni greu poţi şti de la început cum vor fi. Şi cele mai promiţãtoare relaţii pot deveni cu timpul eşecuri rãsunãtoare. Aşa cum sunt oameni care nu se lasã ”citiţi” de la prima întâlnire, sunt şi oameni care vãd ceea ce vor ei sã vadã. Bine sau rãu. Şi eu cred cã uneori, pentru anumiţi oameni, avem sentimente clare dela început de care este bine sã ţinem cont. Ne plac sau îi respingem fãrã ezitare.

     
  10. Hapi

    Noiembrie 14, 2013 at 11:31 pm

    Si tie si lui Lotus va plac oamenii azi, acum, saptamana asta? Ok, declar sus si tare ca mie nu.Iau o pauza de la placut oameni 🙂

     
    • Scorpio

      Noiembrie 15, 2013 at 11:40 am

      Saptamana asta n-am avut pe cine sa plac, in afara de operatorul de la banca… :))))

       

au urcat o treapta

 
