RSS

Duzina de cuvinte- Trepidații noi

09 Noi

Apăi, a venit și ziua în care am coborât treptele scării ce mă ducea la drum. Nu am mai privit în trecut ci am plecat cumva cu trepidații mici în suflet, spre viitorul meu conturat deja.
A trecut aproape un an (mai e un pic, un pic ) în care m-am simțit cumva împlinită. Am spus inițial că anul acesta a fost unul fără prea mari evenimente, dar dacă stau să judec la rece, a fost un an mai mult decât treaz, ba chiar m-a urcat și coborât de pe un trepied pe care mă simțeam bine sau nu.
……
Am avut de ales între tren sau mașină, am ales genul autocar. Nu am avut chef să citesc și am privit pe geam, în treacăt, la trecători…așa cum sunt și eu….
Trecem prin viață uneori prea ușor, alegem căi drepte ca să ne fie mai ușor sau dimpotrivă mergem pe drumuri întortochiate de pe acre nici dracul nu ne mai scoate la liman.
Când am ajuns…tremurul ușor ce îl simțeam prin tot corpul, mi-a dat de înțeles că nu mai e loc de întoarcere și că asta este noua mea viață.
Am ales să plec din nou…să mă duc după cel drag.
Am sentimente amestecate, urmate ușor de nostalgii sau frici….De câte ori nu am trecut prin aceste alegeri? De prea multe ori!
Acum e timpul să trăiesc mai departe povestea.
Ieri a fost o zi calmă, sărbătoare…calmitate, iubire, liniște.
Azi mi-am intrat în rol! Mi-am pus un trening de ,,serviciu” și suflecându-mi mânecile, m-am apucat de treabă.
Sunt deja stabilită pe locul meu de femeie! Am început….  :))

Au scris  psivavaly, carmen pricop, lili3d, alma nahe, Vienela, Adriana1, Doar online, Adriana2, Matilda – advertorial, Max, Matilda, Ioana, ch3815h, Some Words, anacondele, Dan (Hipertensiv)

 

Etichete: , ,

24 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Trepidații noi

  1. Drugwash

    Noiembrie 9, 2013 at 3:13 pm

    Apoi ce să zic – spor la spălat vase! 😆

     
    • Resurse Creative

      Noiembrie 9, 2013 at 4:05 pm

      :)))

       
    • alma nahe

      Noiembrie 9, 2013 at 11:43 pm

      Băi, Drag Oşe, cum ucizi tu poezia, nimeni! :))))))))))))))))))))))))))))

       
      • Drugwash

        Noiembrie 10, 2013 at 12:21 am

        Ăsta e momentul cheie – dacă trece de el, poate face absolut orice. 😀

         
        • alma nahe

          Noiembrie 10, 2013 at 12:23 am

          Mie îmi plac momentele „broască”. 😆

           
          • Drugwash

            Noiembrie 10, 2013 at 12:25 am

            Apoi tu nu-ţi pui broasca aia sub lacăt vreodată… 😛

             
          • alma nahe

            Noiembrie 10, 2013 at 12:26 am

            Mi-ai pune-o tu, ştiu! 😆

             
          • Drugwash

            Noiembrie 10, 2013 at 12:28 am

            Nah, cedez locul de parcare altuia mai îndreptăţit. 🙄

             
          • alma nahe

            Noiembrie 10, 2013 at 12:29 am

            Hai, gata cu stâng(dr)ăciile! Ne tot tăvălim(de râs) p-aci, prin străini! 😆

             
          • Drugwash

            Noiembrie 10, 2013 at 12:32 am

            Asta nu-i nimic – să vezi cînd mă întîlnesc cu Victor la d’Agatha… 😆

             
        • Scorpio

          Noiembrie 10, 2013 at 9:30 am

          :))))Tu crezi ca pe mine ma darama niste vase? Si unde mai pui ca de obicei nu eu le spal…. :)))

           
          • Drugwash

            Noiembrie 10, 2013 at 2:26 pm

            Pfuai, io încercam să te scot gospodină prima-ntîi şi tu îţi dai singură cu stîngu-n dreptu’! Păi ce afacere facem aici, fata mea!? 🙄 😆

             
          • Scorpio

            Noiembrie 10, 2013 at 3:22 pm

            Dragos, sunt o gospodina prima-ntai…insa sunt si rasfatata de Om. :)))

             
          • Drugwash

            Noiembrie 10, 2013 at 3:38 pm

            Ei, asta am vrut să aud! 😎

            O zi frumoasă în continuare! 😉

             
  2. SimonaR

    Noiembrie 9, 2013 at 5:24 pm

    Începuturile sunt frumoase, eu așa zic 😀 savurează-le!

     
    • Scorpio

      Noiembrie 10, 2013 at 9:30 am

      Inceput nu mai e de mult…. e doar continuarea.

       
  3. gabi8154

    Noiembrie 9, 2013 at 5:40 pm

    Sa-ti fie de bine, sa fii fericita. Nu conteaza cu ce mergi, destinatia e importanta! Sper sa-ti fi gasit locul, in sfarsit! 🙂

     
  4. racoltapetru6

    Noiembrie 10, 2013 at 9:14 am

    Zilnic avem parte de alegeri, dar cu timpul ne obișnuim cu ele și chiar le provocăm. E ca muntele pe care îl alegem să ne „cătărăm”. Scuze pentru rima involuntară! 🙂

     
    • Scorpio

      Noiembrie 10, 2013 at 9:31 am

      De obicei mie imi plac provocarile (unele).

       
  5. Carmen Pricop

    Noiembrie 10, 2013 at 8:24 pm

    Drum fără hârtoape să ai! 🙂

     
  6. psi

    Noiembrie 11, 2013 at 8:58 am

    jami?

     

au urcat o treapta

 
