RSS

Psiluneli-Crima cu premeditare

04 Noi

Cu scuzele de rigoare, o să repostez  ,dar fără comentarii, şi scris fără diacritice undeva prin 2011, nu de alta dar zilele acestea chiar nu am acces la internet, ne vom citit de vineri încolo. Vă pup şi sper să vă placă…

Locuiam cu părinții mei la bloc,zona era nouă,blocurile la fel. 284_1250851824
La început am avut de-a face cu pisici..multe pisici, care veneau în urma a câteva case demolate, în locul cărora apăruseră blocurile.
După pisicile din jurul blocului, au apărut furnicile.Toți din bloc aveam probleme cu ele.
Eu priveam fascinată alaiurile care în frunte cu regina, mărșăluiau pe faianța din bucătărie, iar mama săraca se chinuia să scape de ele.Într-un final a reușit.
Dar a apărut altceva..șoriceii..
Stăteam la etajul 1 și cred că se urcau pe pereții blocului sau nu știu pe unde , dar apăreau..
Într-o zi mă duc să iau ceva din cămară și când să închid ușa,văd ceva zbughind pe acolo.Tata anunțat, se apucă să pună capcană cu strachina și o nucă(nu îmi cereți detalii că nu știu să dau)și după o zi prinde șoricelul. Noi liniştiţi…
A doua zi în bucătărie, aud ceva râcâind..mă uit în sus… pe dulap,un șoricel.Îl întreb pe tata ce a făcut ieri, el plin de draci,se apucă să caute șoricelul, îl prinde și îl aruncă pe geam.
A treia zi, în bucătărie o aud pe mama urlând..fug repede, mama pe un scăunel:,,șoricelul..uite-l”…mă uit repede și îl văd după o găleată, iau mătura și prinzându-l într-un colț, mă pregătesc să îi dau una în cap.
Zărghitul de șoricel, scăpându-se pe el de frică, țuști în găleată(găleata goală).Eu iau un capac, pun pe găleată,mă duc pe balcon și îl scutur pe șoricel în afară:,,da du-te dracu și nu mai veni înapoi!”
A patra zi…deja nu mai era amuzant…a patra zi în bucătărie, îmi trece pe la picioare un șoricel mic.Iau din nou mătura și de data asta îi dau una, amețindu-l.Îl iau pe făraș și mă pregătesc să îl arunc iar afară, dar mă oprește mama:,,Fă-i mamă ceva,că asta vine iar înapoi…”
Mă uit la șoricel, șoricelul răstignit pe făraș..și mă gândesc ce dracu să îi fac, că de sleit nu îmi vine să îl sleiesc..și îndreptându-mă spre baie, duios îi fac vânt în wc, după care trag apa fără pic de remușcare.
De fapt ..tata a prins în câteva zile, cam opt șoricei, unul mai mare și restul mai micuți, ceea ce ne-a dus cu gândul nu la unul căruia i se pusese pata pe apartamentul nostru, ci la o şoricică cu puiuți.

Au scris virusache psicarmen pricopMatildaroxanaCitaVienela

 
29 comentarii

Scris de pe Noiembrie 4, 2013 în Fără categorie

 

29 de răspunsuri la „Psiluneli-Crima cu premeditare

  1. dictaturajustitiei

    Noiembrie 4, 2013 at 8:47 am

    Mi-ai amintit o întâmplare pe care, cu toate că mi-e foarte greu să statu în fața calculatorului, voi încerca să o povestesc.

     
    • Scorpio

      Noiembrie 9, 2013 at 1:08 pm

      Astept intamplarea. Si multa sanatate.

       
  2. Adriana

    Noiembrie 4, 2013 at 9:26 am

    …te-am citit ieri cand a pus psi linkul catre virusache. E perfecta.

     
  3. greenleaffy

    Noiembrie 4, 2013 at 9:57 am

    Să mă ierte Dumnezeu, mi-e așa scârbă de șoareci și gândaci, așa groază!

     
    • Scorpio

      Noiembrie 9, 2013 at 1:08 pm

      Mie nu, in schimb am o problema cu sobolanii.

       
  4. psi

    Noiembrie 4, 2013 at 10:23 am

    îmi amintesc şi zâmbesc….
    între timp, deşi repostasem şi eu povestea de demult, m-am decis să o aşez şi pe cea nouă… îmi cam dăduse de furcă ideea.

     
    • Scorpio

      Noiembrie 9, 2013 at 1:09 pm

      Eu chiar nu am avut timp….si inca….

       
  5. Cita

    Noiembrie 4, 2013 at 12:39 pm

    Brrr
    Azi ai mai face asta? Eu as pleca de acasa! 🙂

     
  6. dordefemeie

    Noiembrie 4, 2013 at 9:01 pm

    Neplacuta intamplare, sa se mute soricioaica cu toti plozii dupa ea la tine in casa… :-). Am mai avut si eu cate unul, toamna, cand stateam la casa, se bagau la caldurica…

     
    • Scorpio

      Noiembrie 9, 2013 at 1:09 pm

      Mie nu imi venea sa cred ca tot apareau… :)))

       
  7. Carmen Pricop

    Noiembrie 4, 2013 at 9:43 pm

    Eu mă joc aşa în fiecare început de iarnă. Cum dă frigul, cum apar în casă (casă veche de 50 de ani, bine garnisită cu treceri secrete). De aceea nu-mi lipseşte otrava pentru şoareci niciodată. Curat crimă cu premeditare!

     
    • Scorpio

      Noiembrie 9, 2013 at 1:10 pm

      A fost o situatie care nu s-a mai repetat.

       
  8. Andrei

    Noiembrie 4, 2013 at 9:56 pm

    …Mda! Asa-i cu soarecii: vin,ii alungi…Ce te faci cu cei din specia ta?!..Cum ii arunci pe geam cand te cotropesc cu minciunile lor de tot felul?! Spun vorbe frumose,dar nu-i vezi la fata,te inalta pana la al 9-lea cer cu vorbe si faci un gest …sa-i crezi !
    Si atunci constati cum suiera vantul prin toate cotloanele sufletului tau !
    …Ca o recomandare…starpeste soarecii!!
    Nici o pierdere!

     
    • Scorpio

      Noiembrie 9, 2013 at 1:11 pm

      Auuu, da’ suparat esti…. :)))

       
  9. dagatha

    Noiembrie 4, 2013 at 10:15 pm

    Aoleeeeeu! Aventură, nu glumă!
    Brrrr!

     
  10. alma nahe

    Noiembrie 5, 2013 at 2:56 am

    De-aia îi bună o pisică la casa omului. Astfel sari peste pedeapsa poruncii decalogului… 😉 Eu și când omor o muscă, mă gândesc ca la o crimă, da’ decât să mă bâzâie, mai bine un mic păcățel. 😆

     
  11. SimonaR

    Noiembrie 5, 2013 at 2:45 pm

    Mie șoriceii îmi par drăgălași… nu în casă, desigur. Numai cu gândacii am o maaare prolemă.

     
    • Scorpio

      Noiembrie 9, 2013 at 1:12 pm

      Gandaci? O talpa pe ei sa ii faca poster si gata! :))

       
      • SimonaR

        Noiembrie 9, 2013 at 4:12 pm

        :)) eu încep cu vreo 5 minute de țipete

         
  12. Silavaracald

    Noiembrie 8, 2013 at 2:06 pm

    O singură dată am încercat să prind unul; de fapt, îl ajutam pe un amic. Ei bine, când l-am văzut așa de mărunțel și gri din cap până în picioare, mă uitam la el ca hipnotizată, fără să fiu în stare să-i fac ceva. Așa că m-am lăsat de meseria asta și chem deratizarea dacă e cazul. 😀

     
    • Scorpio

      Noiembrie 9, 2013 at 1:13 pm

      Eu am ramas hipnotizata la un pui de soricel. Arata asa ciudat, mic si fara par, decat cu doua bobite mici pe post de ochisori.

       
  13. Drugwash

    Noiembrie 8, 2013 at 5:54 pm

    Şoarecii mei sînt toţi de marcă (Logitech) şi sînt destul de bătrîni, aşa că avem o relaţie solidă deja.

    Dar dincolo de asta, te superi dacă-ţi urez un sincer La Mulţi Ani? 😉

     
    • Scorpio

      Noiembrie 9, 2013 at 1:14 pm

      :)))
      Nu, nu ma supar si iti multumesc mult.

       

au urcat o treapta

 
