RSS

De Halloween, vă halouiniţi?

31 Oct

Bă, azi…la noapte e Halouinul. goofy-pumpkin-face-carving02
Cică e cu bu-hu-hu….Acu’ eu nu import asemenea chestii care nu au legătură cu noi, da dacă mă gândesc, pot intra în spiritul acestei ,,sărbători” ducându-mă pur și simplu să mă demachiez. Și gata!
Bostani n-am! Adică am unul dar nu-l tai că rămân fără și apoi o să fiu călăreața fără cap.
Dovleci n-am! Adică am avut unul și l-am transformat într-o rețetă pe care nu am mai făcut-o niciodată până atunci…pandișpan cu doveac și nuci. Nu vreau să vă spun că după ce am făcut pireul de dovleac și l-am amestecat cu făina și ouăle și l-am întins în tavă, semăna exact cu caca de copil mic exact ca aspect cât și culoare, dar….a fost mâncabilă prăjitura care s-a transformat exact ca broscoiul în prinţ.
De stafii nu am nevoie, pentru că se plimbă Jami prin casă noaptea, deschizând ușor ușa, așa că eu întinsă la orizontală nu văd decât cum o ușă se mișcă fără ca eu să fac ceva. Curat murdar.
Mi-aș lua un cearceaf pe mine și aș pleca din ușă în ușă să cer boboane, exact cum făceau copii în Austria, însă vecinii mei nu știu de glumă și mi-e că în loc de boboane, o fur pe cârcă.
Filme de grozăvești nu privesc, pentru că ar însemna apoi să stau toată noaptea trează și în kur, cu ochii beliți cât ceapa, la fiecare mișcare. Şi cum stafia de serviciu se tot fâţâie prin casă noaptea, a doua zi aș arata ca ,,Mumia revine”.
Deci, dacă îmi arde de chestii halouineşti, la doişpe mă duc să mă privesc în oglindă și îmi ajunge.
Și acum după ce vă urez bu-hu-hu fericit, vă las iar cu bostanii lui Ray Villafane  , de unde am preluat și prelucrat pozele devenind undercover pentru că mi se pare absolut fantastic.Ray-Villafane-16-672x62607Da…eu sunt în ambele poze…. :)))

 
30 comentarii

Scris de pe Octombrie 31, 2013 în Diverși picurici

 

Etichete: ,

30 de răspunsuri la „De Halloween, vă halouiniţi?

  1. incaunipocrit

    Octombrie 31, 2013 at 7:24 am

    Reblogged this on The International Blogspaper.

     
  2. psi

    Octombrie 31, 2013 at 8:14 am

    ce fromoasă eşti! 😆

     
    • Scorpio

      Octombrie 31, 2013 at 1:54 pm

      Scuipa-ma sa nu ma deochi! :)))

       
  3. Adriana

    Octombrie 31, 2013 at 9:43 am

    …ce idee fantastică! Parca prin tine…gust si eu ceva din farmecul halouinului ăsta. Al tău…

     
    • Scorpio

      Octombrie 31, 2013 at 1:55 pm

      E doar ideea, nu sarbatoresc asa ceva. Dar imi place sa ma amuz!

       
  4. Silavaracald

    Octombrie 31, 2013 at 9:58 am

    Iui, fată, da’ ce te-a schimbat de când nu te-am mai văzut! ;))

     
    • Scorpio

      Octombrie 31, 2013 at 1:55 pm

      Daaaa…mi-s mumoasa de numa’…. :))))

       
  5. dordefemeie

    Octombrie 31, 2013 at 10:49 am

    Ai fost super tare, am ras pe bune 😆

     
    • Scorpio

      Octombrie 31, 2013 at 1:56 pm

      Multumesc Dor. Mie mi-a venit sa plang cand am vazut ce a facut iubu cu ,,bostanu” meu. :)))

       
  6. filedinpoveste

    Octombrie 31, 2013 at 11:35 am

    Să ştii că ritualul ăsta cred că o să-l urmez şi eu. Mai am un dovleac pe acasă, defapt e cam dovlecel, că-i mic rău. Mă gândeam să îl scobesc, dar s-ar putea să mă las păgubașă!

     
    • Scorpio

      Octombrie 31, 2013 at 1:56 pm

      Vezi ce iti iese din el. 🙂

       
  7. racoltapetru6

    Octombrie 31, 2013 at 12:08 pm

    Eu mă mulțumesc să mă duc la cimitir, de Ziua Morților. E suficient să văd câte un bețiv care se târăște printre morminte și m-apucă groaza!

     
    • Scorpio

      Octombrie 31, 2013 at 1:57 pm

      Halouin cu hac…hac… :))

       
  8. Dan

    Octombrie 31, 2013 at 12:48 pm

    Adică fără zombie din ăia descompuşi şi descărnaţi ? Pfuuu… Bine că nu toţi copiii au mame ca tine… Şi slavă Domnului că există părinţi cool care ştiu să îşi crească progeniturile educându-le cosmopolit, în tendinţe şi în pas cu moda.

     
    • Scorpio

      Octombrie 31, 2013 at 1:58 pm

      Bey, ca mine nimenea :)))

       
      • Dan

        Octombrie 31, 2013 at 2:00 pm

        Corect ! De-aici şi farmecul, nu ? Ce naiba, doar nu suntem clone… 😆

         
  9. Andreotti

    Octombrie 31, 2013 at 12:57 pm

    Măi, Bostăniță, ce frumușică ești tu! N-ai stofă de vampiriță, de strigoaică sau mai știu eu ce! Iote ce codițe aurii ai în vânt, ca Sandy Bell!
    Eu-s ca halouinul în fiecare zi…adică sunt de groază, pe bune! :))

     
  10. Drugwash

    Octombrie 31, 2013 at 1:43 pm

    Ptiu, ptiu, să nu-ţi fie de deochi, frumuşaţă! 😆

     
    • Scorpio

      Octombrie 31, 2013 at 1:58 pm

      Asa, ca stii ce ma deochi? pffff :))))

       
      • Drugwash

        Octombrie 31, 2013 at 3:01 pm

        Da’ şi io-s periculos… De-aia port ochelarii ăştia, să protejez lumea, că laserele mele au o putere de penetrare… mamă-mamă! 😛 😆

         
  11. Marian S

    Octombrie 31, 2013 at 6:21 pm

    Eu mă duc pe la ora 19 să plătesc întreţinerea pe două luni.
    După aceea am şoc şi groază la discreţie: doar mă uit în portofel.

    Deh, ce să vă fac dacă voi nu puteţi să aveţi halouineală ca mine, ai??? :mrgreen:

     
    • Scorpio

      Octombrie 31, 2013 at 6:56 pm

      O am si eu, stai linistit…

       
  12. Andrei

    Octombrie 31, 2013 at 9:20 pm

    Si frumos draga scorchie! Tare frumusica iesti mai scorchiuta mai! Ai vazut, am banuit io cand iti spuneam „Ochi frumosi” Si zasi, n-am avut dreptati ? Io zac ca da, mai scorchiuta! Si …La mult ani mai fata frumoasa hai!

     
    • Scorpio

      Noiembrie 2, 2013 at 1:04 pm

      Pai da…macar ochii.. :))))

       
  13. Hapi

    Noiembrie 1, 2013 at 11:04 pm

    Esti o scorpie frumoasa. Chiar ti-ar „sede” bine asa roscata. Scolarita obraznica macar de halloween

     
    • Scorpio

      Noiembrie 2, 2013 at 1:05 pm

      Am fost roscata, dar ma enerva ca trebuia sa ma vopsesc mereu. :))) De fapt, am fost si rosie, verde, albastra…. :))))

       
  14. Vienela

    Noiembrie 2, 2013 at 12:54 pm

    Am vrut anul trecut sa ma halouinesc, dar mi-a dat planurile peste cap Mihai, cu o raceala aparuta din senin, asa ca mi-am incuiat matura in debara, am facut un ceai si am stat tolanita pe canapea, cu ochii in televizor, invidioasa pe copil, care se vopsise pe fata si plecase intr-un club de rockeri (sa cauti pe blogul meu „Erai cam incercanat”). :))))

     
    • Scorpio

      Noiembrie 2, 2013 at 1:06 pm

      MI se pare ca am citit, dar mai trec odata…

       
  15. dagatha

    Noiembrie 2, 2013 at 8:07 pm

    noi da!
    Oricum, se pare că te-ai simțit bine în…pielea ta 😆 Nice pics! 😉

     

au urcat o treapta

 
