RSS

Duzina de cuvinte-Amenda

21 Sep

Șapte muze fecundează miniatural, article-2065107-02977857000005dc-854-306x423
aparatul de la vamă care pare ireal.
De acolo după ore, ar cam trebui să iasă,
vameșul cu geanta plină și să plece către casă.

Însă apare c-o mașină mai bengoasă,o nomadă,
dată mai cam peste tot cu prea multă pomadă.
Și mașina-i este plină de ,,căcaturi și chiloți”,
vameșul are opinii și-o chestionează-n zloți.

Scărpinându-se puțin în doimea mijlocie,
domnișoara nu-nțelege că ce ,,duce” e prostie,
vrea acasă și pe loc, acum..necondiționat,
cum s-aștepte să plătească la vamă, la aparat?

Stă ca pe ghimpi, ca pe ac, ca pe foc,
însă-i vine o idee și-o aplică acum pe loc.
Și zâmbește, se-arcuiește, se îndeasă,se înfoaie,
Ioc!…Vameșul nu are ochi pentru ale ei ţâțoaie.

Ba grăbindu-se să plece către casă
și având și geantă ,,plină” și cam grasă,
o întreabă: Vrei acum pe loc sau mai târziu?
Ce? Amenda…ca să știu când să o scriu!

Au scris psi ,anacondeleAdrianacarmen pricopcitaveroversVeroVienela 2Vienelaoglinda lui erisedAdrianaalma naheIoanavantdetoamnaresursecreative

 

Etichete: , ,

26 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Amenda

  1. Adriana

    Septembrie 21, 2013 at 9:36 am

    …ne păcăleşti, Scorpio? Amendă! Vezi, ce spuneam? Azi ne distrăm în familie!

     
    • Scorpio

      Septembrie 21, 2013 at 11:08 am

      Adriana :))) dar ce voiai? Da, trebuie sa ne distram.

       
  2. vavaly

    Septembrie 21, 2013 at 9:38 am

    devin bietii oameni indiferenti la atata navala de nuri pe toate drumurile. si bine fac. o poezie de sambata, hazlie si placuta.

     
    • Scorpio

      Septembrie 21, 2013 at 11:08 am

      Cred ca geanta era mai importanta decat nurii tipei. :)))

       
  3. incaunipocrit

    Septembrie 21, 2013 at 9:41 am

    Reblogged this on The International Blogspaper.

     
  4. psi

    Septembrie 21, 2013 at 10:17 am

    frumoasă întoarcerea de condei către final…

     
  5. Drugwash

    Septembrie 21, 2013 at 12:40 pm

    Ay, ay, ay, ce ghinion pe sărmana tanti să nimerească un vameş… gay! 😆

    Huguleţ de week-end! 😉

     
    • Scorpio

      Septembrie 21, 2013 at 1:36 pm

      Dragos, week frumos si tie.

       
  6. mihaela

    Septembrie 21, 2013 at 1:08 pm

    Ei amenda la vama, acolo se merge pe cotizatie, ca si vamesul e om si are nevoie de o casuta, o masinuta 😛

     
  7. Gabriela

    Septembrie 21, 2013 at 3:12 pm

    haioasa poezie. Deci vameșul nu a fost impresionat de dotările domnișoarei și avea un obiectiv precis:să scrie amenda. Era un bun scriitor.

     
  8. alma nahe

    Septembrie 21, 2013 at 5:44 pm

    Buuuun! Ce avem noi aici? …Un vameş co-rect!

     
    • Gabriela

      Septembrie 21, 2013 at 5:54 pm

      Poate unul care făcea exces de zel.

       
      • alma nahe

        Septembrie 21, 2013 at 6:06 pm

        Merge! Că şi gagica avea exces! De zer! 😆

         
  9. Hapi

    Septembrie 21, 2013 at 8:25 pm

    Mi-ai furat un zambet . Si n-aveam azi….

     
    • Scorpio

      Septembrie 21, 2013 at 9:23 pm

      Eu va ofer voua si la randul meu fur si eu de la altii…

       
  10. greenleaffy

    Septembrie 21, 2013 at 8:46 pm

    M-a amuzat poezioara ta, Scorpio.

     
    • Scorpio

      Septembrie 21, 2013 at 9:23 pm

      Ma bucur mult ca ti-a placut.

       
  11. Carmen Pricop

    Septembrie 21, 2013 at 11:19 pm

    Deci amendă în natură pare că n-a acceptat
    vameşul cu geanta grasă. N-a căzut el în păcat
    fiindcă ştiţi că ni se spune: „Tot păţitu-i priceput.”
    Cu o lună înainte să se-abţină n-a putut
    şi, distrat, uitând de lume, prins în braţele plăcerii,
    a rămas cu geanta goală. Mai târziu, în faptul serii,
    când s-a furişat în casă fără şpaga de diurnă
    soţia a înţeles şi ar fi sfârşit în urnă,
    ars în focul cel aprins de mânia ei subită
    de nevastă înşelată şi rămasă neplătită.

     
  12. Andrei

    Septembrie 22, 2013 at 12:00 am

    In povestea ta – cat se poate de contemporana-s-a intalnit „Tusea” cu”Junghiul”!…
    …A 8-a muza ce zici ca face?

     
  13. cita

    Septembrie 22, 2013 at 5:04 am

    Super inspirata! Ai si mesaj! 🙂 Mi-a placut!
    Vezi ca m-ai pus si pe mine in lista si nu sunt! M-am inscris in tabel din eroare, dar … s-a rezolvat!
    Eu mi-am zis ca duzina e misiune imposibila sambata asta insa vad ca ati fost foarte inspirate! Bravo!

     
  14. Ioana

    Septembrie 22, 2013 at 12:16 pm

    O lume interesantă, nu? :))

     
  15. Gabriela Cimpoca

    Septembrie 22, 2013 at 6:49 pm

    Intotdeauna mi-a placut cum ti-ai ales ilustratia pentru articolele tale. Nici cea de azi nu face exceptie. Inteleg ca duduia a inhatat amenda, dar macar a incercat, nu-i asa? 🙂

     
  16. Cuvânta

    Septembrie 22, 2013 at 8:26 pm

    :)))
    Nu esti normala! Sa nu indraznesti sa devii normala!

     

au urcat o treapta

 
