RSS

Haină de toamnă

19 Sep

A venit toamna….acoperă-mi inima cu ceva…. cinci
Să nu mai simt, să nu mai văd, să nu mai doară.
Astenie? O fi! Toamna vine la pachet cu de toate…depresii, astenie, frig, ploaie, plus multe sentimente contradictorii.
Mi-e frig, mi-e dor, mă simt singură și plâng.
Plâng pentru că mi-e dor, mă simt singură și neînțeleasă. Până nici eu nu mă înțeleg.
De fapt, mă înțeleg, dar nu pot striga, urla….
Am obosit! Am obosit să simt mereu același lucru, să îl intuiesc și să fie negat.
Mi-ar fi plăcut să nu mă nasc cu aceste ,,premoniţii” ale mele, care din păcate nu m-au înșelat niciodată.
De multe ori mă fac că nu le bag în seamă, tocmai ca să încerc să merg mai departe și să neg evidentul.
Frumos este să lupți, dar doar atunci când ai pentru ce, să simți asta și să ai pentru cine.
Sunt un trandafir crescut în sălbăticie, mângâiat doar razele soarelui și sărutat doar de adierea vântului.
Dacă nu mă mai luminează soarele și nu mă mai sărută vântul…încet, încet mă ofilesc și mor.
Trandafirii, chiar dacă sunt plin de spini, cine vrea să îi culeagă,  poate ajunge la gingășia florii. Dacă ştie cum!
A venit toamna…mie nu mi-a plăcut niciodată.Îmi aduce aminte mereu de cioburile sfărâmate ale sufletului meu.

 
21 comentarii

Scris de pe Septembrie 19, 2013 în De-ale mele...personale

 

Etichete: , , ,

21 de răspunsuri la „Haină de toamnă

  1. vienela

    Septembrie 19, 2013 at 10:54 am

    Cerul innorat, ploile reci si gandurile negre nu fac casa buna, dar vin de obicei la pachet. Eu ma bag in carti vesele si nu mai ies de acolo atunci cand simt ca totul este cenusiu.

     
    • Scorpio

      Septembrie 21, 2013 at 11:03 am

      Indiferent in ce ,,ma bag” nu ajuta.

       
  2. vavaly

    Septembrie 19, 2013 at 11:21 am

    Incearca sa vezi toamna ca pe un nou inceput.sa porti culori vessels, as zambesti in ciuda cioburilor. Intotdeauna e cineva care are nevoie de tine. Cand ajuti uiti de propriile neguri. Toamna e plina de culori. Merita vazuta.

     
    • Scorpio

      Septembrie 21, 2013 at 11:04 am

      Repet, nu imi place toamna. 🙂

       
  3. Drugwash

    Septembrie 19, 2013 at 12:18 pm

    Nu vin cu bla-bla-uri ci doar cu un huguleţ de îmbărbătare. Aşadar… huguleţ! 😉

     
  4. racoltapetru6

    Septembrie 19, 2013 at 12:34 pm

    Premonițiile tale sunt un dar… și un blestem. Nu-ți spun ele oare că urmează să vină iarna cea curată, cu sunete de clopoței și lumini multicolore? Închide ochii și ai să le pre-vezi! 🙂

     
    • Scorpio

      Septembrie 21, 2013 at 11:04 am

      Da…si una si alta. Si nu imi spun nimic bun.

       
  5. Dana Lalici

    Septembrie 19, 2013 at 12:41 pm

    Toamna e numai o etapa…capul sus, draga mea…

     
  6. psi

    Septembrie 19, 2013 at 1:10 pm

    mi- ciudă numai pentru că odată, demult, ţi-am spus ceva ce se adevereşte acum. şi mă doare că am avut dreptate. aş fi vrut să greşesc… 😦

     
    • Scorpio

      Septembrie 21, 2013 at 11:05 am

      Eu vreau sa gresesc…cat as vrea….

       
  7. filedinpoveste

    Septembrie 19, 2013 at 5:18 pm

    La mine a venit toamna cu de toate: depresii, astenie, frig, ploaie,sentimente contradictorii şi miros de fructe.

     
    • Scorpio

      Septembrie 21, 2013 at 11:06 am

      Mi-am cumparat struguri, sa ii miros…poate simt si eu ceva…de toamna. :)))

       
  8. Andrei

    Septembrie 19, 2013 at 9:43 pm

    …Te citesc cu placere,dar constat ca prea mult te gandesti la lucruri cenusii ! Pana la urma,cred eu, nu merita sa-ti pui un sac in cap pt.ca sa siimulezi intunericul.Soarele exista oricum,important este sa te bucuri de el.Cat despre trandafir…este cea mai frumoasa floare care inteapa.Daca nu stii cum sa o culegi. Ar semana oarecum cu scorpionul….

     
    • Scorpio

      Septembrie 21, 2013 at 11:06 am

      Din cenusa am renascut mereu, Andrei…deci cam am legatura cu ea. :))

       
  9. Adriana

    Septembrie 19, 2013 at 10:05 pm

    Cand eram in aceasta stare ca tine acum, si nu tinea de anotimp, mă durea si o vorba de imbarbatare. Ce ştiu ei?, îmi spuneam şi tot ca mine făceam, nu luam in seama nimic din ce primeam. Vroiam ce credeam eu atunci că vreau. Un an si jumatate a durat totul şi Dumnezeu mi-a dat ce a stiut el că am nevoie, asta asa drept concluzie. Acum, uitandu-mă in spate regret că m-am instrainat de lucrurile importante, dar nu neg că m-au gasit pregatita pentru o fericire completa…de la un scorpion primita. Sper să primesti ce ti-e bine…

     
    • Scorpio

      Septembrie 21, 2013 at 11:07 am

      Pentru prima oara, am nevoie de cuvinte de imbarbatare, eu care nu acceptam asa ceva.

       
  10. Cuvânta

    Septembrie 20, 2013 at 10:53 am

    Eu toamna parca renasc. Vara ma sufoca si gasesc placuta revenirea temparaturilor normale.

     
    • Scorpio

      Septembrie 21, 2013 at 11:07 am

      Eu toamna fac orice altceva, numai sa renasc nu.

       
  11. Gabriela

    Septembrie 21, 2013 at 3:16 pm

    Nostalgii de toamnă. Dezgolindu-se de frunze, toamna ne invită să facem la fel și să scoatem la iveală tot ce am adunat în adâncul sufletului.

     

au urcat o treapta

 
