RSS

Duzina de cuvinte- Maimuţu hoţ

13 Sep

Maimuţu columbian era furios, maimuta-hoata_1375623251
că zace în pușcărie din cauza unui iepure fricos,
ce l-a văzut în tramvai furând un șurub,
dosindu-l undeva, pe dedesubt.

Verdict? Furt, strigă iepuroiul.
E o iluzie, se apără maimuţoiul,
nu e o crimă să iau un șurub,
îl dau la schimb, în locul unui pup.

Având o doxă, mult sub așteptări
iepurele făcu ochii mari.
Adică o infracțiune?
Vrei o maimuță columbiană, prin înșelăciune?

Maimuţu își trase peste ochi o palmă
,,ce mă fac eu cu asta, mamă”?
Lasă-mă frate, cu doza ta de prostie,
Rămân să fac haiku aici în pușcărie.

Iar când eu o să ies, maimuța mea m-așteaptă,
să-i dau șurubul ca să-l pună în loc de o supapă!

Au scris VienelaCuvantapsialmanahedamadecarooglinda lui erisedtotAdrianaSoniaVienela Haikufile din povesteanacondeledagathaDictatura Justitieicarmen pricopcita

 

Etichete: , ,

37 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Maimuţu hoţ

  1. Cuvânta

    Septembrie 13, 2013 at 10:08 pm

    Cum pana mea reusesti sa faci haz de necaz, nu stiu! Am ras binisor :))

     
    • Scorpio

      Septembrie 13, 2013 at 10:09 pm

      :)) In viata asa am trecut mereu mai departe, facand haz de necaz. E mai usor!

       
  2. vienela

    Septembrie 13, 2013 at 10:18 pm

    Nu e o crima sa iei un surub, insa imi amintesc de cate ori invatatoarea ne-a spus ca cine fura azi un ou, maine fura un bou. Era parte din repertoriul educatiei comuniste, cand de fapt tot poporul pleca de la serviciu cu un surub in buzunar. Cred ca am divagat… Asa sunt eu, cand imi vine o idee, nu ma pot abtine… 🙂

     
    • Scorpio

      Septembrie 13, 2013 at 10:28 pm

      Poate maine, maimutzu vine cu un bou cadou pentru maimutza… mai stii? :)))

       
  3. Adriana

    Septembrie 13, 2013 at 10:20 pm

    Scorpionul tot scorpion. Pot să te felicit din toata inima? Mi-a mers la suflet. Şi clar, ar trebui sa ma intorc şi eu spre scrieri mai amuzante. Fain…

     
  4. Andrei

    Septembrie 13, 2013 at 11:39 pm

    Surub in loc de supapa!…pai nu se sparge?! Ce ti-e si cu gusturile!….Ori ma intreb ca iepuroiul?!

     
    • Scorpio

      Septembrie 14, 2013 at 7:00 pm

      Nu se sparge…. ehhh. :)))

       
  5. Sonia

    Septembrie 14, 2013 at 12:02 am

    M-am gândit în toate felurile la cele 12 cuvinte. Dar în niciun caz la unul care să mă facă să zâmbesc. Uite că tu ai reușit asta! Mulțumesc.

     
    • Scorpio

      Septembrie 14, 2013 at 6:51 pm

      Pai mi se spune ca sunt prea serioasa… :))))

       
  6. Drugwash

    Septembrie 14, 2013 at 12:05 am

    Şi cînd o ieşi maimuţu’ din pîrnă, să vezi ce cravată columbiană îi face lu’ iepuraşu’. Parol! 😆

     
    • alma nahe

      Septembrie 14, 2013 at 1:57 am

      Să nu i-o ruleze! Că în (a)rest, maimuţu’ cred că voia nu să pupe epurele, ci să îl alerge imaginar, ca fiind doi. Doi epure …si muove…pe o pânză de păianjen, şi fiindcă nu, nu se…

       
      • Drugwash

        Septembrie 14, 2013 at 2:12 am

        Şi nu uita: cheia acţiunii e… şurubul. 😎 Oh, screw that! 😆

         
        • alma nahe

          Septembrie 14, 2013 at 2:14 am

          Nu şurubelul? Uofff! Tre’ să-mi schimb poziţia!

           
          • Drugwash

            Septembrie 14, 2013 at 2:15 am

            Mhm… 🙄

             
          • alma nahe

            Septembrie 14, 2013 at 2:17 am

            Ca să nu mă simt pi uliţă …UOFFFFFFF! 😛

             
          • Drugwash

            Septembrie 14, 2013 at 2:24 am

            Dacă pui şi-o şaibă la mijloc n-o să fii pi uliţă… da’ mi-e că-i razi filetu’! 😆

             
          • alma nahe

            Septembrie 14, 2013 at 2:26 am

            Lasă, n-ai tu grijă de învârtita me, iepure! 😆

             
          • Drugwash

            Septembrie 14, 2013 at 2:28 am

            D’apoi aia mi-era şi ultima! 😆

             
          • alma nahe

            Septembrie 14, 2013 at 2:50 am

            Na, c-acuma am şi pus-o. În scenă!

             
          • Drugwash

            Septembrie 14, 2013 at 2:53 am

            Învîrtita cu public…? Nţ, nţ, nţ… n-aş fi crezut! 😛

             
    • Scorpio

      Septembrie 14, 2013 at 7:02 pm

      :))))

       
  7. filedinpoveste

    Septembrie 14, 2013 at 10:09 am

    Aici am găsit pastila de râs. Haide că acum pot să spun că m-am trezit! Mi-au plăcut maimuţu şi iepuroiul

     
  8. mihaela

    Septembrie 14, 2013 at 11:06 am

    N-as fi crezut ca poate iesi ceva vesel din cuvintele alea, ar cam trebui sa imi recalibrez un pic gandurile, ca nu e a buna sa fii mereu serios 🙂

     
    • Scorpio

      Septembrie 14, 2013 at 7:03 pm

      Ei cum sa nu? Cand esti prea serios, mai trebuie.

       
  9. dictaturajustitiei

    Septembrie 14, 2013 at 1:01 pm

    Astăzi ai un altfel de umor , detașat de tine și de viața ta personală.Să fie datorită șurubelului ? 😆

     
    • dagatha

      Septembrie 14, 2013 at 1:44 pm

      😆
      Comentariu pe măsura postării! 😆
      hai că am râs!

       
    • Scorpio

      Septembrie 14, 2013 at 6:50 pm

      Sincera sa fiu,astept si eu un surub de la maimutz. :)))

       
  10. Carmen Pricop

    Septembrie 14, 2013 at 7:22 pm

    Mai că-l invidiez pe maimuţ că a găsit un loc în care n-are parte de prostie, dar nu cred că l-aş însoţi… :))

     
  11. psi

    Septembrie 14, 2013 at 8:44 pm

    că l-ai scris pe maimuţ, e de vină inspiraţia, da şi poza… găst-ai una potrivită! parcă îl şi văd… 😀

     

au urcat o treapta

 
