RSS

Rămâi cu bine

10 Sep

După aproape un an în care am trimis sms-uri în van, astăzi…după ce am urat la mulți ani și am spus că mă a3je2[1]opresc și îi respect decizia, am primit pentru prima dată un răspuns:,, Mersi, mă bucur că ai înțeles și eu am înțeles că suntem două persoane diferite cu valori de viață diferite și este mai bine să mergem fiecare pe drumul ei.Succes!”
Știam asta, simțeam asta…și poate (nu știu) după mai bine de 30 de ani de prietenie, era inevitabil.Din cauza mea, din cauza ei, din cauza țării care a adoptat-o și în care s-a simțit mereu marginalizată, din cauza oamenilor care nu o integrau.
Știam asta din momentul în care voia să îmi controleze viața și să trăiască prin ea, pentru că viața ei nu era una fericită.
Da draga mea prietenă, știam că suntem două persoane diferite și cu valori de viață diferite….numai că diferența între mine și tine este că eu chiar cred în valori și nu judec oamenii din fața mea după aparențe sau acțiunile pe care le fac, pentru că sunt proprii lor stăpâni și mai mult decât atât, încă știu să mă bucur de viață…de viața mea, nu a altora și nu am uitat să iubesc tot ce mă înconjoară, inclusiv pe mine.
La mulți ani, fosta mea prietenă…să fii sănătoasă și să găsești în final ceea ce te face fericită și împlinită.Eu o să mă opresc aici cu tot, îți respect decizia de a tace, sper să fii bine de acum încolo și să ai parte de prieteni așa cum ți-i dorești.
Rămâi cu bine!

-Capitol încheiat-

 
30 comentarii

Scris de pe Septembrie 10, 2013 în De-ale mele...personale

 

Etichete: , ,

30 de răspunsuri la „Rămâi cu bine

  1. Hapi

    Septembrie 10, 2013 at 10:33 am

    Am si eu un capitol incheiat. O chema…Aura 🙂
    Era o fiinta buna, draga mie- dar care nici macar n.a mai catadicsit sa-mi raspunda la vreun mail.
    Chiar daca ar fi facut asta pentru c-am suparat-o cu ceva…as fi vrut sa stiu
    Acum nu mai vreau. Nu ma mai intereseaza.Unii oameni raman in viata noastra exact atat cat sa ne invete anumite lectii.

     
    • Scorpio

      Septembrie 10, 2013 at 10:38 am

      Hapi…azi mi-a curs o lacrima. Dar doar pentru ca nu a inteles nimic.Stiu ca este un om bun, dar nu pentru mine.Voi ramane mereu recunoscatoare pentru ce a facut pentru mine in Austria, dar atat!

       
  2. Adriana

    Septembrie 10, 2013 at 10:37 am

    Oamenii se schimbă, iar unora nu le plac schimbările. Am rămas de multe ori singură pe drumul meu, dar cred că am ieşit şi din drumul altora. Simţi asta! Asta e! Mergem cu toţii mai departe!

     
    • Scorpio

      Septembrie 10, 2013 at 10:39 am

      Adriana, da…oamenii se schimba si se inraiesc dupa altii din jurul lor, uitand cum au fost odata. Asa este.

       
  3. psi

    Septembrie 10, 2013 at 10:43 am

    eu spun că fiecare prietenie este o lecţie de viaţă în care mai învăţăm ceva. de aceea sunt sigură că lecţia pe care o închizi acum, capitolul acesta te-a mai învăţat ceva despre tine, despre celălalt. şi îţi va folosi.
    fii fericită şi zâmbeşte pentru că ai avut atâţia ani un om alături căruia i-ai dat din timpul şi inima ta.

     
    • Scorpio

      Septembrie 10, 2013 at 10:46 am

      Da…am zambit…stiu ca odata eram cele mai bune…. Odata!

       
  4. Cuvânta

    Septembrie 10, 2013 at 10:47 am

    Cred ca e un fel de copil care a crescut si se indeparteaza de mama. Cred. Oricum eu am de gand s-o sufoc pe fiica-mea si sa aiba nevoie de mine toata viata. Sau mai bine nu. Mai bine stau pe langa ea in caz de nevoie. Dar cel mai bine sa o las pe ea sa aiba un cuvant de spus, eu dorindu-mi doar sa fim amandoua fericite.

     
    • Scorpio

      Septembrie 10, 2013 at 10:49 am

      🙂 Cuvanta…nu am inteles…

       
      • Cuvânta

        Septembrie 10, 2013 at 12:06 pm

        Intr-un cuvant (sau o cuvanta) mai bine nu te amarasti. Poate amica a simtit nevoia sa se desprinda de sub autoritatea ta (spui in text ca nu prea avea prieteni), chiar cu riscul de a te pierde.
        Si in plus cred ca ai oameni mai importanti la care sa te gandesti, pt ca sangele apa nu se face.

         
        • Scorpio

          Septembrie 10, 2013 at 12:29 pm

          Nu! Eu am simtit nevoia sa ma desprin de sub ,,autoritatea” ei…si a deranjat-o.

           
  5. vienela

    Septembrie 10, 2013 at 10:52 am

    Parca ai fi vorbit despre prietena mea, cea care a ales sa rupa totul dupa mai mult de 30 de ani de prietenie, tot din cauza ca nu am lasat-o sa imi impuna valorile ei. I-am dedicat si eu un articol anul trecut. Acum l-as scrie cu totul altfel, dar nu mai are sens. ;0

     
    • Scorpio

      Septembrie 10, 2013 at 10:58 am

      Vienela, imi va ramane draga sufletului meu, trecand peste dezamagire. Nu voi vorbi despre ce a facut sau nu…nu sunt genul sa ma razbun improscand cu noroi, chiar daca am dreptate. Dar este un capitol incheiat, din punctul ei de vedere si ii voi respecta decizia.

       
  6. Dana Lalici

    Septembrie 10, 2013 at 12:04 pm

    In situatii similare eu m-am intrebat daca prietenia a fost adevarata sau a fost una de conjunctura…Inca nu stiu sa dau un raspuns…

     
    • Scorpio

      Septembrie 10, 2013 at 12:30 pm

      Dana, a fost una adevarata, pana cand mi-am dat seama ca vrea sa imi controleze prea mult viata si i-am spus-o. A luat-o prea personal si m-a jignit.

       
  7. monicas10

    Septembrie 10, 2013 at 2:00 pm

    Cred că m-ai ajutat să dezleg un mister… 🙂
    Singura prietenă pe care o mai am din copilărie are aceleaşi valori de familie ca şi mine. Poate că acest sistem de valori comun face ca o relaţie să aibă continuitate. Dar e doar un început!
    În opinia mea ar trebui să treci repede peste această „uşă închisă”. Ai învăţat cu ce fel de oameni te poţi însoţi. Apoi mai vin şi altele… plăceri comune, hobby-uri, etc. 😉
    Uite ceva fain:

     
  8. Andrei

    Septembrie 10, 2013 at 2:27 pm

    …”Don’t worry, be happy!” Tu sa fii sanatoasa!…

     
  9. Andreotti

    Septembrie 10, 2013 at 2:41 pm

    E tare trist și firește că doare, Scorpiuța mea dragă!
    După ce treci peste tristețe, încearcă să privești partea bună a lucrurilor. Ai luat o hotărâre. Poate că acum nu pare așa de bună dar în timp, probabil că, lucrurile ar fi degenerat. Poate că prietenia s-ar fi sfârșit în termeni nu foarte agreabili…lucurile mocnite și nespuse la timpul lor, ard și pârjolesc tot în calea lor.
    Rămâi cu lucrurile bune, cu amintirile frumoase și cu lecția prieteniei învățată. Vor mai fi oameni care vor intra și care vor ieși din viețile noastre, așa cum și noi, la rândul nostru, o facem.
    Dar, odată cu fiecare ușă închisă, o alta se deschide!

    Ai grijă de tine! 🙂

     
    • Scorpio

      Septembrie 13, 2013 at 8:02 pm

      Am…ai si tu grija de tine. Pup.

       
  10. Sonia

    Septembrie 10, 2013 at 10:14 pm

    Când se închide o ușă, poate se deschide o fereastră. Cine știe?

     
    • Scorpio

      Septembrie 13, 2013 at 8:03 pm

      Greu leg o prietenie, dar si cand este sa fie, ramane peste ani. De ferestre deschise, nu stiu daca mai am timp.

       
  11. Ioana

    Septembrie 11, 2013 at 1:25 pm

    Mereu imi pare rau dupa o relatie lunga,cu bune si cu rele…dar cum ai zis:stii ca e om bun,dar nu pentru tine!Mereu exista o noua introducere pentru alta poveste!Doare,sigur…insa nu ne putem opune la nesfarsit inevitabilului!
    Prima data pe aici!Revin 🙂

     
    • Scorpio

      Septembrie 13, 2013 at 8:38 pm

      Bine ai venit ioana.Era inevitabil, da.

       
  12. cita

    Septembrie 11, 2013 at 4:49 pm

    Foarte penibila situatie. Si daca nu vrei… tot te simti ranit!
    Eu chiar m-am simtit prost fara sa va cunosc!
    Imi pare rau pentru tine, pentru nesansa de a iti iesi in cale o asa persoana!
    In primul rand, nu stiu la ce valori se refera… dar un om cu un sistem de referinta a valorilor nu se comporta asa! Chiar daca nu vrei sa mai ai o relatie apropiata… poti ramane amic, cunostinta… in termeni civilizati, fara sa ranesti!
    Incearca sa nu te mai gandesti… daca poti! Eu nu as putea si as fi foarte jignita! Sunt alaturi!

     
    • Scorpio

      Septembrie 13, 2013 at 8:39 pm

      Cita, m-am gandit ca asa a fost sa fie. Poate mai bine.

       
  13. cita

    Septembrie 11, 2013 at 4:51 pm

    si sunt de acord cu ce spune psi, bucura-te caci nu stii de ce te-a scapat Dumnezeu!

     
  14. Ethos

    Septembrie 11, 2013 at 6:05 pm

    Deci chestiile ăstea se întâmplă și între fete? 🙂

     
  15. silavaracald

    Septembrie 14, 2013 at 9:13 am

    Bine ca m-am dumirit in sfarsit. Aveam asa un nor pe suflet inchipuindu-mi ca altcineva e sursa remarcelor tale amare din ultimul timp.
    Prietenia e mai greu de intretinut decat iubirea cred… In iubire mai umple lacunele de comunicare atractia fizica; in prietenie, daca sufletele „divorteaza”, nu mai e nimic care sa le lege.

     

au urcat o treapta

 
