RSS

Psiluneli- Puritatea în iubire

08 Sep

Aveam 16 ani și el la fel.Era cel mai frumos băiat din clasă, înalt, șaten cu niște ochi de un albastru ca oțelul.
Avea multe admiratoare din afara clasei, iar printre cele din clasă, pe majoritatea.Printre care și eu.
Nu știu dacă eram genul lui, însă îl surprindeam câteodată cum mă privește, iar în momentul în care vedea că l-am văzut, își lua masca de băiat dur.
Eram topită după el, eram îndrăgostită…și nu îl atinsesem decât cu privirea.
Nu știu ce s-a întâmplat, dar pur și simplu am început să relaționăm…O vorba, un salut…apoi în același cerc de amici colegi, un condus acasă….discuții.
Ziua în care am primit un desen de la el, făcut de el a fost de neuitat. Atunci mi-am dat seama că nu îi sunt indiferentă.
Totuși, în ochii lui vedeam tristețe, mi se părea misterios și neînțeles, era retras, nu prea socializa nici cu băieții.
Discutam mult cu el cam despre orice și misterul pe care îl emana prin toți porii, mă incita mai mult.
Mi-a cerut prietenia într-o zi în care eram doar noi doi, fără amicii din dotare…dar am simțit că nu era prea convins.
Însă faptul că am ,,invins” în fața altei frumuseți care îl dorea, m-a făcut să uit ce simt și văd.
Știu doar că a fost primul băiat pe care l-am iubit, dar o iubire din aceea adolescentină, cu foc, cu fluturi, cu topeala doar din priviri, cu nesomn și nemâncat de dor, până îl vedeam a doua zi.
Am fost prieteni șase luni, însă între noi nu a existat decât țineri de mână, timide și stângace.Nici un sărut, nici o mângâiere, nici vreo petrecere împreună.
A fost o iubire platonică, dar pură….și s-a terminat la fel de ciudat cum a început….prin fuga lui la propriu de lângă mine și o propoziție ,,ești prea bună pentru mine….uită-mă” .
Am suferit enorm…simțeam că mor doar când îl vedeam…însă făcea în așa fel încât să nu ne întâlnim față în față.
Nu am înțeles niciodată ce s-a întâmplat de fapt, ce a fost între noi…dar nici nu l-am uitat vreodată pe băiatul pe care l-am iubit atât de pur și de platonic.
M-am gândit de multe ori ce s-a întâmplat cu el și pe ce drum a apucat viața lui.

Au scris Psi VienelaCuvantacitaVeroanacondeleAdrianalili3d

 

Etichete: ,

26 de răspunsuri la „Psiluneli- Puritatea în iubire

  1. Adriana

    Septembrie 8, 2013 at 10:07 pm

    Culmea, dacă mă gândesc la „iubirea ” mea platonică de atunci…nu văd puritate doar prin lipsa gesturilor, a acţiunilor sau a altor lucruri consumabile. Faptul că nu mi s-a raspuns la fel mi-a intinat oarecum iubirea. Eşti prea bună …clar…

     
  2. Drugwash

    Septembrie 9, 2013 at 4:29 am

    Ah, ale tinereţii valuri… 🙄

    Apropo… ţi-am decodat mesajul din oracol. 😎 Înţeleg că ai făcut rusă şi germană, liebe… Frau? 🙂

     
    • Scorpio

      Septembrie 9, 2013 at 12:04 pm

      Dragos, vorbesc si germana.

       
      • Scorpio

        Septembrie 9, 2013 at 2:36 pm

        Aa…mesajul era scris in perioada cand prindeam la tv, bulgarii …nimeni nu intelegea ce scriem… :)))

         
        • Drugwash

          Septembrie 9, 2013 at 2:46 pm

          Aha, acum înţeleg! 🙂
          N-au prea fost respectate regulile şi alfabetul (a scris V în loc de B, R în loc de P şi P în loc de П) dar în afară de vreo două cuvinte am priceput tot. 😉 Vrei să-ţi arăt? 🙄

           
          • Scorpio

            Septembrie 9, 2013 at 2:51 pm

            Ia sa vedem :))))

             
          • Drugwash

            Septembrie 9, 2013 at 3:49 pm

            Iată! 😈

             
  3. racoltapetru6

    Septembrie 9, 2013 at 7:23 am

    Adesea ne place să „cucerim” pe cineva doar pentru că are un statut de vedetă printre cei din jur. Pe de altă parte, dacă și el ți-a spus că ești prea bună pentru el, înseamnă că așa era! 🙂

     
  4. Cuvânta

    Septembrie 9, 2013 at 9:57 am

    Eu l-as cauta. Ii stii numele, nu poate fi asa greu. Poate daca il revezi cu mintea de azi vei intelege ce nu ai inteles vreodata 😀

     
    • Scorpio

      Septembrie 9, 2013 at 2:36 pm

      Cuvanta, nu…prefer sa imi ramana in minte ca baiatul frumos si ,,misterios” .

       
  5. Scorpio

    Septembrie 9, 2013 at 4:11 pm

    Dragos, esti tare! Doar ca este ,,amabilitatea dovedita”…in rest…Un bun decodificator!! :)))

     
    • Drugwash

      Septembrie 9, 2013 at 4:16 pm

      Mă miram eu ce să caute „demodată” acolo, da’ dacă scrisu’ nu era chiar perfect, am dat la ghici. Mulţumesc de compliment, am să-l trec în CV, poate primesc un post la SRI. 😆

       
      • Scorpio

        Septembrie 9, 2013 at 4:20 pm

        :)))))))))))))))

         
        • Drugwash

          Septembrie 9, 2013 at 4:29 pm

          006,99999999999999 mă văd! 😎

           
          • Scorpio

            Septembrie 9, 2013 at 9:01 pm

            aici 007 :))

             
          • Drugwash

            Septembrie 9, 2013 at 9:15 pm

            Păi de ce crezi că mie mi-a dat cu virgulă? Că doar sînt un gentleman, ce… 🙄 😆

             
  6. Gabriela Cimpoca

    Septembrie 9, 2013 at 6:49 pm

    Cred ca e un dat ca primele iubiri, mereu platonice, nu-i asa?, sa dispara la prima adiere de vant! De cele mai multe ori, inexplicabil. Mi s-a intamplat si mie… Dar ii pastrez o amintire placuta, Doamne, ce copii eram! 🙂

     
    • Scorpio

      Septembrie 9, 2013 at 9:03 pm

      Sa stii ca si eu am ramas cu amintiri placute…acum cativa ani am redeschis jurnalul si am citit tot ce simteam atunci. Atata ,,naivitate” adolescentina… 🙂

       
  7. lili3d

    Septembrie 9, 2013 at 9:33 pm

    O amintire de păstrat…

     
  8. Andrei

    Septembrie 9, 2013 at 10:10 pm

    Cu amintiri din astea te mai cureti de rau!

     
  9. vienela

    Septembrie 10, 2013 at 11:07 am

    Nu stiu daca la mine a fost chiar iubire, mai ales ca a durat foarte putin, insa mi-a ramas in cap ca fiind ceva cu adevarat pur. Nici macar de mana nu m-a tinut, dar au vorbit ochii nostri despre tot ce simteam atunci. Ieri nu mi-a trecut prin cap sa il pomenesc si oricum mare lucru nu mai aveam de spus despre roscatul care m-a facut sa freamat de fericire o scurta perioada si sa visez o lunga perioada ca ne vom revedea.
    Si despre el am scris candva pe blog… 😉

     
  10. Ioana

    Septembrie 11, 2013 at 1:30 pm

    Amintire similara am si eu!Ce vremuri…ce fluturi!
    Numai ca noi ne-am revazut…fiecaruia ii straluceste ochii pentru altcineva…insa tot ciudata a fost revederea…distanta ce-i drept,mai bine ramanea neefectuata :))

     
  11. roxdumitrache

    Septembrie 26, 2013 at 8:18 pm

    Ce frumos suna „mi-a cerut prietenia” ! Oare astazi se mai cere prietenia unei fete? Sa-ti faci curaj sa-i spui unei fete: „Vrei sa fii prietena mea?” si sa astepti cu inima stransa raspunsul, oricare ar fi, ce clipe minunate!

     

au urcat o treapta

 
