RSS

Psiluneli- Plan secund

01 Sep

Stau în fața monitorului și las literele să curgă de pe tastă.Habar nu am ce va ieși, ce voi scrie… 123
Pe fundal aș fi putut avea muzică bună, dar se aude o emisiune ce enervează pe masculii din familia mea și probabil pe încă alte zeci de persoane. În ciuda lor, tind să mă ,,idioţesc”.
Viața mea poate părea banală și totuși nu este.
Ar fi trebuit ca să se așeze pe un făgaș normal, numai că eu nu prea am cunoscut normalul.
Am scăpat de unele și apar altele. Mi le fac eu singură sau există. Clar există!
Până acum nu am avut un plan secund, însă rotițele se învârtesc…trebuie, trebuie, trebuie să rezolv.
Rânjesc (nu, nu zâmbesc)…pentru că din nou am uitat să zâmbesc. Nu mă uit peste umăr înapoi, dar ceva îmi suflă în ceafă și simt că ceva din trecut pare să mă învăluie din nou și nu mai vreau.
Deocamdată mă bâțâi pe scara aia pe care mă tot cățăram.
Tastez cu o singură mână, de fapt cu un deget, pentru că Jami s-a plantat în brațele mele și mă sufocă cu dragostea lui. De când a plecat fiul meu, dă dovadă de o iubire excesivă și cu greu mai pot folosi tastatura și monitorul. Ori stă în fața lui, ori se așează pe tastatură, ori pe mâna mea, ori vine în fața mea și își apropie capul de capul meu, cerând un pup.
Sau…poate simte anumite mişcări ce urmează a fi făcute…. Și ăsta e modul lui să îmi spună….
Un plan secund….un plan ce trebuie încercat, pentru ca totul să fie bine.
O fi bun? Nu o fi? Nu știu…
Adică știu…dar este greu, este trist, este negare….dar nu renunțare. Doar să încerc.

Au scris Psi,  Ioana SogluAdrianacarmen pricopalma naheVienela

 

Etichete: ,

27 de răspunsuri la „Psiluneli- Plan secund

  1. Poteci de dor

    Septembrie 1, 2013 at 10:50 pm

    Ufff…
    Să fie bine, trebuie să fie bine!

     
  2. monicas10

    Septembrie 2, 2013 at 12:17 am

    Plan?!? Ce fel de plan e ăla fără obiectiv?
    Iar de întrebi „ce fel de obiectiv” îţi spun eu unul… Oricare! Oricare te face să zâmbeşti din nou! 😉

     
    • psi

      Septembrie 2, 2013 at 8:23 am

      poate iubire fără argumente, fără aşteptări ci numai dar?
      mi se pare cel mai bun plan, monica. 🙂

       
      • monicas10

        Septembrie 2, 2013 at 3:13 pm

        Da, se poate!
        M-ai făcut să recitesc articolul Psi… Ori mi-s cam bătută-n cap ori în articol scrie doar despre o idee. Aşa am înţeles.
        Iar dacă ăsta-i planul ei, atunci aşa să fie! Şi fără dar sau poate. Iubirea este şi atât.

         
        • Scorpio

          Septembrie 2, 2013 at 4:55 pm

          Este o idee, un plan care a fost de rezerva si pe care sa pare ca il voi pune in aplicare. Nu are legatura cu iubirea.

           
          • monicas10

            Septembrie 2, 2013 at 6:39 pm

            Exact asta am înţeles şi eu din articol, Scorpio! Şi vei avea succes. Sunt sigură de asta. 😉

             
  3. racoltapetru6

    Septembrie 2, 2013 at 8:04 am

    Ceva, ceva tot a ieșit. Și nu e rău deloc! 😉

     
  4. Cuvânta

    Septembrie 2, 2013 at 9:34 am

    Un plan de viata interesant, succes!

     
    • Scorpio

      Septembrie 2, 2013 at 4:56 pm

      Pe termen ,,scurt”…se poate spune si asa. :))

       
  5. alma nahe

    Septembrie 2, 2013 at 11:54 am

    Numa’ nu te călugări! 😉 Eu nu prea îmi mai fac planuri, oricum dau numai peste urzeli,,,

     
    • Scorpio

      Septembrie 2, 2013 at 4:57 pm

      Alma, nu are legatura cu asta, tin prea mult la iubu.. Planuri nu fac nici eu, dar asta chiar era pe acolo pe undeva, de urgenta…ca o ultima solutie.

       
  6. Hapi

    Septembrie 2, 2013 at 2:19 pm

    Of, of, Scorpio, iarasi pe scarita aia care nu se stie unde duce? 😦

     
    • Scorpio

      Septembrie 2, 2013 at 4:58 pm

      Da Hapi, din pacate. Cand e bine la corason…nu e bine in alte parti si tot asa. :)))

       
  7. Carmen Pricop

    Septembrie 2, 2013 at 10:08 pm

    Dacă trebuie încercat, atunci trebuie… Să iasă bine ce-ai plănuit!

     
    • Scorpio

      Septembrie 4, 2013 at 9:45 am

      Pana nu incerc, nu am de unde stii.

       
  8. Andrei

    Septembrie 2, 2013 at 10:18 pm

    Daca „este trist si negare si renuntatare” si daca te-ai gandit la el si iarsi zambind,te-ai gandit ca ar putea fi mai rau (daca nu l-ai incerca ) : de ce nu ? do it!

     
  9. Drugwash

    Septembrie 3, 2013 at 12:25 am

    Mult prea criptic, n-am de ce să mă agăţ ca să pot oferi un eventual sfat. Aşa că-ţi urez de bine şi tac.

     
    • Scorpio

      Septembrie 4, 2013 at 9:46 am

      Dragos , decriptarea e tot pe acolo, dar alambicata. Multumesc, sper sa fie bine. 🙂

       
  10. Adriana

    Septembrie 3, 2013 at 2:43 pm

    De ce trebuie să pendulam in căutari? De ce am senzatia ca trebuie sa renunti la ceva pentru altceva? Poate mă inşel! Eu îţi doresc fericire..completă!

     
    • Scorpio

      Septembrie 4, 2013 at 9:47 am

      Adriana, pentru ca de multe ori nu ai incotro? Si daca exista variante care nu dor atat de rau si nu te fac sa renunti definitiv…merita macar incercate.

       
  11. Silavaracald

    Septembrie 4, 2013 at 5:46 pm

    Greu! De așa ceva m-am ferit o viață întreagă și tot peste așa ceva am dat…
    Baftă măcar ție! 🙂

     
  12. Aliosa

    Septembrie 4, 2013 at 7:51 pm

    @ Buna seara !
    Orice fel de PLAN, chiar si un PLAN SECUND,
    face bine CREIERULUI , adica SANATATII !
    Ca atare, da-i drumul, nu mai sta pe ganduri !
    Cu stima,
    Aliosa.

     
  13. vienela

    Septembrie 10, 2013 at 11:32 am

    Eu nici macar planuri serioase nu prea imi fac. Asa stiu ele sa rada de mine, ca prefer sa ma las purtata de vant si de valuri fara nici un plan. 🙂
    Orice ai alege, eu iti tin pumnii sa reusesti!

     

au urcat o treapta

 
