RSS

Duzina de cuvinte- Când raţiunea naşte monştrii

23 Aug

Nu știu dacă am făcut o greșeală, dacă am făcut bine sau am făcut rău. Nu știu. 12
Mi-am lăsat sufletul să prindă aripi, să le întindă și să își ia zborul.Am păstrat totuși doza de rațiune, care nu mă slăbește și care îmi aduce aminte că eu nu trebuie să mă joc. Să nu mă joc cu sentimentele mele, să nu mă joc cu sentimentele altora.
A răsărit în calea mea ceea ce cred că este fericire, siguranță, înțelegere, respect.
Dar…de ce nu simt că este așa? De ce am îndoieli? Ce nu mă lasă să mă bucur?
Poate faptul că sunt genul de om care vrea totul sau nimic?
Sunt un om comunicativ și totuși singuratic. Vreau păreri dar deciziile le iau singură.
Am prieteni care îmi spun că am de pierdut sau am de câștigat.
Trebuie doar să trag linie și să adun sau să scad sau să fac o lista cu bune și rele.Nu știu ce primează. Excepție face nota discordantă dintre inimă și rațiune.
Poate că frustrările vieții și-au pus prea mult amprenta pe sufletul meu, care se simte încorsetat.
De ce nu pot fi fericită? Ce lipsește?
Știu că la bătrânețe vreau să fiu înconjurată de oameni dragi și nu doar de pisici. Știu cu certitudine asta. Lupta se da doar cu mine…sau și cu alții?
Poate că sunt dificilă în alegerile mele, poate că nu mai știu să fac compromisuri pentru că nu mai vreau, poate că am obosit.
O vorba din popor spune ,,nu da vrabia pe mână pe cea de pe gard”.
Dar dacă așteptările mele sunt altele?
Am multe întrebări existențiale….mult prea multe….

Au scris psi , SoniaAdrianaIoana Soglutot AdrianaDana LaliciVienelafile din poveste

 

Etichete: , , , , , ,

35 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Când raţiunea naşte monştrii

  1. greenleaffy

    August 23, 2013 at 10:14 pm

    Se întâmplă cu noi toți să luptăm pentru căutarea Sensului. De ce când îl găsim nu credem că-i acela și continuăm lupta întru aflarea altuia? Avem deja cu toții ceea știe Dumnezeu că ne trebuie, dar suntem încă prea mici să înțelegem asta și-atunci, mai cerem. Te rog să fii fericită, ești un om frumos.

     
    • Scorpio

      August 24, 2013 at 9:56 am

      Ioana, mi-as dori sa fiu din nou fericita, doar ca ceva s-a pierdut pe drum…iar eu acum caut.

       
      • greenleaffy

        August 24, 2013 at 10:37 am

        Nu ești singură și știi asta. Oricum ar fi, știu că-ți va fi iar bine.

         
  2. psi

    August 23, 2013 at 10:50 pm

    nu, n.ai prea multe şi deloc diferite de ale celorlalţi! dar îţi doresc să-ţi găseşti răspunsurile cu bine.

     
    • Scorpio

      August 24, 2013 at 9:57 am

      Psi, nu le stiu pe toate, dar nu m-am inselat niciodata. Niciodata!

       
  3. Sonia

    August 23, 2013 at 11:15 pm

    Inimă și rațiune. Doar naivii nu fac naveta între cele două. Ne punem întrebări, deci trăim cu adevărat și ne pasă. Și cred că echilibrul după care tânjești este aproape.

     
    • Scorpio

      August 24, 2013 at 9:58 am

      Cred ca tocmai aici este buba. Mi-am pierdut echilibrul.

       
  4. monicas10

    August 24, 2013 at 7:37 am

    Una dintre cele mai mari tâmpenii auzite vreodată este afirmaţia că „somnul raţiunii dă naştere la monştrii”… Eu am altă opinie. Şi mai sunt şi alţii ca mine.
    De prea multe ori acceptăm ca atare orice vorbă auzită fără a o trece şi prin filtrul gândirii personale.
    Ţi-am trimit un material de studiat prin email… 😉

     
    • Scorpio

      August 24, 2013 at 9:59 am

      Tocmai, ca am trecut-o prin filtrul meu. Iar monstrii poate sunt la altcineva si nu la mine. Sau poate ca sunt la mine, pentru ca sunt rationala…. Nu stiu. Inca sunt confuza.

       
      • monicas10

        August 24, 2013 at 2:12 pm

        Care dintre filtre ai folosit, Scorpio? Cel al lui Hydea sau al Jekyllei? 😉

         
        • Scorpio

          August 24, 2013 at 2:19 pm

          Ale mele si Jekyllei…
          Nu am primit nimic de la tine, m-am uitat.

           
          • monicas10

            August 24, 2013 at 2:30 pm

            Acum un an mi s-a ars hardul şi am pierdut toate adresele de email… inclusiv a ta. Cum să fac?!? Intru pe fb şi ţi-l trimit în format pdf?

             
  5. racoltapetru6

    August 24, 2013 at 9:25 am

    E bine că îți pui întrebări. Altfel nu ai găsi răspunsuri. Pe rând, nu toate deodată.

     
    • Scorpio

      August 24, 2013 at 10:00 am

      Sunt totusi multe intrebari, la care vreau raspunsuri.

       
  6. roxdumitrache

    August 24, 2013 at 10:57 am

    Cred ca adevarata greutate a vietii este tocmai permanenta cautare a drumului propriu. Fericire, nefericire sunt doar diferentele dintre asteptari si realitatea posibila.

     
  7. Drugwash

    August 24, 2013 at 11:02 am

    Cine aleargă după doi iepuri, la cină mănîncă salată ofilită. 😉

     
    • Scorpio

      August 24, 2013 at 11:08 am

      Nu e vorba de nici un iepure.

       
      • Drugwash

        August 24, 2013 at 11:15 am

        Mă refeream la orice fel de dorinţe complementare care nu pot fi îndeplinite concomitent.

         
        • monicas10

          August 24, 2013 at 2:16 pm

          E ca şi cum ai vrea să urci o scară sărind peste nişte trepte obligatorii…

           
  8. Dan

    August 24, 2013 at 12:24 pm

    Sper să fie doar o stare de moment accentuată de-o situaţie punctuală nu tocmai fericită. Sunt atâtea întrebări cărora nu le găsim răspuns încât e bine uneori să te întrebi dacă se merită să îţi consumi timpul şi energia încercând să le dai de capăt sau e mai indicat să iei totul aşa cum vine, neprelucrat, cu bune şi cu rele.

     
  9. vienela

    August 24, 2013 at 1:32 pm

    Teama ca vei fi ranita nu te lasa sa te bucuri pe deplin de ceea ce ai si de ceea ce ti se ofera. Lasa garda jos o perioada si vezi daca nu cumva iti e mai bine… Pana la urma, viata nu este compusa doar din clipe dulci…

     
    • Scorpio

      August 24, 2013 at 1:35 pm

      Stiu asta Vienela. Sunt doar…neinteleasa…

       
  10. Adriana

    August 24, 2013 at 2:43 pm

    Eşti o căutătoare, şi asta nu e rău deloc. Mai rău ar fi să ţi se pară că ai găsit toate răspunsurile. Dar şi dacă găseşti vreodată ceea ce cauţi…ne spui?

     
    • Scorpio

      August 24, 2013 at 4:24 pm

      🙂 De cate ori am crezut ca am gasit ce cautam…am spus. Deci o voi face si in continuare.

       
  11. filedinpoveste

    August 24, 2013 at 3:36 pm

    Întortochiate sunt căile omului pentru că, pur şi simplu,îşi doreşte mai mult de la el şi pentru că e foarte exigent cu el însuşi. De ce nu putem fi mai blânzi cu noi?

     
    • Scorpio

      August 24, 2013 at 4:25 pm

      Pentru ca atunci cand am fost blanda cu mine, am fost slaba si totul s-a intors impotriva mea.

       
  12. CARMEN

    August 25, 2013 at 11:41 am

    zbateri sufletesti , pe cât de firesti pe atât de complexe. Gânduri de om inteligent, care îsi cunoaste valoarea proprie. Raspunsurile la aceste framântari se gaseste în… stomac! banal, nu-i asa?! însa perfect adevarat! frecventa cu care fluturasii-si zbat aripile în stomacul îndragostitilor, ajuta în luarea deciziilor de acest gen! 😉
    O duminica minunata iti doresc! 🙂

     
  13. Andrei

    August 26, 2013 at 10:16 pm

    Caracteristic zodiei tale!Dorinta de perfectiune din care pot rezulta ezitari,nehotarari si chiar esuari…Dupa cum scrii cred ca ai toate calitatile ca in viitor sa fii inconjurata de ceea ce vei hotara tu.Si desigur stii: trasaturile frumoase se pastreaza si la 80 de ani! Asa ca la ce-ti faci griji?!…

     
  14. alma nahe

    August 26, 2013 at 11:58 pm

    Zău că uneori alea de pe gard îs mai plăcute decât cele care-ți stau pe mână, dar își visează zborul fără întoarcere…măcar la cele de pe gard n-ai așteptări, asta voiam a zice.

     

au urcat o treapta

 
