RSS

Un ibric cu o pitică

21 Aug

Mă simt atât de….femeie în toată splendoarea mea, atunci când las să-mi curgă apa…șiroind pe trupu-mi 1332sculptat cu mușchi lucrați de mersul pe jos, de uitatul la televizor și celulită apărută de la prea multe fluctuații îngrășat-slăbit.
Dar mă simt atât de sexi!
Îmi privesc trupul și mă bucur de spuma de baie care ia tot felul de forme. O iau și o suflu în sus și îmi scutur părul din care șiroiesc picuri de apa călduță.
Mă gândesc la acele filme în care tânăra ,,gazelă” este urmărită de după perdea de masculul macho….și oftez…sunt singură.
Dar asta nu mă poate opri să mă bucur în toată intimitatea mea de o baie relaxantă, cu spumant, cu un pahar cu vin lângă mine și muzică din surdină….pleoşc-fleoșc….mi-a scăpat săpunul din mână.
Și îmi dau seama că da, mă privește cineva de după perdea, dar nu e masculul meu macho…ci motanul din dotare, care cred că leșină de râs în sinea lui, văzându-mă cum încerc să îmi indes trupu-mi superb într-un lighean, în care de fapt are loc doar un picior.
Și din păr îmi cad picuri de apă plină cu șampon, care între timp mi-a intrat și în ochi. Și mai și alunec când mă întind să îmi iau oala cu apă, pusă la încălzit, pentru că asta în care îmi înot doar degetele de la picioare, s-a răcit.
Un pitic atât de mic, făcea baie într-un ibric!
Și eu la fel, pentru că am apa caldă oprită de foarte mult timp și a trebuit să mă adaptez. Trăiască copăița păstrată de când era fimiu mic….trăiască umorul meu, care încă mă ajută să fac ,,baie” într-un stil total personal și pur intim.
Iar pe Termica…să o ia dracu….ba nu, să o inghesoaie în ligheanul meu! Sau în altul mai mic!

Ps.- am dat şi eu căutare după ,,baie în copaie” pentru o poză….am făcut ochii mari şi m-a pufnit râsul….

 
19 comentarii

Scris de pe August 21, 2013 în De-ale mele...personale

 

19 răspunsuri la „Un ibric cu o pitică

  1. dagatha

    August 21, 2013 at 8:39 am

    😆
    Mi-ai adus aminte de zilele mele bune din tinerețile apuse! Mama tocmai se plângea zilele trecute că vor lua ăștia apa caldă și că urmează odiseea ligheanului.
    Eu…de când stau la țară cu rată pe încă 28 de ani la apartament….am scăpat de lighean!
    Oricum, ai scris demențial despre subiet, ca de obicei! 😉

     
    • Scorpio

      August 21, 2013 at 7:09 pm

      Cred ca voi invata sa relationez cu ligheanul, in final.

       
  2. racoltapetru6

    August 21, 2013 at 8:45 am

    E bine să faci haz de necaz, că altfel… Privește partea bună a situației: ești tânără și, după cum spui, ai un corp superb! Restul e o situație de conjunctură pe care o vei remedia cu timpul.

     
    • Scorpio

      August 21, 2013 at 7:10 pm

      Logic ca situatia se va remedia.

       
  3. Cuvânta

    August 21, 2013 at 12:13 pm

    Boiler? Sau sunt prea rare intreruperile ca sa merite investitia?

     
    • alma nahe

      August 21, 2013 at 1:28 pm

      Boi! Leru’ îl cântăm noi, amărâţii…sunt la zi cu plata, dar fiindcă alţii nu plătesc, primăria, pe timpul verii opreşte apa caldă. Ne vor împuţiţi, împuţiţiii naibii!

       
    • Scorpio

      August 21, 2013 at 7:10 pm

      Sunr rare si lungi! :))) Am vrut asta dar…nu se merita. va fi o centrala intr-un final.

       
  4. Adriana

    August 21, 2013 at 2:07 pm

    Faină fotografie ai găsit. Iar de vorbele tale m-am îndrăgostit. Una câte una…

     
  5. Dana Lalici

    August 21, 2013 at 2:34 pm

    Minunat ai inceput….si ironic si…m-ai dus pe cai gresite, te-ai jucat cu minte, cititorul…si tare mi-a placut.

     
    • Scorpio

      August 21, 2013 at 7:12 pm

      Hi, hi, hi…da ce te gandeai Laliciule…ca iti descriu cum vine machoul si ma spala pe spate? :)))

       
      • Dana Lalici

        August 24, 2013 at 1:08 pm

        Cam pe acolo..( marturisesc eu rusinata 🙂 )

         
  6. psi

    August 21, 2013 at 5:10 pm

    da unde+i motanu din imagine? 😆

     
  7. vienela

    August 21, 2013 at 7:15 pm

    M-ai pacalit jumatate de text, am tot asteptat sa intre peste tine la dus un oarece fat-frumos-miraculos… si cand colo, ai dat perdeaua la o parte, sa vedem ligheanul in toata splendoarea lui. 🙂
    Am facut si eu greva intr-o zi, sperand ca isi vor baga baietii mei ochii prin centrala care bocane ca un iepure in calduri. Am incalzit apa in oala, am pus-o in lighean si chiar m-am spalat partial, dar nu am impresionat nici macar papagalul vecinei. 🙂

     
    • Scorpio

      August 21, 2013 at 7:16 pm

      :))) Eu ma impresionez singura de fiecare data! :)))

       
  8. Drugwash

    August 21, 2013 at 11:53 pm

    ‘tu-i săpunu’ mîne-sa, că a alunecat tocmai cînd începea să devină interesant! 😆

     
  9. Gabriela Cimpoca

    August 22, 2013 at 8:32 pm

    Inteleg ca orice asemanare cu realitatea nu-i deloc intamplatoare! Iti doresc vremuri mai bune, Scorpiuta. 🙂

     

au urcat o treapta

 
