RSS

Linişte şi ne-linişte

20 Aug

Phoaaaaiiii….eu acum am văzut de câte zile am dispărut de pe aici…
Nu m-ați uitat, nu-i așa? Nici nu aveți cum :)))
Gata! Fuse și se duse.
Am terminat și oficial sunt tanti asistenta cu diplomă, dar mai este de așteptat destul până când o să o văd în mână (birocrația asta).
Deci să nu mă supărați, pentru că vin și îmi exersez tehnica injectării pe kurul vostru. Că și așa nu o stăpânesc perfect și nici nu s-au arătat prea mulți voluntari disponibili.
Examenele au fost relativ ok, la proba scrisă însă am avut ceva emoții, dar s-a terminat cu bine. Elevă silitoare…note mari!
Ei dragii mei, acum vine de fapt greul. Că începe alergătura după un job. Am nevoie de un job….destul de urgent și nu este așa de simplu. Deocamdată, caut cam ,,orice”  dar între timp şi pentru ceea ce am terminat eu acum.
În linii mari, am revenit pe linia de plutire, am timp liber mai mult decât aveam, dar vreau să nu mai am.
Bine v-am regăsit și sper să îmi fi regăsit și eu sporul de scris!

 

Etichete:

29 de răspunsuri la „Linişte şi ne-linişte

  1. tink3rbe11

    August 20, 2013 at 9:48 am

    Perfectioneaza-te pe portocale…cica asa fac asistentii la inceput.Ele nu te dau in judecata daca ‘gresesti”. Succes!

     
    • Scorpio

      August 20, 2013 at 1:19 pm

      Am facut si eu, tot mai bun e un popou de voluntar! :))))

       
  2. Dana Lalici

    August 20, 2013 at 1:04 pm

    Bine ai revenit si ma bucur ca ai scapat. As vrea sa te intreb ceva…Scoala asta ai facut-o la zi sau cum? Nu intreb sa ma aflu in treaba…chiar ma intereseaza…

     
    • Scorpio

      August 20, 2013 at 1:20 pm

      Da, am facut-o la zi, in clasa de dupa amiaza…aveam speranta sa pot sa si lucrez…dar nu s-a putut.

       
      • Dana Lalici

        August 24, 2013 at 1:09 pm

        Ce s zic, felicitari!! Sa iti spun din suflet gandul meu ascuns: mi-am dorit sa pot invata cumva o meserie care sa ma duca din tara asta departe, intr-o lume mai buna…

         
  3. dictaturajustitiei

    August 20, 2013 at 1:14 pm

    Felicitări sincere ! Poate ai noroc să prinzi la o clinică privată că la buget trebuie să ai bani de mită. Îți doresc mult noroc în continuare!

     
    • Scorpio

      August 20, 2013 at 1:21 pm

      Carmen, stiu…nu am bani de asa ceva. Suntem foarte multi absolventi la nivel de tara pentru cate posturi sunt scoase la ,,mezat”. Proasta alegere….

       
  4. Drugwash

    August 20, 2013 at 1:20 pm

    Gata, ţi-am dat ‘liche’ ca să nu te superi, că nu vreau înţepături, am oroare de ele. 😳
    Să ştii că şi fosta mea ‘tanti’ a făcut şcoala asta (mă rog, are un motiv mai special pentru asta) şi acum are un post la un cabinet în buricul oraşului, plus că mai merge la cîte cineva să-i înfigă acu’. Brrr, numai cînd mă gîndesc mi se zbîrleşte păru’ pe spate, am amintiri groaznice pe tema asta (din copilărie, nu din cauza ei! 😆 ).

    Multă baftă în găsirea locului potrivit şi în exercitarea atribuţiilor profesionale, oricare vor fi acelea! 😉

     
    • Scorpio

      August 20, 2013 at 1:22 pm

      Multumesc mult. Si eu tot pe Bucuresti mizez…cum o fi norocul, daca nu…imi intind aripile si zbor departe.

       
      • Drugwash

        August 21, 2013 at 12:44 am

        Noi sîntem în Ploieşti, dar ce-i ăsta decît un cartier al capitalei…? 🙂

        Facă-se voia ta, în timp util! 😎

         
  5. Cuvânta

    August 20, 2013 at 1:22 pm

    Spor si succes!

     
  6. racoltapetru6

    August 20, 2013 at 2:52 pm

    Sunt gata să mă ofer voluntar. Totdeauna mi-au plăcut injecțiile, mai ales dacă-s făcute de o asistentă drăguță!

     
  7. psi

    August 20, 2013 at 6:27 pm

    felicitări. eu ştiam că vei termina cu bine şi cu note mari.
    baftă multă mai departe, la găsit de job. părerea mea, sinceră, este să nu renunţi uşor la ceea ce ai dobândit muncind atât de mult. nu e sfat, e doar părere…
    te pup.

     
    • Scorpio

      August 21, 2013 at 7:13 pm

      Psi, nu voi renunta…mi-am irosit timpul, resursele si nervii…deci trebuie!

       
      • psi

        August 21, 2013 at 7:27 pm

        aşa te ştiu! 😀

         
  8. Adriana

    August 20, 2013 at 7:04 pm

    Eu cred că după fiecare hop, pe care nu-l vezi trecând uşor, apare alt hop. Cum ai reuşit acum nu mă îndoiesc că vei găsi, poate chiar ce nu ştii că …cauţi, şi ne vei spune de reuşita ta. Mai curând decât te aştepţi. Sunt sigură. Succes şi felicitări. Nu e puţin lucru…ce ai făcut tu acum!

     
    • Scorpio

      August 21, 2013 at 7:14 pm

      Adriana, nu e putin lucru, dar e atat de greu sa izbutesti…

       
  9. vavaly

    August 21, 2013 at 7:34 am

    Felicitari si success!

     
  10. dagatha

    August 21, 2013 at 8:57 am

    apoi….să-ți fie de bine, tanti asistenta.
    nu pot să te ajut de la distanță cu un fund disponibil, dar pot să-mi adun gândurile și să devin zen ca să trimit energiile pozitive către tine. Merge? 😀

     
    • Scorpio

      August 21, 2013 at 7:15 pm

      Daaaaaaaaaaa…am nevoie de zen. Tot zenul sa apeleze la mine. 🙂

       
      • dagatha

        August 22, 2013 at 12:29 am

        L-am trimis deja! 😆

         
        • Scorpio

          August 22, 2013 at 1:39 pm

          il simt, il simt :)))) nu vezi? sunt toata un ranjet!

           
          • dagatha

            August 22, 2013 at 3:42 pm

            😆 😆

            Atunci ți-l mai las!
            😆

             
  11. vienela

    August 21, 2013 at 7:09 pm

    Sincere felicitari! Sunt convinsa ca iti vei gasi repede de lucru! Acum inteleg mai bine ce ai vrut sa spui cu T… Iti tin pumnii!

     
    • Scorpio

      August 21, 2013 at 7:15 pm

      Vienela, multam mult. De as fi si eu la fel de convinsa ca tine…de 3 ani caut ceva…

       

au urcat o treapta

 
