RSS

Ştire de (ne)ştire

29 Iul

Vă tot ameninț că nu mai scriu, că nu am timp, că o să dispar de pe aici, dar nu am făcut-o pentru că tot dau târcoale și treburile mele se învârt în jurul biroului și a internetului.
Daaar, săptămâna asta mă dau dispărută un pic, pentru că sunt călătorită.
Deci…dacă nu vă găsiți, sunteți la moderare. Dacă vă găsiți…salutați-vă între voi. :))
Am zis totuși să nu dispar așa brusc și de pe blog și de pe feisbuci, iar voi să vă faceți griji.
Plec doar ca să pun nește treburi la punct, să mă dezleg un pic de frământări, să mă caut, să mă găsesc, să mă iubesc și să iubesc.
Am nevoie mai mult ca oricând să fug! Am nevoie….
Aveți grijă de voi și iubiți-vă mult!

Andrew Hickinbottom(sursa pozei- Andrew Hickinbottom)

 

 

Etichete: , ,

10 răspunsuri la „Ştire de (ne)ştire

  1. nespusdemult

    Iulie 29, 2013 at 8:24 am

    Proverb irlandez: Un om pleacă în lume să-şi caute fericirea şi o găseşte atunci când ajunge acasa!

     
  2. Sonia

    Iulie 29, 2013 at 11:15 am

    Îţi dorec o săptămână aşa cum vrei tu. Să te întorci cu bine şi cu bateriile încărcate dacă se poate. 🙂

     
  3. Drugwash

    Iulie 29, 2013 at 11:47 am

    Distracţie maximă şi ai grijă la Raci – crabii sînt inofensivi pentru tine, chiar şi la mare pe pătură! 🙄 😎 😉

     
  4. alma nahe

    Iulie 29, 2013 at 12:24 pm

    Călătorie sprâncenată, clipiri cu sclipici, Scorpiuță!

     
  5. Dana Lalici

    Iulie 29, 2013 at 4:19 pm

    Fugi..unde vrei tu sa fugi, fugi si baga bateriile la incarcat, noi ramanem aici si o sa ne bucuram si mai mult de tine incarcata! 🙂

     
  6. Adriana

    Iulie 29, 2013 at 7:26 pm

    ” Sunt călătorită”…..hmmmm! Doar soţul meu mai spune că e durut! Să-ţi fie bine…pe drum, În tine…cu tine! Mult noroc!

     
  7. Hapi

    Iulie 30, 2013 at 6:47 pm

    Calatorito, distractie faina si cand te intorci da o tura pe-aici sa te intelegi cu fata sa-ti trimita cartea daca o mai vrei
    http://faramedesuflet.wordpress.com/2013/01/13/banala-sosea-catelu-nr-42/#comment-6004

    Eu am zis asa (ca o mai are si vrea s-o dea):
    Hapi
    Comentariul tău e în așteptare.
    30 iulie 2013 @ 18:45

    Ok, o prietena de blogging ar vrea s-o citeasca si ….o trimit aici sa vedem daca mai e interesata. Merci 🙂

     
  8. silavaracald

    Iulie 31, 2013 at 5:05 pm

    Vacanţă plăcută şi să te-ntorni refăcută! 🙂

     
  9. Andrei

    August 3, 2013 at 4:33 pm

    Dupa cum scrii, cred ca faci si una si alta…

     
  10. vienela

    August 7, 2013 at 8:43 pm

    Ce-nseamna batranetea… Ai reusit sa te si intorci din calatorie in timpul in care m-am chinuit sa fac drumul de la mine pana la tine… 🙂

     

au urcat o treapta

 
