RSS

Duzina de cuvinte-Ale mele două alambicate

26 Iul

1) Un copil vede lumea altfel decât ceilalți maturi din jurul său, care la rândul lor au văzut-o odată prin ochii de copil.
Tinerii au libertatea de a lua decizii personale, doar dacă părintele îi oferă această libertate.
Oamenilor li se pare neînsemnată sărăcia, atunci când primesc în dar bogăția, gratis.
Izvorul are nevoie de ploaie, pentru a își șuiera puterea la vale.

2) Atunci când dragostea îți șuieră pe la urechi, simți că ți-ai pierdut libertatea de a lua decizii logice și raționale.Te porți ca un copil care se bucură chiar și pentru cea mai neînsemnată surpriză pe care o primești de la persoana iubită.Lumea vede zâmbetul tembel care ți se lățește pe față, atunci când vorbești despre persoana iubită și izvorul cuvintelor nu se mai oprește. Și da, simți că trebuie să le povestești tuturor oamenilor despre fericirea ta, la nevoie chiar te explici, le bagi în ochi poze cu voi, arăți ce ai primit în dar, te lauzi… chiar dacă ceilalți nu au chef să te asculte la infinit.
Singurii care se bucură cu adevărat pentru tine sunt doar cei care au suferit împreună cu tine atunci când erai singur și ți-au cunoscut viața cu adevărat.

Au scris  psi,  SoniaVeroAdrianaroxanacarmen pricopVero 2Dictatura Justitiei , abisurileEvadagathaGara pentru doiMax

 
 

Etichete: , ,

23 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Ale mele două alambicate

  1. cynthia255

    Iulie 26, 2013 at 10:08 pm

    Prietenii buni iti cunosc povestea, prietenii cei mai buni au trait-o odata cu tine

     
    • Scorpio

      Iulie 28, 2013 at 4:53 pm

      Chiar si dusmanii imi cunosc povestea! :)))

       
  2. dagatha

    Iulie 26, 2013 at 11:39 pm

    Hmmmm…
    a doua….e pentru suflet…am resimțit-o și eu …
    prima…mi-a părut un crâmpei din înțelepciunea celui care a trăit „experiențe”… și mi-a plăcut mult la final: ”Izvorul are nevoie de ploaie, pentru a își șuiera puterea la vale”

     
    • Scorpio

      Iulie 28, 2013 at 4:54 pm

      Avem nevoie de un pic de putere, pentru a merge mai departe, exact ca izvorul.

       
  3. Adriana

    Iulie 27, 2013 at 11:45 am

    A doua parcă mi-ai dedicat-o mie în totalitate, parcă mi-ai scris-o doar mie. Nu ştiu de ce…dar am plecat privirea usor vinovată! Prea ai dreptate!

     
    • Scorpio

      Iulie 28, 2013 at 4:54 pm

      Adriana, asta inseamna ca semanam in cate ceva….

       
  4. abisurile

    Iulie 27, 2013 at 1:31 pm

    Nu stiu altii cum sunt dar eu am simtit clar momentul cand n-am mai fost copil. Am realizat ca greul de-abia acum incepe. Si am fost trista. Da, copii vad lumea altfel , si ce bine de ei !

     
    • Scorpio

      Iulie 28, 2013 at 4:55 pm

      Cateodata, refuz sa vad realitatea si privesc exact ca un copil…totul. Din pacate, nu tine mult, oricat as dori asta….

       
  5. Carmen Pricop

    Iulie 27, 2013 at 2:33 pm

    Când dragostea îţi şuieră pe la urechi
    şi gândurile ţi se fac perechi,
    iar zâmbetul lipit pe buze
    lasă privirile confuze
    celor ce au uitat cum e,
    încerci să le aduci aminte
    cu marea-ntreagă de cuvinte.
    Dar şuierând iubirea de te nimereşte
    în miez şi din sămânţă creşte
    nu sunt cuvinte de ajuns în lume
    să dea-nţeles ori să dea nume
    la ce ţi se întâmplă. Şi-i mirare
    când lângă tine se desface ca o floare
    surâsul unui prieten (pe care-l ştii de-o viaţă)
    de bucurie că ţi-e iarăşi dimineaţă,
    că ţi se face primăvară şi că ştie
    fără vreo vorbă ce-ţi este şi ce are să-ţi fie.

    Cred că tocmai te-am anacondeiat… M-ai inspirat şi nu am rezistat. :))

     
    • Scorpio

      Iulie 28, 2013 at 4:56 pm

      Carmen, multumesc frumos…nici nu trebuie sa rezisti, tot ce scrii tu e frumos.

       
  6. lili3d

    Iulie 27, 2013 at 10:06 pm

    Da… 🙂

     
  7. alma nahe

    Iulie 28, 2013 at 7:19 am

    Atâta vreme cât vei crede că doar cei care au suferit odată cu tine îți înțeleg durerea, vei fi greșit, în primul rând ție însăți, dar și celor care se vor fi gândit la nevoile ori durerile tale, fără să-i fi simțit ori fără să-și declare în mod vădit empatia cu tine, fiindcă, cu siguranță există oameni care pot înțelege durerile altora fără să le fi cunoscut vreodată. Eu așa cred. Întotdeauna, în momentele dificile ale vieții, inerente pentru oricare dintre noi, îmi imaginez că mai știe și altcineva prin ce trec și ce simt, și-mi ușurez în felul acesta povara sufletească. Dacă n-aș mai crede asta, cu siguranță m-aș înrăi, fiindcă asta face suferința în singurătate, asprește firea…

     
    • Scorpio

      Iulie 28, 2013 at 4:59 pm

      Alma, depinde de oameni. Eu de exemplu, pana sa scriu acest blog, nu prea imi ,,strigam” durerea si suferinta, decat la vreo doua persoane de incredere. Nu mi-a placut niciodata sa imi pun viata pe tava oricui vrea sa ma asculte. pana si blogul in esenta nu reflecta cu adevarat TOT ce s-a intamplat. Multe vor ramane inchise in mine.

       
  8. Hapi River

    Iulie 28, 2013 at 4:07 pm

    Se bucura alaturi de tine si cei care stiu cat de efemera, greu de gasit si de pastrat e fericirea sau bucatile din ea.

     
    • Scorpio

      Iulie 28, 2013 at 5:00 pm

      Probabil ca da, Hapi…probabil.

       
  9. vienela

    Iulie 28, 2013 at 8:01 pm

    Aveam cateva zile de cand imi facusem primul blog si eram atat fericita, incat le povesteam tuturor prietenilor si rudelor, cu lux de amanunte, despre etapele parcurse, despre gandurile care imi treceau prin cap in timp ce scriam, despre tot ce era legat de blogging, iar ei ma priveau de parca as fi cazut in cap, ba mai si dadeau semne de plictiseala… :)))

     
    • Scorpio

      Iulie 28, 2013 at 9:45 pm

      :))). Multa lume din jurul meu nu stie ca scriu.Si multa lume ar da orice ca sa citeasca…despre mine, dar ca intotdeauna, voi ramane un mister.

       
  10. SimonaR

    Iulie 29, 2013 at 5:25 am

    Taaare mi-e cunoscut zâmbetul tembel lățit pe față 😀 îl verific uneori în oglindă să văd dacă nu cumva devine și el un zâmbet „normal”… dar nu prea dă semne

     
  11. dictaturajustitiei

    Iulie 30, 2013 at 1:06 pm

    Pe mine una nu mă plictisești când scrii despre iubire. Bucură-te de ea atât timp cât mai poți să iubești ! 😛

     

au urcat o treapta

 
