RSS

Durere neînţeleasă

25 Iul

181477_180344025455900_1823946890_n

Îl știți pe Bubu mic…
Din păcate, din motive foarte personale mi-aș dori să îi găsesc o familie iubitoare care să îl accepte așa cum e el…un pisic torcăitor, un motănel de apartament căruia îi place la nebunie apa, și e un zăpăcit mic…ca orice puiuț. Pe 8 august face 5 lunişoare…are carnet, este vaccinat la zi, deparazitat și foarte, foarte curat.
Mi se rupe sufletul, aș vrea să nu mă întrebați nimic…ci doar să încercați să mă înțelegeți și să reușesc să îi găsesc o familie care să îl iubească necondiționat și care să nu îl ia de la mine, doar pentru că vrea să facă un experiment de scurtă durată. Mulțumesc!1017475_195758047247831_1280656827_n

931179_195758043914498_838781433_n

 
15 comentarii

Scris de pe Iulie 25, 2013 în De-ale mele...personale

 

15 răspunsuri la „Durere neînţeleasă

  1. filedinpoveste

    Iulie 25, 2013 at 5:16 pm

    incearca sa iei legatura cu cei de la „Asociatia Robi” sau „Camera cu pisici”.

     
    • Scorpio

      Iulie 28, 2013 at 5:03 pm

      @File…,,Camera cu pisici” se chinuie deja sa dea spre adoptie niste pisicuti fara stapan, sunt mult prea multe….Si nu este o optiune prea buna pentru mine, pentru ca sincer as dori sa fie cineva cunoscut, pentru Bubu mic.

       
  2. Dana Lalici

    Iulie 25, 2013 at 6:47 pm

    Stiu exact ce in sufletul tau, crede-ma si te imbratisez in gand. Am trecut si eu printr-o asemenea decizie cu cativa ani in urma si mi s-a rupt sufletul. Totusi, cred ca in primul rand suntem datori fata de noi si apoi fata de ceilalti, cuvantatori sau nu.

     
  3. silavaracald

    Iulie 25, 2013 at 9:51 pm

    Aş lua-o eu, că am loc în curte, dar ce să fac dacă Lili şi-a descoperit instinctul de chileriţă de pisici, de curând! Acum vreo trei zile a hăcuit-o pur şi simplu pe cea a unor prieteni la care eram în vizită. N-a fost chip s-o oprim, deşi Peşty dădea în ea cu piciorul iar eu o altoiam cu o nuia groasă. Mi s-a rupt sufletul la vederea spectacolului ăsta. 😦

     
  4. Valentina Gabriela Dumitrescu

    Iulie 26, 2013 at 12:23 am

    La cât e de dulcic, te cred. Eu am fost prizoniera cățeilor vreo14 ani. Am făcut o pauză de 2 ani și am luat-o de la început. Să dea Dumnezeu să-i găsești un stăpân care să-l vrea cu adevărat.

     
  5. Valix

    Iulie 26, 2013 at 11:07 am

    Este foarte trist sa trebuieasca te desparti de un animalut, atat pentru tine cat si pentru el care s-a atasat si s-a invatat sa te vada in fiecare zi. Nu vreau sa pun sare pe rana , dar ma doare sufletul de fiecare data cand aud de astfel de situatii.
    O zi frumoasa si sper sa se gaseasca un stapan care sa il merite pe Bubu mic!

     
  6. Mirela Pete

    Iulie 26, 2013 at 10:05 pm

    Sper din suflet să-i găsești pe cineva cu un suflet bun ca al tău, e minunat pisoiul. Merită toată Iubirea din lume…Vă îmbrățișez!

     
    • Scorpio

      Iulie 28, 2013 at 5:04 pm

      Mirela, sper si eu…dar sansele sunt deocamdata mici.,

       
  7. Hapi River

    Iulie 28, 2013 at 4:08 pm

    Imi pare rau
    Ai gasit ceva?Pe cineva?

     
  8. vienela

    Iulie 28, 2013 at 8:06 pm

    Imi place mult pisoiul tau, insa nu ma simt in stare sa am grija de inca un sufletel in perioada asta, cand uit chiar si sa mananc. Iti distribui articolul pe fb, poate gasim pe cineva care are nevoie de dragostea unui pisoias.

     

au urcat o treapta

 
