RSS

Duzina de cuvinte- Cugetări (ne)vinovate

12 Iul

Ankai Zhuravleva 5

Când destinul îți aduce în cale un om, încerci să îl ții cât mai mult lângă tine, lăsându-i totodată libertatea de a pleca sau rămâne.

Intuiția ta este corectă doar atunci când nu încerci să mergi pe drumul greșit, ci cauţi să găsești calea adevărată.

Nu știu ce inspiră un amurg, dar răsăritul mă face să mă gândesc la renașterea semizeilor.

De ce atunci când greșim nu ne asumăm urmările faptelor noastre, ci de multe ori preferăm să căutăm un alt vinovat?

Răspunsul meu la speranță este o șansă.Iar pentru asta o să fiu mereu pregătită.

Mi-am căutat fericirea departe, când de fapt ea era atât de aproape de mine….

Când eram copil visam să mă fac mare, când m-am făcut mare mi-am dorit să redevin copil.De fapt voi rămâne mereu un copil mare.

Am crezut odată că mi-am învățat lecția despre viață. Dar asta am crezut și a două oară…și….

(Sursa pozei – Anca Zhuravleva)

Au scris Psi, Ioana Soglu, sonia

 

Etichete: , ,

18 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Cugetări (ne)vinovate

  1. SimonaR

    Iulie 13, 2013 at 5:23 am

    Păăăăi… e întotdeauna mai simplu să găsim alți vinovați decât să ne recunoaștem greșelile.
    „Am crezut odată că mi-am învățat lecția despre viață. Dar asta am crezut și a două oară…și….” și eu încă mai cred, de fiecare dată, dar….

     
    • Scorpio

      Iulie 15, 2013 at 6:48 pm

      Oare eu m-oi fi invatat minte? 🙂

       
  2. dictaturajustitiei

    Iulie 13, 2013 at 10:25 am

    Excelentă cugetare „ Când eram copil visam să mă fac mare, când m-am făcut mare mi-am dorit să redevin copil.De fapt voi rămâne mereu un copil mare.” !

     
  3. Sonia

    Iulie 13, 2013 at 10:54 am

    Aproapele ne dezvăluie în amănunt defectele. Depărtarea le estompează și le ascunde. De aici cred că vine fascinația pe care o avem pentru ea.
    Tot timpul credem că ne învățăm lecțiile mici sau mari primite de la viață. Și mereu există o data viitoare când constatăm că nu e așa.

     
    • Scorpio

      Iulie 15, 2013 at 6:49 pm

      :))) Poate sunt eu mai masochista asa… :))))

       
  4. psi

    Iulie 14, 2013 at 9:59 am

    când destinul îţi aduce aproape un om, este semn că nevoia ta l-a chemat. nu încerca să îl ţii aproape ci bucură-te de ceea ce este. ar fi putut să nu fie.

     
    • Scorpio

      Iulie 15, 2013 at 6:50 pm

      Eu ma bucur de ceea ce este care este, parol pe cuvantul meu.

       
  5. Gabriela

    Iulie 14, 2013 at 10:06 am

    De fiecare dată credem că ne-am învățat lecția dar destinul se joacă și ne supune unei lecții pe care încă nu o știam. Așa că o luăm mereu de la capăt, pentru că așa e viața: minunată în diversitate și cu fiecare joc suntem mai experimentați. Iar când suntem suficient de experimentați contastăm cu tristețe că am îmbătrânit.

     
    • Scorpio

      Iulie 15, 2013 at 6:50 pm

      De multe ori am facut aceleasi greseli, dar m-am ,,facut” ca nu le vad. Din pacate m-au vazut ele pe mine. 🙂

       
  6. vienela

    Iulie 15, 2013 at 6:40 pm

    Eu sunt chiar invidioasa pe cei ce afirma ca au invatat lectia despre viata din prima, fara nici un efort. Mie intotdeauna imi iese in cale cate ceva care imi dovedeste ca nu am invatat mare lucru… :))) Dar imi ofer mereu o alta sansa… 😉

     
    • Scorpio

      Iulie 15, 2013 at 6:51 pm

      Neah! Eu sunt capoasa, nu prea invat din prima…ca-mi place ce nu invat. :))

       
  7. Hapi

    Iulie 16, 2013 at 7:42 pm

    Dar e asa de greu cu lasatul libertatii de a pleca sau de-a ramane
    Teoretic suna bine si sunt foarte de acord
    Practic e o nebunie 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 16, 2013 at 8:15 pm

      Nebunie? Cine poate ctine pe cineva legat? Nici eu nu as sta… :)))

       

au urcat o treapta

 
