RSS

Psiluneli-Necunoscutul

07 Iul

Drumul meu, necunoscutul pe care păşesc7.-Where-I-Can-Reach-The-Sky
cu precădere, în cădere.
Sau în urcare, ca o chemare la rugare?
Nu ştiu, dar nici tu nu vei ştii….

Calea mea, necunoscută prin negare
mă-ndrept pe ea spre Carul mic sau Carul mare?
E acolo sus, o stea ce apune sau ce doare.
N-o ştiu, dar nici tu nu vei ştii…

Sufletul meu, necunoscutul dorului de mine,
de tine…care eşti tu şi de fapt, cine?
Sufletul meu e îndoit sau e dospit.
Nu ştiu, dar nici tu nu vei ştii…

Necunoscutul tău din tine se-arată,
acum este deasupra mea şi stă,
iar eu nu ştiu dacă să-mi fie teamă,
să redevin ce-am fost sau devin umană.
Nu ştiu şi nici tu nu vei ştii…

Au scris psi,  dorIoana Soglualma nahecitapsi2carmen pricoplili3d

 

Etichete: , ,

13 răspunsuri la „Psiluneli-Necunoscutul

  1. dordefemeie

    Iulie 8, 2013 at 9:06 am

    Cand e vorba de necunoscut niciodata nu poti spune ca STII, dar poti sa incerci sa AFLI…

     
  2. cita

    Iulie 8, 2013 at 11:31 am

    Necunoscutul din tine…deocamdata scrie bine despre necunoscut! 🙂

     
  3. lili3d

    Iulie 8, 2013 at 11:19 pm

    Necunoscutul din noi – a doua personalitate? 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 9, 2013 at 8:56 am

      Lili…nu e vorba despre mine….

       
  4. Diana şi Dan

    Iulie 9, 2013 at 5:42 pm

     
  5. Hapi

    Iulie 9, 2013 at 6:52 pm

    Se vede ca esti indragostita. Scrii tot mai des poezii 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 9, 2013 at 7:23 pm

      :))) Hapi sunt! Dar…scriu poezii si am o mare inspiratie de obicei cand sunt indracita nu indragostita… :))))

       
      • Hapi

        Iulie 11, 2013 at 3:20 pm

        :)) recunosc oarecum personajul

         
  6. silavaracald

    Iulie 9, 2013 at 10:51 pm

    Da, măi, dar o combinaţie de genul „îndrăgostită-îndrăcită” cred că e dinamitantă de-a dreptul. ;))

     
  7. dictaturajustitiei

    Iulie 13, 2013 at 10:23 am

    Eu zic, cine sunt eu să mă bag, să fii tu însăți !

     

au urcat o treapta

 
