RSS

Duzina de cuvinte- Scăpare

05 Iul

timp-scurgandu-se

Izvorul nesecat al neîncrederii, care a curs mult timp peste inima mea, m-a făcut mult timp să cred că nimeni şi  nimic nu mai merită să te deschizi sufleteşte şi să oferi.
Trăiesc într-o lume plină de greşeli şi păcate, în care orele se transformă în minute şi totul fuge în jurul meu din lipsă de timp, de încredere, de ascultare şi răbdare.Un vârtej, din care mulţi nu au scăpare.
Da, oamenii nu mai au răbdare să asculte, să zâmbească, să ofere încredere, nu mai au timp.
Ciudat, dar în acest vârtej care a trecut şi peste mine….cineva a oprit timpul pentru câteva secunde.
Şi s-a întâmplat ca totul să se schimbe şi să nu mai fie la fel ci altceva.
Iar acest izvor , uşor uşor şi-a oprit curgerea şi încrederea a apărut din nou în sufletul meu.

Au scris  psi , Alma Nahe, Ioana Soglu, Dana Lalici, Vero, motanul Pandalie, cita, Max, carmen pricop, vantdetoamna, tot Vero, lili3d, gabriela

 
 

Etichete: ,

20 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Scăpare

  1. Hapi

    Iulie 5, 2013 at 10:20 pm

    Tu si increderea- va sta bine impreuna 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 6, 2013 at 3:29 pm

      :)) Ma lupt sa o tin langa mine.

       
  2. alma nahe

    Iulie 5, 2013 at 10:31 pm

    Era cât pe ce să-ţi spun ceva de piatră…dar am pus-o jos şi m-am oglindit în izvor.

     
  3. Dana Lalici

    Iulie 6, 2013 at 11:13 am

    Stii, eu inca mai cred ca nimeni nu merita sa te deschizi sufleteste…sau nu merita sa analizezi daca merita. Dac ne deschidem, ne deschidem pentru ca nu putem face altfel, asa ne inspira unii sau altii. Sa-ti fie increderea piatra, piatra de hotar de acum incolo!

     
    • Scorpio

      Iulie 6, 2013 at 3:30 pm

      Invat sa am incredere din nou.E greu, dar nu imposibil.

       
  4. psi

    Iulie 6, 2013 at 12:57 pm

    nu e nimic ciudat şi nimic diferit de ceea ce trăim mai mult sau mia puţin cu toţii. singura diferenţă este că unii exprimăm aceasta, aşa cum faci tu, alţii obişnuim să tăcem. şi niciun mod de exprimare nu este greşit.
    şi dacă dana spune că nimeni nu merită să te deschizi sufleteşte, eu afirm şi simt contrariul. pentru că nu aş putea trăi altfel… şi ştii.
    să îţi fie bine.

     
    • Scorpio

      Iulie 6, 2013 at 3:31 pm

      In ultimul timp am invatat sa tac si sa ascult.Si sa cercetez.Abia apoi, ma gandes daca merita cineva increderea mea.

       
      • psi

        Iulie 6, 2013 at 4:25 pm

        este alegerea ta…

         
  5. lili3d

    Iulie 6, 2013 at 9:59 pm

    De necrezut: atunci când reapare. O mirare mai mare decât în restul vieții…

     
    • Scorpio

      Iulie 9, 2013 at 9:02 am

      :)))). Mi-a placut raspunsul tau. Da, chiar o mirare.

       
  6. cita

    Iulie 7, 2013 at 12:59 am

    Sa fii luminata la ceas de cumpana!

     
  7. Gabriela

    Iulie 7, 2013 at 12:20 pm

    Eu zic ca nu e totul pierdut si ca e important sa stai aproape de oamenii care iti seamana. Acolo vei gasi suficienta incredere sa fii cine esti si sa iti deschizi sufletul. Mereu asteptarile ne sunt inselate, mereu ne intristam la micile tradari ale cunoscutilor dar asta e fiinta umana, un caracter instabil, vremelnic. Asa e viata, nu te poti ascunde dar poti sa o infrunti traind-o cu curaj.

     
    • Scorpio

      Iulie 9, 2013 at 9:01 am

      Sunt atat de putini acesti oameni…deja pe cale de disparitie…

       
  8. dictaturajustitiei

    Iulie 7, 2013 at 9:52 pm

    Mai bine să-ți înșele încrederea decât să-ți amărăști zilele trăind cu groaza că vei fi înșelată !

     
    • Scorpio

      Iulie 9, 2013 at 9:01 am

      Din pacate la mine este exact invers.

       
  9. silavaracald

    Iulie 9, 2013 at 10:53 pm

    Uneori e suficient să te opreşti o clipă în loc, ca toate vechile repere să nu se mai potrivească cu realitatea cea nouă…

     

au urcat o treapta

 
