RSS

Psiluneli- Un drum, o alegere.

30 Iun

Un drum, o alegere, o fantasmă, o culegere???????????????????????????????????????
de sentimente.
Amestecate, adunate, timorate.
Sentimente urâte cu spume!
Pe care cineva să le adune,
să le arunce în spate,
pentru că nu sunt bune.

Am încercat să m-adun,
din trecut să fac scrum,
să îl trimit pe drum.

Am avut un vis, un sentiment,
viitorul îmi spunea că e prezent,
mi se-ncolacea pe mâini, pe picioare.
Mă strângea tare!

Ca să nu îmi dea drumul,
îmi strângea pumnul
în care aveam o alegere.
Era o sclipire,
răspuns la a mea răzvrătire.

În pumn pe tine te ţineam,
împreună cu zeci de fluturi,
colorați, albi, fragili, de filigran.
Lor le-am dat drumul să zboare,
împreună cu ale mele negre gânduri.
Pe tine te păstram!

Am ales! Am ales să te-aleg,
din pumn să te culeg,
să te țin la pieptul meu,
să te alint mereu.
Iar tu ca din povești,
să mă iubești.

( sursa pozei  galeria de Deviant )

Au scris  psi,  Alma NaheVeroDana Laliciroxanalili3dGara pentru doivavalycarmen pricopdagatha

 

Etichete: , ,

19 răspunsuri la „Psiluneli- Un drum, o alegere.

  1. alma nahe

    Iunie 30, 2013 at 10:26 pm

    Ai ales iubirea, draga mea, n-ai cum să nu fi ales bine! În ultima vreme am văzut cum tot mai mulţi aleg să fie serioşi, în detrimentul poveştilor…dar e drumul lor, poate. Alegerea, drumul…nu ştim niciodată ale cui sunt, dar devin atât de personale…

     
  2. psi

    Iunie 30, 2013 at 10:27 pm

    eu cred că nici nu ai ales, cât… a fost să fie aşa cum ţi-ai dorit.
    auzi-da cu şcolile în ce stadiu eşti mătăluţă?

     
    • Scorpio

      Iunie 30, 2013 at 11:15 pm

      Cu scolile? S-au terminat, urmeaza august o luna de foc si examene. Pana atunci, tocit, invatat, stres.

       
      • psi

        Iunie 30, 2013 at 11:16 pm

        baftă! treci tu şi de asta….

         
        • Scorpio

          Iunie 30, 2013 at 11:18 pm

          Saru mana. Acum ma bag la un pui de nani, ca nu sunt prea ok.

           
  3. Dana Lalici

    Iunie 30, 2013 at 10:56 pm

    A ales bine. Si cand alegerile pe care le facem nu sunt corecte ( nu e cazul tau de aici, acum filosofez), alegem bine cand suntem impacati cu ce am ales.

     
    • Scorpio

      Iunie 30, 2013 at 11:16 pm

      Dana, eu culeg, nu aleg.Am ales destul pana acum si…. :)))

       
  4. Gabriela

    Iunie 30, 2013 at 11:10 pm

    Scorpio, ai facut o alegere buna. Un drum presarat cu iubire si cu fluturi.

     
    • Scorpio

      Iunie 30, 2013 at 11:16 pm

      M-a lovit inspiratia doar! :))))

       
      • Gabriela

        Iunie 30, 2013 at 11:39 pm

        Momentele inspirate se mai numesc norocoase. 🙂

         
  5. mixy

    Iulie 1, 2013 at 3:58 pm

    Tu scrii frumos în versuri… 🙂

     
  6. vavaly

    Iulie 1, 2013 at 7:11 pm

    una dintre cele mai frumoase alegeri, cele mai intelepte si cele mai desavarsite. sa mergi pe drumul asta pana la capat.

     
  7. Carmen Pricop

    Iulie 1, 2013 at 10:22 pm

    Poveste fără sfârşit să fie! 🙂

     
  8. lili3d

    Iulie 2, 2013 at 12:02 am

    O alegere care să creeze amintiri frumoase… 🙂

     
  9. Loredana Tache

    Iulie 2, 2013 at 8:13 pm

    Felicitări! Blogul tău a fost nominalizat pentru ” A Bouquet Of Three Awards”, premiu simbolic pentru activitatea în blogosferă. Pentru detalii intră aici: http://loredanatache.wordpress.com/
    Cu mare drag ,
    Lore

     

au urcat o treapta

 
