RSS

Psiluneli-Minuni

16 Iun

Chiar dacă noi credem sau nu în ele, le așteptăm de cele mai multe ori.images
La unii vin mereu, la alții după multe rugăciuni, la restul atunci când sunt la pământ și nu cred că se mai pot ridica.
Acest post este unul poate încărcat de multă durere…
Mi-a fost greu de multe ori în viața mea tumultoasă și câteodată mă întrebam dacă și cât mai pot duce.
Se pare că am putut duce și…se pare că încă mai pot, în continuare.
Când am rămas cu un copil de mână și pe străzi, refugiul meu a fost la părinți. A fost un refugiu trist și frustrant și încercat de multe, multe greutăți.Nu mă mai vedeam plecând de acolo și mă gândeam că asta este un blestem.
Dar…o minune a făcut ca într-un an să reușesc să mă mut într-o căsuță a mea, mică, dar a mea.O minune pe care alții o așteaptă ani buni sau poate întreaga viață.
Când viața mea a luat o întorsătură urâtă și a trebuit să plec departe de țara și copil, doar o minune a făcut ca acolo să îmi fie ,,bine” și să întâlnesc un om care mi-a fost ,,jumatate” și apoi alături, atât cât a știut el și a putut să o facă.Alții mult mai apropiați mie, nu au făcut-o.
Am simțit întotdeauna că cineva acolo sus mă iubește și că atunci când nu mai pot, îmi mai întinde o mână cerească, de ajutor.
Nu sunt un om bisericos, dar știu să mă rog, știu să mă duc să aprind o lumânare și să cer iertare pentru mine, familie și dușmani.
Când am fost debusolată și singură în căutările mele, numai o minune  a făcut ca eu să rămân bine și să nu o iau razna.
Când mi-am descoperit problemele de sănătate, speriată , m-am gândit mai întâi la tot ce e mai rău, după care am simțit că totul va fi bine. Și a fost, în final…
Tot o minune este și faptul că l-am întâlnit pe Iubu, după lungi frustrări sentimentale.
De multe ori, doar o minune m-a salvat de la ceva ce părea a avea un final tragic.
Nu cred că există oameni care să nu creadă în minuni sau să nu spere la așa ceva…și de multe ori, doar o minune i-a mai salvat.
O prietenă imi scria aseară: ,,Când crezi foarte mult în drumul pe care l-ai ales și mergi pe el deși te mai împiedici dar strângi din dinți și continui pentru că știi că este calea cea dreaptă pentru tine, atunci dezamăgirea nu are de ce să își facă loc în inima ta. Pentru că exact cum ai spus, chiar atunci când ai fost la pământ lucrurile s-au întors și au ieșit bine într-un final.
Perseverența, credința, optimismul (chiar și atunci când în față vezi doar negrul), familia, prietenii te ajută.” Frumoase cuvinte, spuse din sufletul ei mare.
Nu sunt bine, sunt bine dar nu sunt bine….și aștept în continuare ca o minune să mă ajute cu sănătatea, cu viitorul, cu liniștea mea pământeană.
Eu cred în minuni și minunile mele se nasc din credință! În Dumnezeu, în mine și în cei din jurul meu, dispuși să facă minuni.
Minunea mea se numește SPERANȚĂ . Iar acum , am nevoie din nou de o minune.

Au scris  psialma nahedorVeroDana Laliciroxanacarmen pricopTiberiu

 

Etichete: , , ,

27 de răspunsuri la „Psiluneli-Minuni

  1. incaunipocrit

    Iunie 16, 2013 at 10:19 pm

    Reblogged this on Playground.

     
  2. alma nahe

    Iunie 16, 2013 at 10:56 pm

    Vine ea! Şi dacă nu vine în forma dorită, fă-i loc în forma sub care vine.

     
    • Scorpio

      Iunie 17, 2013 at 12:23 pm

      Indiferent cum vine, o astept!

       
  3. dordefemeie

    Iunie 16, 2013 at 11:01 pm

    Si minunea va veni!

     
  4. Dana Lalici

    Iunie 17, 2013 at 6:50 am

    Si eu cred, ca si cele de mai sus, ca minunile sunt induratoare si vin pentr cei care au rabdare. Multi dintre noi au crucea grea si o poarta chinuit, dar o minune e si faptul ca inca mai indraznim sa ne uitam inainte, cu manie!

     
    • Scorpio

      Iunie 17, 2013 at 12:24 pm

      Cateodata rabdarea ajunge la limita si atunci te indoiesti de tine, gandindu-te ca sigur undeva ai gresit. Poate….

       
      • Dana Lalici

        Iunie 19, 2013 at 9:13 pm

        Scorpio, eu mereu ma gandesc ca undeva am gresit. Si tot de obicei sunt sigura ca e mai mult de un loc in care am comis-o. cand imi iese, atunci e sarbatoare. dar mereu visez la minunea de a uita ca am gresit vreodata, ca viata pana la urma o sa ma si lase sa uit. Dupa ce isi primeste tributul de lacrimi.

         
  5. psi

    Iunie 17, 2013 at 8:26 am

    eeeei, nu ţi-am zis că îţi ţin pumnii?! o să fie bine, o să vezi, treci tu şi de asta.
    şi nu, eu nu cred în minuni, dar am încredere în tine.

     
    • Scorpio

      Iunie 17, 2013 at 12:25 pm

      Psi, am si eu incredere in mine, dar cateodata eu nu sunt de ajuns.

       
      • silavaracald

        Iunie 20, 2013 at 12:01 pm

        Pune-o şi pe aia de la noi şi-o să vezi că „ajunge”. 🙂

         
  6. Cita

    Iunie 17, 2013 at 4:07 pm

    Créde cu putere si o vei avea!
    Exista perioade in care avem nevoie de anumite experiente pentru a putea creste spiritual. Te gasesti intr-una din ele. Va trece si iti vei captusi sufletul cu bucuria minunii pe care o doresti!
    Domnul sa te ajute !

     
  7. Carmen Pricop

    Iunie 17, 2013 at 6:33 pm

    Să fii bine! Dacă pentru aceasta e nevoie de minune, atunci minune să-ţi fie! Eu îţi ţin pumnii. 🙂

     
  8. SimonaR

    Iunie 18, 2013 at 12:45 am

    Vine și minunea, am încredere că vine 🙂

     
    • Scorpio

      Iunie 19, 2013 at 12:21 pm

      Sper ca in viata asta sa vina. :)))

       
  9. Gabriela

    Iunie 18, 2013 at 3:07 pm

    Scorpio, mi-a placut pagina ta de suflet scos la vedere. E lectie de sinceritate si de speranta a cuiva care s-a zbatut sa razbeasca. Viata ne pune mereu la incercare, in diferite moduri. Stiu si eu cum e sa cazi si sa incerci sa te ridici, sa strangi din dinti si sa-ti spui, „trebuie sa merg mai departe”. M-a emotionat povestea ta. Important e sa ai incredere in tine si in Dumnezeu si sa vezi ca va fi bine pana la urma.

     
    • Scorpio

      Iunie 19, 2013 at 12:21 pm

      Gabriela, multumesc pentru gandurile frumoase.

       
  10. lili3d

    Iunie 18, 2013 at 9:18 pm

    Să ai parte de minunea pe care o aștepți!

     
  11. vienela

    Iunie 19, 2013 at 8:22 am

    Scorpio, povestea vietii tale seamana bine cu a mea. Am ramas uimita cand am citit despre atatea coincidente… Parca te simt mai aproape acum…
    Acolo unde exista speranta, vin repede si minunile… Sa fii sanatoasa, Scorpio!

     
    • Scorpio

      Iunie 19, 2013 at 12:16 pm

      Nu degeaba ne citim..nu? Oamenii de obicei se apropie de cei cu care rezoneaza sau au ceva in comun.

       
  12. Altcersenin

    Iunie 26, 2013 at 8:16 pm

    nustiu daca ajuta un gand bun dorit/trimis pentru cineva… mi-as dori sa fie, sa ajute… fiindca eu iti doresc din toata inima sa se implineasca minunea care-o astepti… sa dea Domnul…

     

au urcat o treapta

 
