RSS

Duzina de cuvinte- (Ne)lipsuri

14 Iun

1.-The-Seeker

Caut o cale să scap din impasul în care simt că am intrat.Sau poate doar mi se pare.Nu mi se pare!
Privesc cum am cheltuit şi cum cheltuim în continuare energie, pe lucruri care nu au mare valoare.Totul în jur te provoacă sau poate că nu, dar nu poţi face un pas fără a te lovi de fapt realitatea.
Începi prin a te minţi că nu contează, că poţi trăi cu o anumită limită impusă, dar ai uitat ca socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg.
Mă mint şi eu la rândul meu că nu contează, dar mă înşel amarnic, de una singură .Tot ce mă ademeneşte ,,costă”, ce pare a fi normal e de fapt al dracului de scump şi nimeni nu mă poate ajuta.
Ce îmi lipseşte? Pot spune că multe şi nimic.
,,Tot ce suntem este rezultatul a ceea ce gândim.Dacă un om vorbeşte sau se poartă în urma unui gând rău, durerea îl va urmări.Dar dacă vorbeşte sau se poartă în urma unui gând pur, fericirea îl va urma, ca o umbră ce nu îl va părăsi niciodată.”- Buddha

Au scris   psialma nahe, Dana Lalici, anacondele, Some Wordscarmen pricopCalinAbisurileSoniamotanul PandalieVienelaroxanaO fatacitaGabrielaDictatura Justitiei

 
 

Etichete: ,

24 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- (Ne)lipsuri

  1. alma nahe

    Iunie 14, 2013 at 10:34 pm

    E blestemul lui „sunt”. 🙂

     
  2. SimonaR

    Iunie 15, 2013 at 1:30 am

    Cred că avem aceeași ”boală” zilele astea 😐

     
    • Scorpio

      Iunie 17, 2013 at 12:20 pm

      ,,Boala” mea dureaza de ceva timp.

       
  3. psi

    Iunie 15, 2013 at 7:44 am

    cred că ţi-ai dat singură răspunsul… caută un gând bun. tuturor ne lipseşte de fapt ceva, dar când te concentrezi pe ceea ce ai deja… parcă mai vine zâmbetul.
    baftă multă! îţi ţin pumnii cum am promis! 🙂

     
  4. Sonia

    Iunie 15, 2013 at 3:41 pm

    Este frumos citatul tău, dar aplicarea lui nu cred că ne este de ajuns. Poate de aceea cheltuim energie pe tot felul de lucruri. Poate așa le putem descoperi pe cele care ne fac cu adevărat bine.

     
    • Scorpio

      Iunie 17, 2013 at 12:21 pm

      Stau si ma gandesc mereu…care ne fac bine de fapt?

       
  5. Gabriela

    Iunie 15, 2013 at 11:11 pm

    Mereu avem la noi cheia rezolvarii problemelor noastre doar ca, in vartejul vietii uitam unde am pus-o.

     
    • Scorpio

      Iunie 17, 2013 at 12:21 pm

      Cateodata o mai si gasim, dar nu mereu.

       
  6. cita

    Iunie 16, 2013 at 2:18 am

    Iti dai seama cam cum ar arata lumea daca majoritatea oamenilor ar avea doar ganduri frumoase sau macar in majoritate ganduri bune?
    Dar ne invartosam sa ne tulburam! Ce pacat!

     
    • Scorpio

      Iunie 17, 2013 at 12:22 pm

      Inseamna ca sunt in continuare o visatoare.

       
  7. Dana Lalici

    Iunie 16, 2013 at 3:09 am

    Uneori ne mintim atat de bine incat uitam adevarul definitiv sau pentru multa vreme…Iar cu limite traim, vrand-nevrand. Conteaza , cred, cat de mult musca din noi, noi, cei adevarati, limitele pe care ni le asumam.

     
    • Scorpio

      Iunie 17, 2013 at 12:22 pm

      Mi-ar place sa ma mint, dar eu nu pot. Ma loveste peste ochi realitatea.

       
  8. Hapi

    Iunie 16, 2013 at 10:12 am

    Cand nu-i lipseste ceva corpului, ii lipseste spiritului-legea compensatiei, sau a lui Murphy, whatever 🙂

     
    • Scorpio

      Iunie 17, 2013 at 12:23 pm

      Cred ca lipseste la amandoua cate ceva. Si nu e bine.

       
  9. vienela

    Iunie 19, 2013 at 8:30 am

    Am tot ce si-ar putea dori un om modest, un om fara mari pretentii si stiu ca pot fi fericita asa… Si totusi, uneori ma trezesc dorindu-mi ceea ce stiu ca nu voi avea niciodata… 😛

     
    • Scorpio

      Iunie 19, 2013 at 12:17 pm

      Eu inca nu am ajuns sa am ce si-ar putea dori un om modest.Dar inca sper! :))

       

au urcat o treapta

 
